Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

    Vwb de melding is het niet heel duidelijk, maar wat er staat is "Weet je zeker dat je dit programma wilt afsluiten? (net als op de Settopbox). Je sluit niet het programma maar springt weer naar live..... dat klinkt verwarrend inderdaad. Of Sluit hij heel de app af?
    Hij sluit dan inderdaad niet de app en springt wel netjes naar het live signaal. Het is hetzelfde scherm als ik de app wel helemaal afsluit met terug-terug-terug

    Reageer


    • Ik ben nog tegen een klein issue aangelopen en het lijkt te af en toe te reproduceren: bij het kiezen om een huidig programma vanaf het begin te starten, dan lijkt het soms dat de tijdsbalk wel doorloopt en vervolgens weer bij het begin (links in beeld) begint als het volgende programma uitgezonden wordt terwijl jij nog uitgesteld aan het kijken bent.
      Als je vervolgens probeert te schuiven in die balk dan ben je dus klaar met je uitgesteld kijken en kijk je opeens naar het (andere) live programma.

      Buitenom dat, het voelt allemaal erg stabiel en beeldkwaliteit is ook netjes. Dat we dit nog mogen meemaken, een AppleTV app, helden!

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        DELTA-TV-team Wellicht niet de juiste plek, maar omdat er voor Caiway niet echt een forum is toch de vraag even hier. Kunnen jullie ook iets aangeven over doorlooptijden van de Apple TV app voor Caiway?
        Zojuist zijn ook de Caiway TV app voor AndroidTV en AppleTV vrijgegeven in de Appstore en Playstore ;-). Teven is de update beschikbaar waarin het spontaan zappen is opgelost. ;-)

        https://www.delta.nl/televisie/updates/


        Veel kijkplezier!
        Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 15 Nov 2022, 10:09.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door JB22_ Bekijk bericht
          Ik kwam per toeval uit op dit topic,... Leuk weer een provider die een TV-app aanbied voor Google tv enzo! Handig voor onze sony's 😬 had de app ff gedownload, ondanks ik er niks mee kan, ziet die er wel degelijk uit. En waar mogelijk lijkt die vrij vlot te werken. Leuke interface en erg duidelijk waar je eea kunt vinden. Er zijn providers die het al slechter hebben haha.
          ​​​​​​
          Echter,... Delta is letterlijk in september met de eerste schep begonnen te graven in mijn regio/woonplaats,.. Tijdens de campagne hadden wij gekozen voor Caiway. Nu Delta/Caiway zo'n beetje hetzelfde is. Komt Caiway dan ook met eenzelfde tv app tzt? Anders moet ik komend jaar nog een jaartje geduld hebben.

          Dan zou het allermooiste ook zijn dat je een abbo kunt kiezen met internet en App only ipv een losse tv ontvanger. Net als T-Mobile heeft en wat bij Ziggo ook kan. KPN hoef je niet te vragen, die blijven vasthouden aan tv kijken waarbij je sowieso een ontvanger moet afnemen... Zelfs als je alleen via de tv app wilt kijken,... Ik heb namelijk een hekel gekregen voor losse tv-ontvangers,.. Vind dat niet meer van deze tijd. Nu krijg ik er wel eentje in de loop van volgend jaar. Maar veel zal die toch niet worden gebruikt,... Nieuwe aanbieder in onze regio gewoon even een kans geven, dus dan is het niet zo heel erg nog.

          Geen idee of het al in de app zit maar een 'Dark-Mode' zou mij ook nog wel prettig lijken.
          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e17#post245251

          tvOS

          https://apps.apple.com/nl...59352271?platform=appleTV

          Android TV

          https://play.google.com/s...id=nl.nep.caiway.tv&hl=nl
          Laatst bewerkt door driepinter; 15 Nov 2022, 10:46.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

            @DELTA-TV-team Hoe kan ik als Caiway gebruiker inloggen? de Caiway inloggegeven werken n.l. niet !
            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e17#post245251

            tvOS

            https://apps.apple.com/nl...59352271?platform=appleTV

            Android TV

            https://play.google.com/s...id=nl.nep.caiway.tv&hl=nl
            Laatst bewerkt door driepinter; 15 Nov 2022, 10:46.

