Kies een nieuwsbron
ANP Nieuws
Zeeuws
Landelijk
Even geduld aub
Bezig met ophalen gegevens
Voorpaginanieuws
Prikbord
Geen kok, geen wok: 'Ik ben wel bang voor McNoodles uit de magnetron'
Of Zeeuwen het gaan missen, babi pangang, pekingeend en loempia's? "Natuurlijk, de Chinese keuken is een begrip, ook hier", vertelt Amanda Gao restauranthouder in Koudekerke. Door nieuwe regelgeving kunnen Aziatische koks hier straks niet meer aan de slag. "Ik ben echt bang dat ik de deuren na 30 jaar moet sluiten."
Reddingsboot Griend ingezet voor vastgelopen jacht
DREISCHOR - Reddingsboot Griend uit Ouddorp is vanmiddag ingezet voor een vastgelopen jacht voor de kust van Dreischor. De opgeroepen ambulance was niet nodig.
Arminia Bielefeld leeft toe naar de wedstrijd van de eeuw. De kampioen van 3. Liga staat zaterdag in de finale van de DFB Pokal. Zorgt de club, die meerdere spelers onder contract heeft met een verleden in Nederland, voor het meest bijzondere bekersprookje ooit in Duitsland? „Je gaat wedstrijden in met het gevoel van: kom maar.”
Wegwerkzaamheden A1 bij Amsterdam dag eerder klaar
AMSTERDAM (ANP) - De wegwerkzaamheden aan de A1 tussen knooppunt Watergraafsmeer en Diemen zijn een dag eerder klaar dan gepland. De snelweg tussen beide knooppunten gaat zondag om 05.00 uur weer open, kondigt Rijkswaterstaat aan.
De stelling
Laat u de boodschappen thuis bezorgen? Lees meer
Vacatures
-
1.
Hulpmonteur / Magazijnbeheerder
N.V. EPZ Borssele -
2.
LOGISTIEK MEDEWERKER BINNENDIENST / BUITENDIENST M/V!
Ademar b.v. Oost-Souburg -
3.
winkelmedewerker,monteur
Roose Tweewielers vof Vlissingen -
4.
Voorzitter FOV
Jan de Regt Oostkapelle -
5.
Chauffeur B-rijbewijs
Interdistri Kapelle -
6.
Medewerker Broodjeszaak 16-32 (uren in overleg)
Helens Bakery B.V. Middelburg -
7.
Verkoop- & Magazijnmedewerker (32-40 uur) bij Dparts
Dparts BV Terneuzen -
8.
Werkvoorbereider Elektrotechniek
Faasse Ship Electronics BV Goes