Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Er is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
    Was de bol niet goed opgepoetst?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Er is volgens mij nog geen Dolby Digital geluid teruggeplaatst bij een aantal zenders hoewel dit wel voorspeld is in de glazen bol van Bordewolf dat dit in februari 2023 terug zou zijn.
      Was de bol niet goed opgepoetst?
      Het is maar een eenmalige voorspelling in januari. Dat lijstje is een mooi lijstje, al 50% klopt ben ik al blij,
      Maar:
      1) februari is nog niet voorbij
      2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        2) Dolby komt op zeker op de een of het andere manier echt terug.
        Is het niet bij Delta/Caiway dan is het wel bij een overstap naar andere provider.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

          Is het niet bij Delta/Caiway dan is het wel bij een overstap naar andere provider.
          Zo’n overstap is niet nodig 😉

          Reageer


          • Ik hoop nogsteeds op een reactie vanuit delta/caiway wanneer de verwachting is dat dit terugkomt. Inmiddels is er dus al 1,5 jaar beloofd dat het er komt. Binnenkort loop mijn jaarcontract af en dan zal ik mij toch serieus gaan oriënteren.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Ik hoop nogsteeds op een reactie vanuit delta/caiway wanneer de verwachting is dat dit terugkomt. Inmiddels is er dus al 1,5 jaar beloofd dat het er komt. Binnenkort loop mijn jaarcontract af en dan zal ik mij toch serieus gaan oriënteren.
              Ik niet… ik blijf bij Delta, alle vertrouwen dat het goed komt. Wellicht ben ik positief tegen beter weten in, maar dat zien we dan wel weer 😀💪🥁

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ik niet… ik blijf bij Delta, alle vertrouwen dat het goed komt. Wellicht ben ik positief tegen beter weten in, maar dat zien we dan wel weer 😀💪🥁
                Ik zou willen dat ik zo positief zou zijn over alles in het leven

                Reageer


                • Als iemand roept “ NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO” ben je inderdaad heel positief gestemd over Delta. 👏

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk bericht
                    De zenders in een lijst worden niet gesorteerd, de lijsten worden gesorteerd.
                    Aangezien ik nieuwe favorieten lijsten moest maken zag ik dat direct.
                    En daar zou ik nu toch graag (voordat ik zelf ga updaten) wat meer over willen weten. Ik snap dat de kanaalnummers gelijk blijven, maar is een favorietenlijst bij de laatste versie echt alfabetisch gesorteerd. Dus, als je favorietenlijst actief is, zap je dan van begin naar einde zoals ik als voorbeeld gaf: BBC op de eerste plek, gevolgd door Canvas, Comedy Central, Discovery, Eén, FOX... halverwege ergens de NPO zenders, en achteraan de RTL's en SBS6 ?

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

                      En daar zou ik nu toch graag (voordat ik zelf ga updaten) wat meer over willen weten. Ik snap dat de kanaalnummers gelijk blijven, maar is een favorietenlijst bij de laatste versie echt alfabetisch gesorteerd. Dus, als je favorietenlijst actief is, zap je dan van begin naar einde zoals ik als voorbeeld gaf: BBC op de eerste plek, gevolgd door Canvas, Comedy Central, Discovery, Eén, FOX... halverwege ergens de NPO zenders, en achteraan de RTL's en SBS6 ?
                      Nogmaals, de zenders worden niet gesorteerd. Het gaat over het overzicht van je favorietenlijst.
                      Dus: je hebt een lijst met de naam “mijn”. Daarna maak je een nieuwe lijst aan met de naam “test”. Dan wordt in de overzichten en keuzes eerst de lijst getoond met de naam “mijn”, daarna de lijst genaamd “test”.
                      Nu maak je weer een nieuwe lijst aan met de naam “eerste”. Nu wordt bij het overzicht en andere plekken waar je kunt kiezen welke lijst je wilt gebruiken eerst de lijst met de naam “eerste” getoond, daarna “mijn” en als laatste “test”. Alfabetisch gesorteerd dus.

