Bedankt voor de update. Kun je hier een sticky van (laten) maken?
Ik lees
- 'Apps | Software versie 2.1.1' Over welke apps gaat het hier? Kunnen jullie die er svp bij vermelden?
- Wat zijn gestures?
- Wat bedoelen jullie met 'Tekstuele aanpassingen bij niet beschikbare zenders buitenshuis'?
- 'Een aantal kleine bugs gefixed' staat wel ok, maar zegt niets.
Ik denk dat als jullie de content toevoegen, er altijd mensen zijn die deze technische termen niet begrijpen. Zo schiet deze informatieve pagina aan zijn doel voorbij.
Yep dit topic en Verbeteringen audio als sticky zou prettig zijn. Sommige zaken zouden inderdaad even beter beschreven moeten worden.
Bedankt voor de update. Kun je hier een sticky van (laten) maken?
Ik lees
- 'Apps | Software versie 2.1.1' Over welke apps gaat het hier? Kunnen jullie die er svp bij vermelden?
- Wat zijn gestures?
- Wat bedoelen jullie met 'Tekstuele aanpassingen bij niet beschikbare zenders buitenshuis'?
- 'Een aantal kleine bugs gefixed' staat wel ok, maar zegt niets.
Ik denk dat als jullie de content toevoegen, er altijd mensen zijn die deze technische termen niet begrijpen. Zo schiet deze informatieve pagina aan zijn doel voorbij.
Komt er een ander audiospoor aan?
Arabisch of Spaans?
Audiosporen heb je op COAX ook. Je hebt een stereospoor, een gesproken ondertiteling spoor en een Dolby Surround spoor, en bij ARD en ZDF zelfs Dolby Atmos (dat laatste komt niet mee in het signaal). Deze voorbereiding is voor Dolby Surround naar ik mag aannemen, maar faciliteert straks ook de mogelijkheid om alle sporen die er op COAX ook zijn door te geven. Een audiospoor kan ook Engels commentaar zijn op Eurosport of het Franse spoor op Arte HD.
Maar deze voorbereiding is nodig voor Dolby Surround.
Gesproken ondertiteling is een gemis voor slechtzienden. Het bestaat als een tijdje op de NPO kanalen.
Laat een reactie achter: