Het leven na de diagnose

Communities

ZeelandNet

Het leven na de diagnose

Welkom op de community Het leven na de diagnose!

425.823 bezoekers 78 leden Log in

Even denken aan...

324 bekeken - 3 reacties
annemie
Auteur Reacties: 2
Eén van onze leden heeft vorige week erg slecht nieuws gekregen. Ik noem geen namen omdat dit forum nu open is. Als zij dat wil, kan ze zelf eventueel iets schrijven. Ze heeft het bericht gekregen dat ze een angiosarcoom heeft. Dat is een tumor die zich ontwikkelt na bvb bestralingen en oedeemvorming. Ze heeft de laatste tijd al zoveel voor haar kiezen gehad, in september 2008 is haar man, haar maatje overleden bij een verkeersongeluk. En dan nu weer dit. Ik wil sowieso even laten weten dat ik aan haar denk. En zouden diegene die dit lezen ook even willen duimen, een kaarsje branden, bidden what ever... dat ze nog geholpen kan worden. Dat ze nog kan genieten van haar eerste kleinkind dat nu onderweg is?? Meis, als je dit zelf leest.... ik denk de hele dag door aan je....
Reageer
onbekend
Lid Reacties: 2
Hey hey Ook ik denk heel veel aan haar. En hoop dat er geen verdere  uitzaaiingen gevonden worden. Wat is het toch een gemene rot ziekte. Ik wil iedereen verder hier sterkte wensen. Liefs van Jessy
Reageer

Dubbelhartje
Hallo Annemie.
Natuurlijk zal ik voor haar bidden, om kracht, om deze zware tijd door te komen, daarom blijf ik nog steeds strijdbaar tegen kanker.
Heel veel liefs van Gea, ook de andere, maar zeker degenen die het treft.
Reageer

onbekend
heeeeeeeeeeeel veel sterkte we denken aan je
blijven vechten he

heel veel liefs silvia
Reageer

Als u een reactie wilt geven op dit bericht moet u eerst even inloggen.