Oprechte vraag: Heeft u, voor u overstapte, dit forum bezocht om te kijken of er ernstige klachten gemeld werden?
Nee, ik had zelf nooit Delta gekoppeld aan Zeelandnet.
Dit is voor overstappers ook geen logische plek voor informatie.
Pas na zoeken kwam ik hier terecht.
Daarnaast mag je er in 2022 (toen ik de overstap maakte) de aanname doen dat het geluid bij de Interactieve TV aan moderne eisen voldoet.
En als er een mankement is, laat het de potentiƫle klant dan weten, of vermeld het op https://www.delta.nl/televisie/.
Bij caiway ook geen DD5.1 over glas bij de meest gebruikelijke zenders. Over Coax wel, maar ik heb beloofd het te laten rusten. Krijgen toch geen reactie vanuit de aanbieder.
Bij caiway ook geen DD5.1 over glas bij de meest gebruikelijke zenders. Over Coax wel, maar ik heb beloofd het te laten rusten. Krijgen toch geen reactie vanuit de aanbieder.
Die heb je al gehad, geen update voor nu, als in er wordt aan gewerkt, maar nog geen uitrol mogelijk.
Stop met (overigens terecht) geklaag en wacht rustig af tot er wel een update geplaatst kan worden,
Die heb je al gehad, geen update voor nu, als in er wordt aan gewerkt, maar nog geen uitrol mogelijk.
Stop met (overigens terecht) geklaag en wacht rustig af tot er wel een update geplaatst kan worden,
lees even het bericht van Piet Derksen boven mijn reactie en je zult mijn bericht hopelijk begrijpen.
Bij caiway ook geen DD5.1 over glas bij de meest gebruikelijke zenders. Over Coax wel, maar ik heb beloofd het te laten rusten. Krijgen toch geen reactie vanuit de aanbieder.
Nou voordat ik overstapte in 2022 had ik altijd DD5.1 bij Caiway.
Wellicht dat dit is veranderd, dat weet ik niet.
Punt is COMMUNICATIE, daar ontbreekt het echt aan.
En dat is niet zo moeilijk om aan te passen, vertel gewoon wat er mis is, waarom het niet lukt en wat de verwachting is wanneer het wel lukt.
Ik werk al meer dan 25 jaar in de ICT, en echt, het is niet moeilijk.
Maar bij Delta 0,0 informatie hierover, ronduit slecht en voor mij een reden om opzoek te gaan naar een volwassen, andere provider.
En hoe meer mensen er klagen, hoe beter het is.
Dus ik ben het zeker niet eens met de reacties hier boven.
Laat van je horen!
Kan je ook Ziggo krijgen, Piet?
De communicatie op hun forum naar de klant is met afstand veel beter.
Nee, helaas ik kan geen Ziggo krijgen hier.
Caiway, Online en Solcon zijn volgens mij de enige opties.
Maar bij Ziggo werkt het tenminste wel knap.
En goed om te horen dat de communicatie op het forum van Ziggo met afstand beter is.
Ik zal ze eens bellen om te informeren wat de opties zijn.
Ik zou het al heel wat vinden als ik interactief zou kunnen kijken. Het is me nog nooit gelukt om te kijken via mobiel of tablet. De foutmeldingen gieren me om de oren en als ik vanuit de login naar http://tv.delta.nl ga dan krijg ik een mooie "page is not responding te zien".
Reageer