Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Ik zal op verschillende tijdstippen testen.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Probeer het ook eens 's avonds op prime time te gebruiken om eventueel verschil te kunnen zien.
      Dat was hier zeer goed gisteren, maar ik zal het vanavond ook eens in de gaten houden. Kijk nu ESPN2, ook prima kwaliteit zonder storingen.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
        Vanmorgen de app op de Apple 4Ktv geïnstalleerd.
        Home menu is overzichtelijk, zappen gaat snel, beeldkwaliteit goed! Wordt vervolgd.
        Is er een verschil met de app op de decoder of voor de mobiel?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Is er een verschil met de app op de decoder of voor de mobiel?
          Het is zoals de iPad app zeg maar. Ik vind het echt heel fijn werken.

          Reageer


          • #50
            Kan toeval zijn maar vanavond loopt alles voor het eerst goed, het spoelen werkt gewoon zonder eruit te springen.

            Hoop dat het zo mag blijven dan ben ik dik tevreden.

            Reageer


            • #51
              Hier de laatste 2 dagen geen problemen met de AndroidTV app, doorspoelen loopt soepel van opgeslagen opnames. Help pagina waarbij een webpagina wordt geopend is wel heel erg traag (niet dat ik het gebruik maar viel wel op bij het doorlopen van alle opties)

              Reageer


              • #52
                Opvallend detail als je gaat spoelen vooruit of achteruit gaat met deze app dan zie je een klokje naast de snelheid van het spoelen staan van waar je ben deze optie is niet aanwezig op de interactieve ontvanger.

                bijvoorbeeld stel je start een programma om 21:00 en iemand wijst je bij een actualiteiten programma op een bepaald onderwerp wat begint om 21:30 dan kun je hem daar exact op neer zetten van het het begin van dat onderwerp. Absolute meerwaarde voor deze app.

                Reageer


                • #53

                  Reageer


                  • #54
                    Wat ik hoor is het beeld op de Apple tv 4K netjes.

                    Reageer


                    • #55
                      Ik hecht daar niet teveel waarde aan omdat ik toch geen Dolby 5.1 heb, maar volgens mij is het geluid via de Delta Smart TV app Dolby Digital 2.0.

                      Dus dit is waarschijnlijk een verschil met de decoder.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Ik hecht daar niet teveel waarde aan omdat ik toch geen Dolby 5.1 heb, maar volgens mij is het geluid via de Delta Smart TV app Dolby Digital 2.0.

                        Dus dit is waarschijnlijk een verschil met de decoder.
                        Ik denk het niet. Wanneer het signaal stereo is en de standaard staat op DD51, dan wordt het geluid niet over de stereoboxen doorgevoerd.
                        Al heel vaak gemeld. DD20, moet wel uit de voorste boxen komen en niet via de achterste, anders is het geluidniveau onvoldoende.

                        Ik ga er van uit dat de app ook DD51 doorvoert wanneer dit signaal actief is op een DD zender

                        Reageer


                        • #57
                          Bij de AppleTV app net een uitzending teruggekeken die al een uur bezig was, gaat prima, super beeld kwaliteit. Tot nu toe nog niets gemerkt qua bugs of iets dergelijks.

                          Reageer


                          • #58
                            Ik hoor ook van mij familielid dat het beeld van de Caiway app op Apple TV erg netjes is. Geen onscherpte of haperingen.

                            Reageer


                            • #59
                              Gisteravond waren de doorspoel problemen weer terug de bediening (controle) van de ontvanger sprong er weer uit.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Gisteravond waren de doorspoel problemen weer terug de bediening (controle) van de ontvanger sprong er weer uit.
                                Hi driepinter dank voor het melden. Dit is ook door ons geconstateerd en inmiddels doorgegeven aan onze app ontwikkelaars.
                                Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 5 Oct 2022, 12:58.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X