                      De volgorde van de zenders is in elke lijst gelijk aan de oorspronkelijke volgorde.

                      Reageer


                      • Is er nog een kans dat de Dolby Digital geluidskanalen terugkomen of kunnen de Delta ontvangers het gewoon niet aan?

                        Reageer


                        • Volgens de specificaties van de ontvangers zouden deze het gewoon moeten kunnen verwerken. Ik denk dat Delta/Caiway het niet aan kan. Geen idee of dat dan de apparatuur of het personeel is, maar ergerlijk is het wel.
                          Een verklaring van hen zou welkom zijn. Weten we eindelijk eens waar we aan toe zijn.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Volgens de specificaties van de ontvangers zouden deze het gewoon moeten kunnen verwerken. Ik denk dat Delta/Caiway het niet aan kan. Geen idee of dat dan de apparatuur of het personeel is, maar ergerlijk is het wel.
                            Een verklaring van hen zou welkom zijn. Weten we eindelijk eens waar we aan toe zijn.
                            Nogmaals je roept nogal iets. Ik vind dit een conclusie die je helemaal niet kunt trekken.
                            Voor zover ik weet wordt er samengewerkt met vooraanstaande partijen en heeft Delta een state of the art backend.
                            Kortom ik concludeer niet anders dan dat men hard werkt aan een defintieve oplossing. Wel eens dat DELTA-TV-team een update zou kunnen geven, maar ze zijn tot niets verplicht :-)

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Nogmaals je roept nogal iets. Ik vind dit een conclusie die je helemaal niet kunt trekken.
                              Voor zover ik weet wordt er samengewerkt met vooraanstaande partijen en heeft Delta een state of the art backend.
                              Kortom ik concludeer niet anders dan dat men hard werkt aan een defintieve oplossing. Wel eens dat DELTA-TV-team een update zou kunnen geven, maar ze zijn tot niets verplicht :-)
                              Caiway55 trekt helemaal geen conclusie, maar vertelt wat hij denkt. Jij trekt wel een conclusie o.b.v. "Voor zover ik weet...", waarbij je dus eigenlijk zegt dat je niet weet of je alles wel weet!
                              Laatst bewerkt door Jos; 8 Feb 2023, 14:34.

                              Reageer


                              • Je roept zelf ook nogal iets. Het enige wat ik kan delen is uit eigen ervaring, ik heb geen idee over de State of the art en dat maakt mij ook niets uit. Ik merk gewoon dat ze er kennelijk niet uitkomen. Anderhalf jaar geleden waren ze er al mee bezig, niet mijn woorden maar die van een helpdeskmedewerker nadat ik mijn verbazing had uitgesproken over het feit dat ik wel DD5.1 op de humax had maar niet op de Amino. De specificaties van de Amino geven aan dat het mogelijk moet zijn.
                                Leg mij dan eens uit waarom het niet lukt. Als leek kan ik alleen concluderen dat het een probleem bij Delta/Caiway moet zijn. Ik kan ook niet anders concluderen omdat zij in alle toonaarden blijven zwijgen. Helpdeskmedewerker bellen en er wordt gezegd “er wordt hard aan gewerkt”. Ja hoor, alleen de gebruiker merkt daar niets van.

                                Het afgelopen jaar 2 grote problemen gehad met de software. Kennis bij iedereen die ik gesproken had was nul, nul. Inclusief 2e lijnssupport. Je moet zelf mogelijke oplossingen aandragen. Het gaat te ver om hier helemaal uit te leggen, maar het ging om een probleem in mijn gebruikersprofiel waardoor ik niets meer kon aanpassen. Dit had weken geduurd en uiteindelijk hebben zij op mijn verzoek een fictieve mutatie gedaan, waarna het weer werkte. Reactie na mijn verzoek was “gaat niet helpen maar als u dat wilt……”. En ja hoor, het was opgelost.
                                Dit is waarom ik ook niet zoon hoge pet op heb van de kennis.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X