            Reageer


            • thanks driepinter

              Reageer


              • Jaa, ik las het vanmorgen al van DELTA-TV-team
                ​​
                Prima gelijkwaardige App ook indd, nu nog een klein jaartje wachten op die vezel

                Reageer


                • Tizen is nog ongoing.. Ik ben benieuwd wanneer ik weer kan testen.

                  Reageer


                  • Hoewel ik nog niks kan met de App heb ik al wel een storend dingetje, geen idee of jullie dit al gereproduceerd hebben DELTA-TV-team


                    Wij kijken hier op een Sony Google tv. Ik blader zo door de App heen. Maar wanneer ik de Sony afstands pak en met de kompastoets naar live ga, En dan gewoon weer terug wil naar de bovenste menubalk, dan kan ik alleen maar met de 'back' toets uit de live omgeving komen. Speelt bij beide apps.

                    Wanneer ik uit, home, tv gids, gemist of opnemen wil gaan, terug naar de bovenste menubalk. Dan kan dat daar gewoon met de pijl omhoog op de kompastoets. En bij live werkt dat dus niet,... Irriteert een beetje haha.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Tizen is nog ongoing.. Ik ben benieuwd wanneer ik weer kan testen.
                      v0.2.6

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                        v0.2.6
                        Top!

                        Reageer


                        • Wellicht zou het handiger zijn om per app-soort een apart draadje te maken. Ik neem aan de de door Bordewolf genoemde problemen van toepassing zijn op Tizen, maar dat is al snel niet meer duidelijk. JB22_ noemt weer iets over Android en dan is er ook nog de Apple TV. Het gaat wel erg door elkaar lopen.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
                            bevindingen Tizen (herhaling van zetten):

                            Bij het inschakelen van een zender zit er een hapering (zeker 10 seconden vaststaand of haperend beeld). ik krijg eerst een aantal seconden een stilstaand beeld (feitelijk de hapering die ik eerder zag toen Dolby aan stond bij vele zenders?? )
                            * Bij sommige kanalen krijg een een zwart beeld (schakelt niet in) na opnieuw proberen weer wel.
                            * Het beeld is strak wanneer het kanaal is ingeladen !! De kleuren lijken warmer.
                            * Ik kan geen kanalen wijzigen met up en down (werkt niet). En ik kan ook geen kanaalnummer intoetsen om naar het juiste kanaal te gaan
                            *Het veranderen van de dag in de tv gids: er komt een onleesbaar menu, tekst is niet zichtbaar
                            * Bij het doorspoelen bij “gemist” is niet duidelijk hoe ver je bent. Het beeld wisselt niet.
                            * De knoppen op de afstandbediening die bedoelt zijn voor doorspoelen werken niet.Bij het inschakelen van een zender zit er een hapering (zeker 10 seconden vaststaand of haperend beeld). ik krijg eerst een aantal seconden een stilstaand beeld (feitelijk de hapering die ik eerder zag toen Dolby aan stond bij vele zenders?? )
                            * Bij sommige kanalen krijg een een zwart beeld (schakelt niet in) na opnieuw proberen weer wel.
                            * Ik kan geen kanalen wijzigen met up en down (werkt niet). En ik kan ook geen kanaalnummer intoetsen om naar het juiste kanaal te gaan
                            *Het veranderen van de dag in de tv gids: er komt een onleesbaar menu, tekst is niet zichtbaar
                            * Bij het doorspoelen bij “gemist” is niet duidelijk hoe ver je bent. Het beeld wisselt niet.
                            * Gemist programma geopend: zwart beeld
                            * De knoppen op de afstandbediening die bedoelt zijn voor doorspoelen werken niet.



                            kortom alle bugs zitten er nog in
                            Kun je niet wat duidelijker zijn. Driekwart van je tekst is een herhaling....
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Kun je niet wat duidelijker zijn. Driekwart van je tekst is een herhaling....
                              Wanneer het voor DELTA-TV-team maar duidelijk is. Staat geen woord spaans bij, ook geen dubbelingen.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Wanneer het voor DELTA-TV-team maar duidelijk is. Staat geen woord spaans bij, ook geen dubbelingen.
                                Een herhaling van zetten in 1 bericht......
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X