Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Webtv.delta.nl werkt niet meer op LG tv...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      het verschil tussen DIT en Humax is, dat je met een Humax precies weet waar je aan toe bent en wat je er mee kunt doen, terwijl dat bij DIT nou net iets anders is.
      Laatst bewerkt door fred44nl; 2 Jun 2020, 22:15.

      Reageer


      • #18
        Ouderdom?Werner M. geopend was, ik hoop dat die zich geholpen voelt nu

        Reageer


        • #19
          Ik ben zeker geholpen, weet waar ik nu aan toe ben en ook wat er wel en niet werkt. Nu is het afwegen wat voor mij zwaarder weegt, maar dat ik een persoonlijke keuze.
          Hoe dan ook blijf ik het wel jammer vinden dat iets wat recent nog gewerkt heeft nu opeens niet meer mogelijk is.

          Reageer


          • #20
            Kleine update: ik heb net gelezen over de nieuwe Chromecast die binnenkort uit gaat komen. Vooral volgend stukje klinkt interessant:
            "De opvolger zou ongeveer het ontwerp hebben van de huidige Chromecasts, maar wel voorzien zijn van een afstandsbediening. Bovendien zal de dongle Android TV draaien, waardoor geen ander apparaat nodig is om te streamen."

            Voorlopig daar maar even op wachten en die dan eens uitproberen...

            Reageer


            • #21
              Dure Lg tv kan plots geen delta TV app meer draaien.
              Ik hoopte nog even dat het een kleine storing was......
              maar nee, wat een ... zooi. Ik heb er geen goed woordt voor over.
              De ene dag kan je kijken (al maanden) en ineens onthoud delta TV je opnames niet meer en kan je verlogens niets meer starten....
              en niemand kan er iets aan doen ???? echt weer een delta streek. daar betaal je dan ruim 1000 euro per jaar voor??

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Nautilus Bekijk bericht
                Dure Lg tv kan plots geen delta TV app meer draaien.
                2 dagen geleden heeft Ferry uitgelegd hoe dat komt.
                het probleem is DRM en daar kan Delta niet zo veel aan doen.

                Reageer


                • #23
                  De nieuwe Chromecast 4 is zeker veelbelovend, maar om deze te kunnen gebruiken moet er natuurlijk wel eerst een Android TV versie uitkomen van de Delta TV app.

                  En die is er nu niet.

                  Reageer


                  • #24
                    Net zo min er nu ook geen aparte app voor Apple TV is immers.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Net zo min er nu ook geen aparte app voor Apple TV is immers.
                      dat gaat natuurlijk niet gebeuren, want dan is dat witte kastje meteen overbodig.

                      Reageer


                      • #26
                        Komt er eigenlijk op neer dat LG zijn tv's niet update. Hierdoor is de browser verouderd, waardoor webtv.delta.nl niet meer werkt.
                        Een snelle zoektocht op Google geeft aan dat het betrekking heeft op ssl certificaten.

                        Heeft niets met Delta te maken of met de Delta app.

                        Reageer


                        • #27
                          Hi Werner M. de interactieve ontvanger is optioneel, het 90+ zenderpakket kun je dus afnemen voor EUR8,00 per maand. Of voor EUR11,50 per maand inclusief de ontvanger.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X