Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Bij caiway ook geen DD5.1 over glas bij de meest gebruikelijke zenders. Over Coax wel, maar ik heb beloofd het te laten rusten. Krijgen toch geen reactie vanuit de aanbieder.
    Die heb je al gehad, geen update voor nu, als in er wordt aan gewerkt, maar nog geen uitrol mogelijk.
    Stop met (overigens terecht) geklaag en wacht rustig af tot er wel een update geplaatst kan worden,
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Hij heeft het weer mooi voor elkaar...🤣🤣🤣🤣

    De komende tijd wordt het ook weer langer licht..😄😁
    Vreemde reactie, maar ik had niets anders verwacht. Lees even het bericht precies boven je bericht en stop verder met op mij te reageren.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Bij caiway ook geen DD5.1 over glas bij de meest gebruikelijke zenders. Over Coax wel, maar ik heb beloofd het te laten rusten. Krijgen toch geen reactie vanuit de aanbieder.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Piet Derksen
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Oprechte vraag: Heeft u, voor u overstapte, dit forum bezocht om te kijken of er ernstige klachten gemeld werden?
    Nee, ik had zelf nooit Delta gekoppeld aan Zeelandnet.
    Dit is voor overstappers ook geen logische plek voor informatie.
    Pas na zoeken kwam ik hier terecht.

    Daarnaast mag je er in 2022 (toen ik de overstap maakte) de aanname doen dat het geluid bij de Interactieve TV aan moderne eisen voldoet.
    En als er een mankement is, laat het de potentiële klant dan weten, of vermeld het op https://www.delta.nl/televisie/.

    Sterker nog, Delta is de grote broer van Caiway, Bij Caiway is het geluid 100% in orde. Waarom kan dat bij Delta dan niet?
    En noem mij één andere aanbieder van interactieve TV over glas die géén Dolby Digital bij het signaal levert.


    Piet Derksen in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Ik vind de berichtgeving van Bordewolf dat er snel meer HD omzettingen komen zeer interessant.
    Hij heeft het weer mooi voor elkaar...🤣🤣🤣🤣

    De komende tijd wordt het ook weer langer licht..😄😁
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • DELTA-TV-team
    antwoordde
    De volgende zenders worden (of zijn ) vandaag omgezet van SD naar HD op Interactieve TV voor zowel DELTA als Caiway.

    TRT Türk
    NDR
    WDR
    CNN
    ONS
    Secret Circle
    BBC4
    DELTA-TV-team in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Piet Derksen Bekijk bericht
    Ik heb een account aangemaakt om Caiway55 bij te staan.

    knip

    Als ik een auto koop die maar max. 60 km/u loopt door een bug, komt er ook een terugroep actie van de fabrikant.
    Delta, neem je verantwoordelijkheid!
    Oprechte vraag: Heeft u, voor u overstapte, dit forum bezocht om te kijken of er ernstige klachten gemeld werden?
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Piet Derksen
    antwoordde
    Ik heb een account aangemaakt om Caiway55 bij te staan.
    Hoe meer mensen het waardeloze geluid van Delta TV melden, hoe meer druk er komt om prioriteit te geven om dit op te lossen.
    4K / UHD is leuk, maar repareer eerst het geluid!

    Ik heb spijt van mijn overstap van Caiway naar Delta, het geluid bij Delta is dramatisch op een deftige 7.1 set (of 5.1 set).
    Na veel testen is stereo het minst vervelend.
    Bij Caiway was het geluid prima, meestal DD 5.1.

    De communicatie van Delta over dit onderwerp vind ik ook ver ondermaats, voortgang en reden van DD 5.1 uitzetten moet veel duidelijker gecommuniceerd worden naar klanten. Met de echte reden. Dit moet niet ergens in een forum staan (wat Zeelandnet heet??) Maar gewoon in een nieuwsbrief naar klanten.

    Is de decoder het probleem, vervang de decoders. Is dat duur Ja dat is duur.
    Maar als je mee wil doen met de grote jongens moet je je ook gedragen als een grote jongen.

    Als ik een auto koop die maar max. 60 km/u loopt door een bug, komt er ook een terugroep actie van de fabrikant.
    Delta, neem je verantwoordelijkheid!
    Piet Derksen in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Ik vind de berichtgeving van Bordewolf dat er snel meer HD omzettingen komen zeer interessant.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Het vervelende is dat je op geen enkele wijze informatie kunt krijgen. Ik heb steeds de hoop dat de mensen van Delta die ook dit forum lezen/gebruiken eens wakker worden en wat begrip tonen.
    Maar jullie hebben gelijk, het is tegen beter weten in. Ik zal het laten rusten en mijn frustraties proberen te bedwingen.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Nee hoor, geen reactie krijgen van mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen is killing.
    Een forum vol blijven blaffen met dingen die iedereen al weet is net zo killing, maar je doet het toch. (En verwijt het anderen) Plaagstootje. Delta is nooit goed geweest in het informeren van hun klanten. Daar kun je mee leren omgaan/leven of je ergert er mensen op forums mee. Keuzes, keuzes.
    Koeba in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Koeba; 17 Mar 2023, 08:26.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    En die vond jij zinnig? Kom op zeg een reactie dat er nog niks te melden is is geen reactie. Nogmaals laat men vertellen wat er nu echt aan de hand is en waar het wachten op is. Ik blijf het herhalen maar 2 jaar is een absurde termijn om nog steeds in het ongewisse te zijn.
    Maar ik val in herhalingen, Laat Delta/Caiway nu eens wat schrijven, daar hebben wij als eindgebruiker toch wel eens recht op.
    Ik vind ook dat ik recht heb op dingen, maar afdwingen via een forum heeft eigenlijk nog nooit iets opgeleverd.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    En die vond jij zinnig? Kom op zeg een reactie dat er nog niks te melden is is geen reactie. Nogmaals laat men vertellen wat er nu echt aan de hand is en waar het wachten op is. Ik blijf het herhalen maar 2 jaar is een absurde termijn om nog steeds in het ongewisse te zijn.
    Maar ik val in herhalingen, Laat Delta/Caiway nu eens wat schrijven, daar hebben wij als eindgebruiker toch wel eens recht op.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Nee hoor, geen reactie krijgen van mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen is killing.
    Er is een reactie geweest.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Nee hoor, geen reactie krijgen van mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen is killing.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X