Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bas80 Welkom!

Ik ben 6 maanden geleden overgestapt, en deel dezelfde punten (nm de eerste 3, met het gebrek aan doorspoelen als het meest frustrerend!)
    Het versneld afspelen is geheel waardeloos (als vervanger), want ik moet 7x op een knop drukken, om 30 seconden naar voren te gaan.
    Ik heb sinds gisteren een nieuwe tv met nieuwe afstandbediening, dus ik hoop dat ze het snel oplossen, zodat ik niet mijn nieuwe afstandbediening te snel stuk maak...

Maar DELTA-TV-team heeft hier 6 september (zie 1 pagina eerder) op gereageerd, dat ze er naar gaan kijken/werken. Hopelijk komt dit er nu snel.

Na opname kijken, kan je inderdaad met <- terug weer bij het menu komen om opname te verwijderen. Als je de opname echter niet eerst hebt stopgezet, blijft deze doorlopen, ook nadat je hem hebt verwijderd... (erg grappig)

Internet werkt erg goed voor mij, de telefonische service was ook erg goed, toen ik ze in het begin nodig had. Helaas heeft de tv software nog een erg grote achterstand met de andere jongens.

Reageer

• De software van de Kamai zit nu op 7.1. Ik zie geen echte wijzigingen, waarschijnlijk kleine bugfixes.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bas80 Bekijk bericht
        Het idee is goed hoor van Delta, maar qua ontwikkeling loopt het mijlenver achter. Wordt echt tijd dat er eens tijd en geld ingestopt wordt. Heb al diverse mensen gehoord die teruggaan naar KPN (of Ziggo) omdat de TV zo beroerd geregeld is. Dat kan toch veel beter Delta??
        Vast, maar ze gaan nooit het niveau van KPN of Ziggo halen. Dat willen is teleurstelling inbouwen.

Reageer

• Zit sinds eind september bij Delta. Ik ben in ieder geval niet echt tevreden over de tv-ontvanger.
          Heb nu weer de nvidia shield tevoorschijn gehaald om deze te gebruiken voor chromecast en diverse streaming apps als youtube, etc

Hiervoor had ik KPN met de TV+ontvanger (androidbox) met de diverse apps.
          Kijk het eerst nog wel aan, maar ga volgend jaar augustus wel kijken welke partijen mogelijk zijn op de glasvezel van Delta.

Donald

Reageer

• De allerlaatste versie van de Tizenapp is vandaag beschikbaar gekomen, waardoor de Samsunggebruikers er een aantal versies op vooruit gaan (2.7.2).
            * Pakketselectie is hier toegevoegd (selecteren extra pakketten en Viaplay)

Geen Dolby in deze app vooralsnog, maar dat staat op de Androidapp nu ook (tijdelijk) uit.
            Geen radio binnen deze app vooralsnog.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              De allerlaatste versie van de Tizenapp is vandaag beschikbaar gekomen, waardoor de Samsunggebruikers er een aantal versies op vooruit gaan (2.7.2).
              * Pakketselectie is hier toegevoegd (selecteren extra pakketten en Viaplay)

Geen Dolby in deze app vooralsnog, maar dat staat op de Androidapp nu ook (tijdelijk) uit.
              Geen radio binnen deze app vooralsnog.
              Dit is dan precies hetzelfde geval bij de LG app deze bevat ook geen radiokanalen en Dolby.

Reageer

• De November 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Reageer

• Niet echt spectaculair

Reageer

• RTV Scheldemond (zender 111) en Omroep Hulst (zender 112) tonen nu dezelfde uitzendingen van ZVL.
                    Ik zou zo zeggen dat er al een zender af kan 😛

Vanaf 1 januari gaan meer lokale omroepen (verplicht) samen door onder een andere vlag.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Dec 2024, 22:28.

Reageer

• De December 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        De December 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

Kinderslot wordt geintroduceerd op AndroidTV, dan zal 18+ ook wel spoedig toegevoegd worden.
                        Update: de 18+ kanalen zijn toegevoegd aan de AndroidTV-TV app.
                        ESPN UHD nu ook!

Ik weet niet of dat ook op de normale Android TV app zo is voor Android TV’s.

Verder nog geen Dolby updates voor WebOs en Tizenapps en ook nog geen radio.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Dec 2024, 20:20.

Reageer

• En helaas nog steeds niet mogelijk om normaal +30/-10 seconden te skippen tijdens terugkijken van opnames. (Normaal is dmv gebruik van Links / Rechts op de afstandbediening)

Dit is de meest basic functie, die nog steeds ontbreekt. In elke video speler/streamer kan je met links/rechts 30/10 seconden skippen, behalve hier. Nu is het alsof we een auto hebben zonder versnellingsbak...

DELTA-TV-team is hier nog iets aan te doen op korte termijn? Op de Android TV app, worden de knoppen Links/Rechts geheel niet gebruikt tijdens het terugkijken van een opname, dus er hoeft niet nagedacht te worden om iets anders aan te passen, enkel zeer eenvoudige toevoeging.

Reageer

• Dan moet het wel over de hele linie zo werken en niet alleen toevallig bij opnames.
                            De functionaliteit zit ook bij begin gemist of terugspoelen in een huidige uitzending.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                              En helaas nog steeds niet mogelijk om normaal +30/-10 seconden te skippen tijdens terugkijken van opnames. (Normaal is dmv gebruik van Links / Rechts op de afstandbediening)

Dit is de meest basic functie, die nog steeds ontbreekt. In elke video speler/streamer kan je met links/rechts 30/10 seconden skippen, behalve hier. Nu is het alsof we een auto hebben zonder versnellingsbak...
                              "Dit kan overal, behalve hier."

Korreltje zout; je hebt niet 'overal' getest toch. Software vergelijken met auto's...mwaah...Het heel vaak vragen zal het ook niet versnellen denk ik.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 18 Dec 2024, 10:20.

Reageer

• Ik heb nog de "oude" versie en krijg geen updates te zien, hoe update ik naar 2.10.2 (AndroidTV app) op mijn Android tv box?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...