Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Als al deze verhalen kloppen dan moet dus nu ESPN op het demokanaal (701) in UHD te zien zijn ?
    Als je instelling goed staat wel. En NPO1 , 2 en 3 in 1080P

https://npo.nl/service/technische-zaken#beeldkwaliteit

volgens mij geeft de NPO 1080P door aan de providers en in de NPO app. Maar ik kan het verkeerd hebben.

Door deze wijziging is de output gelijk aan hoe de streams de decoder binnen komen.Daar zit geen upscale tussen.

RTL kan ik me in vergissen, maar toch ook niet, Ziggo deed dit via de app al een tijdje en Delta overigens via de app ook.
    https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-...1176949/page/2

Dit hele verhaal gaat niet op indien de 1080I aanleverstreams gebruikt worden, dus kennelijk weet Jarco daar meer over en hij is altijd bereid hier verder op in te gaan zo ik hem ken. En wie weet dat het met apps anders werkt, maar lijkt me sterk.

Edit: op zeker zijn de eerste 10 kanalen 1080P (NPO, SBS en RTL), zo ook Ziggo Sport 1 t/m 3. Welke kanalen nog meer weet ik zo niet.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Oct 2024, 19:21.

Reageer

• Je haalt alles door elkaar heen. De link naar NPO die je geeft gaat niet over lineair maar online (NPO Plus in 1080P). En dit geldt niet voor het lineaire aanvoersignaal naar providers als Delta. Die is namelijk nog steeds 1080i/25.

Dat Ziggo en ook KPN in de app NPO, RTL en ook Talpa in 1080P via de app aanbieden betekent ook niet dat het lineaire aanvoersignaal zo is. Die is namelijk ook gewoon 1080i/25. De providers waarderen dit voor hun eigen app p[ naar 1080P.

NLZIET en Digitenne leveren (NLZIET deels) alle zenders lineair in 1080P/50. Maar ook hier geldt dat de aanvoer 1080i/25 is net als bij alle overige providers. En dat deze twee aanbieders dus ook het aanvoersignaal zelf naar 1080P opwaarderen.

Ziggo Sport biedt de eerste drie kanalen lineair in ieder geval bij Ziggo in 1080P/25 aan. Eerlijk gezegd weet ik niet of andere providers deze kanalen ook in dit beeldformaat aanbieden.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Je haalt alles door elkaar heen. De link naar NPO die je geeft gaat niet over lineair maar online (NPO Plus in 1080P). En dit geldt niet voor het lineaire aanvoersignaal naar providers als Delta. Die is namelijk nog steeds 1080i/25.

Dat Ziggo en ook KPN in de app NPO, RTL en ook Talpa in 1080P via de app aanbieden betekent ook niet dat het lineaire aanvoersignaal zo is. Die is namelijk ook gewoon 1080i/25. De providers waarderen dit voor hun eigen app p[ naar 1080P.

NLZIET en Digitenne leveren (NLZIET deels) alle zenders lineair in 1080P/50. Maar ook hier geldt dat de aanvoer 1080i/25 is net als bij alle overige providers. En dat deze twee aanbieders dus ook het aanvoersignaal zelf naar 1080P opwaarderen.

Ziggo Sport biedt de eerste drie kanalen lineair in ieder geval bij Ziggo in 1080P/25 aan. Eerlijk gezegd weet ik niet of andere providers deze kanalen ook in dit beeldformaat aanbieden.
        Dank, hoe Delta hier mee omgaat weet ik niet. KPN zet de zenders wel om naar 1080P zo lees ik.
        De duitse kanalen zijn al 720P die gaan 1 op 1 door. En wie weet zijn er zenders die standaard 1080P aanleveren en ook zo de decoder in gaan.
        Ik beschik niet over lijstjes, ik geef enkel aan dat input naar de decoder nu ook output is.

Reageer

• Waar blijft de WebOS v2.6.3 update van september ?

Ik zie hem nog niet op mijn tv.

Reageer

Waar blijft de WebOS v2.6.3 update van september ?

Ik zie hem nog niet op mijn tv.
            Heb je wel de AndroidTV app binnen? Het lijkt wel of deze ver vooruit loopt op de andere apps.
            PIP mogelijkheid is nu toegevoegd en een icoontje voor Dolby.

