Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lul met vingers, Bordewolf?
    Vind je niet dat je hier iemand grensoverschrijdend beledigt?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

      kan het zijn dat je via Coax keek?
      In 2022 heeft het heel even gewerkt, maar er bleken problemen waardoor het voor de meeste zenders is teruggedraaid.
      Nee, Caiway had Multiscreen voor glasvezel en deze had al perfect werkende DD51.
      Er zaten veel nadelen aan dit platform, vandaar de keuze van Delta om deze te vervangen.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Mar 2023, 21:17.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door tvds75 Bekijk bericht
        Ik zou het al heel wat vinden als ik interactief zou kunnen kijken. Het is me nog nooit gelukt om te kijken via mobiel of tablet. De foutmeldingen gieren me om de oren en als ik vanuit de login naar http://tv.delta.nl ga dan krijg ik een mooie "page is not responding te zien".

        Heeft dit ooit wel eens gewerkt?
        Voor tablet en mobiel zijn er de apps via de playstore of Apple Store.

        De URL die je aangeeft is verouderd en niet veilig (moet op zeker https zijn).
        https://webtv.delta.nl/
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Mar 2023, 21:24.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Nee, Caiway had Multiscreen voor glasvezel en deze had al perfect werkende DD51.
          Er zaten veel nadelen aan dit platform, vandaar de keuze van Delta om deze te vervangen.
          Tot wanneer heeft Caiway dan Multiscreen gehad? Ik ben eind 2021 overgestapt naar tv via glasvezel, kreeg het Amino-kastje en was mijn dolby surround kwijt. Hebben er dan systemen naast elkaar gedraaid?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

            Tot wanneer heeft Caiway dan Multiscreen gehad? Ik ben eind 2021 overgestapt naar tv via glasvezel, kreeg het Amino-kastje en was mijn dolby surround kwijt. Hebben er dan systemen naast elkaar gedraaid?
            Jazeker. Ca 5 jaar terug had Caiway zijn eigen systeem en decoders. Delta is pas later ingestapt op glasvezel en werd min of meer samengevoegd met Caiway qua systemen. Ze opereren alleen nog als separate providers, maar doen allen met dezelfde medewerkers in dezelfde kantoren.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Jazeker. Ca 5 jaar terug had Caiway zijn eigen systeem en decoders. Delta is pas later ingestapt op glasvezel en werd min of meer samengevoegd met Caiway qua systemen. Ze opereren alleen nog als separate providers, maar doen allen met dezelfde medewerkers in dezelfde kantoren.
              Maar wat betekent dit dan voor het verhaal dat het in 2022 bij Caiway wel goed werkte? Het lijkt mij dan een legitieme vraag of dit bij Coax was. Ik zit bij caiway er daar heeft het toch echt niet tot nauwelijks gewerkt in 2022, of heeft Mutiscreen nog gewerkt in 2022?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                Maar wat betekent dit dan voor het verhaal dat het in 2022 bij Caiway wel goed werkte? Het lijkt mij dan een legitieme vraag of dit bij Coax was. Ik zit bij caiway er daar heeft het toch echt niet tot nauwelijks gewerkt in 2022, of heeft Mutiscreen nog gewerkt in 2022?
                In 2021/2022 was de overgangsperiode gaande en werden de oude klanten stapsgewijs naar het nieuwe platform gezet. Nieuwe klanten kregen in ik dacht 2020 al het nieuwe platform. Ik heb zelf glasvezel gehad van Caiway EN Multiscreen via glasvezel EN dus Dolby. Ik heb in 2020 een nieuw abo op basis van het nieuwe tv product gekozen en ben me toen al lam geschrokken. Destijds minder HD dan Multiscreen, geen Dolby en veel bugs en en niet werkende functionaliteiten. Er is de laatste 2 jaar al heel veel vooruitgang geboekt. Dat moeten we niet vergeten. Delta kwam echt van heel ver vergeleken met KPN, Ziggo en zelfs Multiscreen van Caiway.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Mar 2023, 22:40.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Nee, Caiway had Multiscreen voor glasvezel en deze had al perfect werkende DD51.
                  Er zaten veel nadelen aan dit platform, vandaar de keuze van Delta om deze te vervangen.
                  Maar hoe het ook zij, Multiscreen was het niet en moest worden vervangen en vanaf dat moment lijkt het nieuwe systeem ook niet echt volledig te werken zoals het moet.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                    Maar hoe het ook zij, Multiscreen was het niet en moest worden vervangen en vanaf dat moment lijkt het nieuwe systeem ook niet echt volledig te werken zoals het moet.
                    Multiscreen had erg veel nadelen. Er zaten geen echte apps aan vast, was niet te benaderen via diverse browsers. Kortom zeker niet geschikt voor de langere termijn.
                    Het huidige platform is dat in de basis wel. Neemt niet weg dat basisfunctionaliteiten ontbreken, denk dus vooral aan alle ontbrekende geluidssporen (niet alleen DD51), UHD4K, Dolby Vision.
                    DD51 is men echt volop met de fix bezig. Er is alleen geen update in de zin wanneer er een release gaat plaatsvinden. Wie weet wordt dat eerst door een select groepje getest.
                    In elk geval was DELTA-TV-team duidelijk: nu geen update in de zin van beloven dat het op datum X al gereed is of wordt uitgerold. Die update gaven ze ook niet toen de tv apps in ontwikkeling ( en test) waren. Lijkt me een gezonde politiek.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Mar 2023, 10:06.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Handig ook dat ze die url dan in de mijn delta omgeving hebben aangepast.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                        kan het zijn dat je via Coax keek?
                        In 2022 heeft het heel even gewerkt, maar er bleken problemen waardoor het voor de meeste zenders is teruggedraaid.
                        Nee, bij Caiway keek ik ook op glas en had ik prima DD5.1 geluid bij de meeste NL zenders.

                        Reageer


                        • https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-ziggo-en-kpn/

                          Reageer


                          • Nieuws van 6 dagen terug.....
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Nieuws van 6 dagen terug.....
                              Is dat erg? Ouder nieuws kan ook informatief zijn...

                              Reageer


                              • Wellicht of topic, maar op COAX is BBC4 nu ook HD

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X