Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Hier ook de EPC3940. Niet alleen haalt ie de upload snelheid niet(kom niet verder dan 30) het internet is ook waardeloos sinds gisteren. Al meerdere keren gereset maar helpt ook niks.

    Reageer


    • #77
      Hier ook het sagemcom modem, nog steeds 15Mbps>upload.
      Ook al een keer de glasvezel naar coax converter opnieuw opgestart (optical network terminal) ook geen verandering.
      Dus het is niet modem gebonden.

      Reageer


      • #78
        Ik heb net bericht gekregen dat de werkzaamheden in het DELTA netwerk, die nodig zijn voor de hogere snelheid, nog niet zijn afgerond. Het EPC3940 modem zou het prima aan moeten kunnen. Mij is gevraagd om maandag een nieuwe test te doen. Hopelijk is het dan beter... in de tussentijd ben ik al heel blij dat ik 30 haal!

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          Ik heb net bericht gekregen dat de werkzaamheden in het DELTA netwerk, die nodig zijn voor de hogere snelheid, nog niet zijn afgerond.
          Dan begrijp ik niet, waarom ze niet gewacht hebben tot de werkzaamheden afgerond zijn.
          Waarom kan er daarover dan ook geen mailtje verzonden worden.

          Delta Fiber is er prat op de Provider te zijn met de hoogste Uploadsnelheid!
          Maar staat nu ronduit in zijn hemd door de zeer slechte communicatie.


          Welk product het ook betreft, Delta Fiber wil voorop lopen, maar het resultaat toont gebreken.


          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik heb net bericht gekregen dat de werkzaamheden in het DELTA netwerk, die nodig zijn voor de hogere snelheid, nog niet zijn afgerond. Het EPC3940 modem zou het prima aan moeten kunnen. Mij is gevraagd om maandag een nieuwe test te doen. Hopelijk is het dan beter... in de tussentijd ben ik al heel blij dat ik 30 haal!
            Top! goed om te horen

            Reageer


            • #81
              Helaas, de EPC3940AD hier blijft steken op 125/5 ipv 125/10. Ook niet na 5 minuten van de stroom.

              Reageer


              • #82
                Ik heb nog een epc3212 en die haalt gewoon 125/10.

                Reageer


                • #83
                  In MijnDelta staat inmiddels 400/100.

                  Ik had al maanden een uploadsnelheid van 30Mbps (volgens Delta waren ze de uploadsnelheid gefaseerd aan het doorvoeren), maar sinds gisteren is dit verlagen naar 15Mbps. Hier gaat dus ook iets niet goed.

                  Misschien kan een moderator er eens naar kijken?

                  PS gisterenavond was het internet sowieso heel slecht, duurde lang om websites te openen. Dat is inmiddels wel weer opgelost.

                  Reageer


                  • #84
                    Hier ook nog geen 400/100. Het staat ook niet bij; beheer je modem->snelheid

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht
                      Hier ook nog geen 400/100. Het staat ook niet bij; beheer je modem->snelheid
                      Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
                      Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Eddepet71 Bekijk bericht
                        In MijnDelta staat inmiddels 400/100.

                        Ik had al maanden een uploadsnelheid van 30Mbps (volgens Delta waren ze de uploadsnelheid gefaseerd aan het doorvoeren), maar sinds gisteren is dit verlagen naar 15Mbps. Hier gaat dus ook iets niet goed.

                        Misschien kan een moderator er eens naar kijken?

                        PS gisterenavond was het internet sowieso heel slecht, duurde lang om websites te openen. Dat is inmiddels wel weer opgelost.
                        Ik kijk de verbinding graag even voor je na. Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
                        Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.


                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                          Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
                          Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

                          Gedaan

                          Reageer


                          • #88
                            Edwinb Hier ook nog geen 400/100. mail verstruurd naar [email protected]
                            Laatst bewerkt door nberghuis; 27 Mar 2020, 11:24.

                            Reageer


                            • #89
                              Edwinb Zou de verhoging inmiddels bij iedereen moeten zijn doorgevoerd?

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
                                Helaas, de EPC3940AD hier blijft steken op 125/5 ipv 125/10. Ook niet na 5 minuten van de stroom.
                                Voor de snelheidsverhoging moeten de werkzaamheden bij jou in de wijk zijn afgerond. Je modem is geschikt voor de snelheidsverhoging.
                                Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
                                Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.


                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X