Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Coureur Bekijk bericht
    delta tv team, is al bekend wanneer oudere samsung tv's de app krijgen? Ik kan binnenkort over naar een glasvezel abonnement, maar wil geen kabel en extra kastje om tv te kijken
    2019-2023 zijn de apps die wij ondersteunen. op dit moment zijn er geen plannen voor de ondersteuning van oudere modellen. Reden hiervoor is dat de oudere modellen oudere hardware hebben en wij een optimale TV beleving willen leveren, ook via SmartTV apps. Dit is mogelijk vanaf de 2019 modellen.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

      2019-2023 zijn de apps die wij ondersteunen. op dit moment zijn er geen plannen voor de ondersteuning van oudere modellen. Reden hiervoor is dat de oudere modellen oudere hardware hebben en wij een optimale TV beleving willen leveren, ook via SmartTV apps. Dit is mogelijk vanaf de 2019 modellen.
      Zijn er soms ook restricties verbonden aan de LG Smart TV app zoals hardware versienummers ?

      Reageer


      • driepinter We gaan voor dezelfde jaartallen als voor Samsung, en er is ongetwijfeld verschil in performance tussen de modellen. Een jaartal op zichzelfstaand zegt idd niet veel. Dat is oa de reden dat we een Beta periode hebben ingelast. Op dit moment wordt de LG app nog getest en gefixed waar nodig. Elke leverancier is weer anders. Zo wil LG onder andere dat de magic remote goed werkt. Een typische LG eis voordat de app wordt goedgekeurd. Vorige week hebben we weer een nieuwe versie ingediend, waar de nodige feedback op gegeven wordt. Het is een iteratief proces. Zodra we het idee hebben dat we de goede kant op gaan zullen we dat hier aangeven.

        fijne Koningsdag vandaag!

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Nee, die kun je hier zoeken : LG CONTENT STORE (lgappstv.com)
          maar die zie ik nog niet...

          Reageer


          • DELTA-TV-team , 2019-2023 zijn de apps die wij ondersteunen. op dit moment zijn er geen plannen voor de ondersteuning van oudere modellen. Reden hiervoor is dat de oudere modellen oudere hardware hebben en wij een optimale TV beleving willen leveren, ook via SmartTV apps. Dit is mogelijk vanaf de 2019 modellen.

            Dat is jammer want ik kan zelfs Viapkay bekijken op mijn Samsung model 2016 Smart tv.
            Voor mij wel een reden om te wachten met een glasvezel abonnement tot ik aan een nieuwe tv toe ben

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

              maar die zie ik nog niet...
              Klopt nu nog niet, maar daar komt die dus wel te staan wanneer hij éénmaal uit is

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Coureur Bekijk bericht
                DELTA-TV-team , 2019-2023 zijn de apps die wij ondersteunen. op dit moment zijn er geen plannen voor de ondersteuning van oudere modellen. Reden hiervoor is dat de oudere modellen oudere hardware hebben en wij een optimale TV beleving willen leveren, ook via SmartTV apps. Dit is mogelijk vanaf de 2019 modellen.

                Dat is jammer want ik kan zelfs Viapkay bekijken op mijn Samsung model 2016 Smart tv.
                Voor mij wel een reden om te wachten met een glasvezel abonnement tot ik aan een nieuwe tv toe ben
                Want? Je kan met het alternatief decoder en mobiele app met cast mogelijkheden niet uit de voeten?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Coureur Bekijk bericht
                  DELTA-TV-team , 2019-2023 zijn de apps die wij ondersteunen. op dit moment zijn er geen plannen voor de ondersteuning van oudere modellen. Reden hiervoor is dat de oudere modellen oudere hardware hebben en wij een optimale TV beleving willen leveren, ook via SmartTV apps. Dit is mogelijk vanaf de 2019 modellen.

                  Dat is jammer want ik kan zelfs Viapkay bekijken op mijn Samsung model 2016 Smart tv.
                  Voor mij wel een reden om te wachten met een glasvezel abonnement tot ik aan een nieuwe tv toe ben
                  Gewoon een GoogleTV achter in je tv pluggen, deze kosten een paar tientjes en ben je weer voorzien van de laatste updates. Ook werkt deze (meestal) prima samen met de afstandsbediening van de TV en heb je maar 1 afstandsbediening nodig. Voordeel is dat je TV zo veel langer mee kan zonder afhankelijk te zijn van de laatste Smart updates die vaak snel verouderen.

                  Let wel op dat er een normale HD versie en een 4K versie is.


                  Reageer


                  • Bedankt voor de tips, maar dat zoek ik niet. Moet gewoon op de tv zitten en te bedienen zijn zoals Netflix en Viaplay.
                    Ik heb geen problemen met Delta via de kabel, dus kan wachten met glasvezel.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Coureur Bekijk bericht
                      Bedankt voor de tips, maar dat zoek ik niet. Moet gewoon op de tv zitten en te bedienen zijn zoals Netflix en Viaplay.
                      Ik heb geen problemen met Delta via de kabel, dus kan wachten met glasvezel.
                      ik begrijp je weerstand maar dat kan ook met de juiste instellingen, gewoon een extra icoontje onder je TV menu en kan je verder bedienen met dezelfde afstandsbediening, probeer het een keertje (en krijg je thuis ook gewoon uitgelegd zonder weerstand)

                      Reageer


                      • reddwarf Dank je voor de aanvulling, ik ben om en heb een chromecast met Google tv besteld. Op Youtube lijkt alles veel sneller te werken dan de Samsung tv apps. Ben heel benieuwd en ga zeker wat laten weten.

                        Reageer


                        • reddwarf Wat een goed advies
                          Mijn 7 jaar oude tv heeft een vrij trage processor/software waardoor apps langzaam werken. Met de Chromcast tv gaat alles nu heel snel. Ik heb bijna alle hinderlijke aanbevelingen op het startscherm kunnen verwijderen en alleen de apps die ik gebruik over gehouden. De Delta tv app werkt prima!

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Coureur Bekijk bericht
                            reddwarf Wat een goed advies
                            Mijn 7 jaar oude tv heeft een vrij trage processor/software waardoor apps langzaam werken. Met de Chromcast tv gaat alles nu heel snel. Ik heb bijna alle hinderlijke aanbevelingen op het startscherm kunnen verwijderen en alleen de apps die ik gebruik over gehouden. De Delta tv app werkt prima!
                            Mooi he zo'n forum. Hier wordt ik vrolijk van!

                            Reageer


                            • is er al enige vordering betreft de LG-app?

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Ik heb vanmiddag een downloadlink voor Android TV gehad de installatie dient plaats te vinden vanaf een PC of Laptop.


                                Kan dus al met deze Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.
                                hoe werkt het dan als je je tv-abonement bij Delta hebt?? wordt de app dan je abo?? ik heb een LG-tv en wil een chromecast aanschaffen en de Delta-app installeren,dit is mogelijk toch.
                                stel dat het goed werkt,is het dit kastje overbodig....dus vandaar mijn vraag...
                                ik heb de Delta app op mijn mobiel maar kan niet casten naar mijn tv...dit is dan dus omdat ik geen android tv heb???
                                en daar heb ik dan een chromecast voor nodig????
                                Laatst bewerkt door lambik333; 6 May 2023, 18:46.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X