Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA-TV-team
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat gaat echt wel gebeuren en anders krijg ik daar wel bericht over. Ik heb de vraag gehad of ik de decoder wou behouden in december.
    Zojuist is de update gedaan Bordewolf , hij was voor de testgroep achtergebleven. Dat komt omdat we nog niet alle testers hebben omgezet naar de productie groep, aangezien we de testers eerst persoonlijk gevraagd hebben wat zij met de Smart-box willen. Dit is ook om er voor te zorgen dat de juiste verrekening plaatsvind voor deze testers als ze ingegaan zijn op ons voorstel.

Het is bijzonder om te zien welke draai er door een ieder aan gegeven wordt hier op het forum. De testers zijn hier allemaal over geïnformeerd en komende periode gaan we ze verwerken.
    DELTA-TV-team in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
    En hebben ze t aangepast voor je? Ik moest een nieuwe bestellen en mijn test decor terugsturen.... (net gebeld)
    Dat gaat echt wel gebeuren en anders krijg ik daar wel bericht over. Ik heb de vraag gehad of ik de decoder wou behouden in december.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Jarco Kriek
    antwoordde
    Dat was te verwachten. Computer say np gevalletje. Het achterliggende systeem kan een testdecoder omzetten naar een definitieve status. Ook al zou de medewerker dat graag willen.

En dan moet je ook als tester van het eerste uur een nieuwe decoder aanvragen en voldoen aan de aboinnementeisen die bij deze decoder behoren.
    Jarco Kriek in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• ilankroon
    antwoordde
    En hebben ze t aangepast voor je? Ik moest een nieuwe bestellen en mijn test decor terugsturen.... (net gebeld)
    ilankroon in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Kan ik dit oplossen? Of Delta bellen?
    Ik heb netjes via de test e-mail even een berichtje gestuurd. En daarnaast leest het Delta TV team hier mee.
    Dit komt wel goed uiteindelijk.

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Ik zou Delta bellen en het probleem voorleggen.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• ilankroon
    antwoordde

Laat een reactie achter:

• Jarco Kriek
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Wie weet wordt de testapparatuur verder niet meer geüpdatet en zijn de serienummers uit het systeem genomen.
    Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Tesrapparaten worden bij veel fabrikanten en providers na de testperiode niet meer voorzien van nieuwe firmware/software. Bij providers omdat het abonnement bijvoorbeeld aangepast moet worden. Of dat dit hier ook het geval is weet ik natuurlijk niet. Maar bij Ziggo en KPN is dit al meerdere maken voorgekomen.
    Jarco Kriek in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Dat zou wat zijn.
    Zal wel meevallen. Kan zo maar zijn dat we aan de productiepool toegevoegd moeten worden oid.

Laat een reactie achter:

• ilankroon
    antwoordde
    Dat zou wat zijn.

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Hi,
    Nog steeds geen update en idd ook testgroep
    Wie weet wordt de testapparatuur verder niet meer geüpdatet en zijn de serienummers uit het systeem genomen.

driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 3 Jan 2025, 09:58.

Laat een reactie achter:

• ilankroon
    antwoordde
    Hi,
    Nog steeds geen update en idd ook testgroep

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Ik heb nog de "oude" versie en krijg geen updates te zien, hoe update ik naar 2.10.2 (AndroidTV app) op mijn Android tv box?
    Zat jij ook in de testgroep? Mogelijk gaat daar nu iets niet goed. Ik heb de update ook niet binnen.

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Petjes.nl Bekijk bericht
    Hoi Ik ben net nieuw bij Delta de nieuwe Animo Amigo werkt prima maar mis toch wel wat Ziggo Next dingetjes

Ik mis verder kijken op ander device en zien wat er afspeelt op ander device./ Kinderslot elke keer invoeren bij zender wisseling ( Ziggo onthoud dit een minute)
    /200 uur i.p.v. 400 uur opname tijd (vraag mij af of dit de ruimte is op de Amigo ?)
    geen integratie mogelijk via Home Assistent

verder prima service bij Delta.
    Kinderslot kun je ook definitief unlocken in het instellingenmenu => kinderslot

Laat een reactie achter:

• Petjes.nl
    antwoordde
    Hoi Ik ben net nieuw bij Delta de nieuwe Animo Amigo werkt prima maar mis toch wel wat Ziggo Next dingetjes

Ik mis verder kijken op ander device en zien wat er afspeelt op ander device./ Kinderslot elke keer invoeren bij zender wisseling ( Ziggo onthoud dit een minute)
    /200 uur i.p.v. 400 uur opname tijd (vraag mij af of dit de ruimte is op de Amigo ?)
    geen integratie mogelijk via Home Assistent

verder prima service bij Delta.
    Petjes.nl in DELTA Interactieve TV

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X