Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Port forwading F@st 3890v3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Port forwading F@st 3890v3


  • #2
    voor gecompliceerde router problemen moet je niet bouwen op een modem/router met uitgeklede software.
    de enige goeie en betrouwbare oplossing is een modem in bridge mode en daarachter een eigen router met uitgebreide instelmogelijkheden.

    Reageer


    • #3
      Het probleem is opgelost door zelf wat te gaan 'spelen' met de instellingen. Het tabje bij 'External host' vulde ik mijn IP-adres in dat ik van Delta krijg. Nadat ik dit tabje leeg liet en er bij 'Internal host' alleen het lokale IP-adres van het device stond werkte het wel. Laat dus het tabje External host leeg.

      Voor de mensen die hier ook tegen aanlopen, het is even uitzoeken hoe het allemaal werkt maar door te proberen kom je er zelf achter. Het werkt net weer ietjes anders dan het EPC3940 modem van Cisco. Logisch ook want dit is totaal andere firmware, hardware en een andere fabrikant.

      Reageer


      • #4
        Mooi dat je het het opgelost. Het is een vrij nieuw apparaat, Docsis 3.1. En inderdaad niet bugvrij. Weet iemand of bridge mode en IPv6 al beschikbaar zijn voor dit modem?

        Reageer


        • #5
          Dus Bridge wel en ik denk IPv6 ook.
          Laatst bewerkt door driepinter; 9 Mar 2019, 14:58.

          Reageer


          • #6
            Ah. Ik lees daar dat marijnvdgruiter ook graag IPv6 wil gebruiken, ben benieuwd of het ook werkt.

            Reageer


            • #7
              GoeRoe jahoor, dit werkt! Als ik via een IPV6 test-tool het opvraag, krijg ik netjes een IPV6 adres!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X