Ik hoop ergens dat de andere apps wel dezelfde features gaan krijgen.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Heb je wel de AndroidTV app binnen? Het lijkt wel of deze ver vooruit loopt op de andere apps.
              PIP mogelijkheid is nu toegevoegd en een icoontje voor Dolby.

Ik hoop ergens dat de andere apps wel dezelfde features gaan krijgen.
              Nee, ben nu overgestapt op LG en heb dus geen Android TV meer.
              Laatst bewerkt door driepinter; 8 Oct 2024, 06:51.

Reageer

Nee, ben nu overgestapt op LG en heb dus geen Android TV meer.
                Ik heb het idee dat de apps voor LG en Samsung nog achter blijven op Android.
                De ontwikkelingen gaan niet gelijk op.

Reageer

• De Android PIP update was er toch vanmorgen je kunt zelfs het video venster verslepen naar boven of beneden.

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_20241008_073059_Gallery.jpg
Bekeken: 399
Grootte: 40,0 Kb
ID: 311100

Reageer

• Domme vraag misschien maar is het full screen kijken bij de Android TV app op een Samsung telefoon niet mogelijk.

Vroeger kon je de telefoon kantelen en full screen (landscape mode) kijken.

Ik weet uiteraard dat dit wel mogelijk is op een Android tablet

Reageer

Domme vraag misschien maar is het full screen kijken bij de Android TV app op een Samsung telefoon niet mogelijk.

Vroeger kon je de telefoon kantelen en full screen (landscape mode) kijken.

Ik weet uiteraard dat dit wel mogelijk is op een Android tablet
                      Staat kantelen mogelijk uit op je telefoon :-), daar is een instelling voor om dat tegen te gaan.

Bij mij werkt het namelijk prima.

Reageer

• Bordewolf

Verrek, je hebt nog gelijk ook.

Reageer

• Was vanmorgen een update voor WebOS v2.7.3 wat er nu precies gewijzigd is mij een raadsel.

Reageer

Was vanmorgen een update voor WebOS v2.7.3 wat er nu precies gewijzigd is mij een raadsel.
                            De updates voor november moeten nog komen, maar even afwachten.

Reageer

• Sinds enkele maanden over van KPN naar Delta, het internet bevalt prima maar de TV is echt stappen terug in de tijd zeg. Bizar.

Zo valt op dat:
                              1) Snel spoelen niet mogelijk (stappen van 30 seconden of 1 minuut)
                              2) Serie opname neemt alle herhalingen op, tenzij de originele aflevering nog in de lijst staat
                              3) Terugkijken kan pas ná opname
                              4) Als je een opname aan het kijken bent en stopt dan spring je terug naar de TV en moet je weer het hele menu doorlopen om de opname te verwijderen
                              5) Opname verwijderen zeer omslachtig, je moet eerst helemaal de opname openen

En als klap op de vuurpijl:
                              6) Anno 2024 nog steeds geen gratis ESPN 1 aanbieden
                              7) Geen optie om een losse wedstrijd bij ESPN te kopen

Het idee is goed hoor van Delta, maar qua ontwikkeling loopt het mijlenver achter. Wordt echt tijd dat er eens tijd en geld ingestopt wordt. Heb al diverse mensen gehoord die teruggaan naar KPN (of Ziggo) omdat de TV zo beroerd geregeld is. Dat kan toch veel beter Delta??

Reageer

• Even een paar zaken die wel werken:
                                * Spoelen kan x4, x8, x16, x32, x64, Inderdaad niet in tijd, maar de tijd loopt wel mee. Jou suggestie is inderdaad handig.
                                * na het bekijken van een opname kun je dacht ik met een knop de opname verwijderen, ik dacht de terugknop op de AB. Inderdaad zou het beter zijn dat na afloop gevraagd wordt of de opname verwijderd moet worden.
                                *ESPN, dat zal een bewuste commerciele keuze zijn, die zit in 120+ of los pakket. Het kopen van een wedstrijd, zou een deal kunnen zijn tussen KPN en ESPN. Maar zou een handige optie zijn voor niet ESPN bezitters.

Voor het overige eens. Delta zit niet stil, er zijn de afgelopen 2 jaar al tal van verbeteringen doorgevoerd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...