Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Ik vind het niet leuk en gezellig als iemand aan de lopende band een klap geeft op de rapporteerknop.
    Ik denk dat de gezelligheid meer van die persoon afhangt.
    Laatst bewerkt door stofdoek; 30 May 2022, 05:28.

    Reageer


    • #62
      Met de wijzigingen die Ziggo heeft doorgevoerd (SD zenders eruit, nieuwe HD zenders er in) staat Ziggo weer op 2 qua aantal Hd zenders, KPN op 1.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Met de wijzigingen die Ziggo heeft doorgevoerd (SD zenders eruit, nieuwe HD zenders er in) staat Ziggo weer op 2 qua aantal Hd zenders, KPN op 1.
        En...?
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #64
          Ik vind het wel vreemd dat Delta maar ook Caiway zijn coaxklanten zo verwaarloost.
          Er zijn nog genoeg klanten die televisie kijken via de coaxkabel en die staan al jaren in de kou met het omzetten van SD zenders naar HD.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ik vind het wel vreemd dat Delta maar ook Caiway zijn coaxklanten zo verwaarloost.
            Er zijn nog genoeg klanten die televisie kijken via de coaxkabel en die staan al jaren in de kou met het omzetten van SD zenders naar HD.
            Die opmerking klopt niet. Ook op COAX is de IPTV box beschikbaar met alle HD zenders,

            Reageer


            • #66
              Ik bedoel met ingebouwde tuner in de tv dmv dvb-c

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Ik bedoel met ingebouwde tuner in de tv dmv dvb-c
                Prima HD via de coax bij Caiway. Ik voel mij totaal niet in de kou staan. Die kou voel ik wel bij tv via glasvezel, waarbij het geluid nogsteeds niet overal DD is. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen in dit draadje. 😉

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                  Prima HD via de coax bij Caiway. Ik voel mij totaal niet in de kou staan. Die kou voel ik wel bij tv via glasvezel, waarbij het geluid nogsteeds niet overal DD is. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen in dit draadje. 😉
                  DD is men hard mee bezig. Wie op Coax meer HD wil heeft daar de mogelijkheden toe, via de app en via IPTV. investeren in nog meer HD via DVBC is kapitaalvernietiging.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    DD is men hard mee bezig. Wie op Coax meer HD wil heeft daar de mogelijkheden toe, via de app en via IPTV. investeren in nog meer HD via DVBC is kapitaalvernietiging.
                    Bekend dat men ermee bezig is. Ik kwam van Coax waarbij alle gebruikelijke zenders gewoon in HD zijn (ingebouwde tuner) en waarbij het geluid meestal ook in DD is. Na de overstap naar glasvezel was de teleurstelling dan ook erg groot te constateren dat het in feite een totaal onverwachte achteruitgang was. Via dit forum vond ik uiteindelijk wat meer info hierover en dat men hiermee bezig was (Caiway loopt gelijk met Delta, maar informeert kennelijk minder). Blijf het onbegrijpelijke vinden hoe traag dit proces verloopt, maar ach er zit nog vooruitgang in.

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Bekend dat men ermee bezig is. Ik kwam van Coax waarbij alle gebruikelijke zenders gewoon in HD zijn (ingebouwde tuner) en waarbij het geluid meestal ook in DD is. Na de overstap naar glasvezel was de teleurstelling dan ook erg groot te constateren dat het in feite een totaal onverwachte achteruitgang was. Via dit forum vond ik uiteindelijk wat meer info hierover en dat men hiermee bezig was (Caiway loopt gelijk met Delta, maar informeert kennelijk minder). Blijf het onbegrijpelijke vinden hoe traag dit proces verloopt, maar ach er zit nog vooruitgang in.
                      Investeringen in de doorontwikkeling lijkt vanaf vorig jaar september te zijn ingezet, gelijk met de landelijke reclamecampagnes, XSGPON, aankondiging van meet providers op het glasvezelnetwerk en lijkt ook ingegeven door de hete adem van KPN en men moet in andere plaatsen ook concurreren met Ziggo.
                      Je kan de strijd qua tv product alleen winnen wanneer je minimaal zoveel HD levert als KPN en Ziggo naar mijn persoonlijke mening, maar beter is ze een stap voor zijn.
                      Zo ver is het (nog) niet. ESPN UHD, Eurosport UHD en Love Nature 4K heeft Delta (nog) niet.

                      Ik ben ook benieuwd mocht het WK toch in 4K komen of ze nu eindelijk wel mee kunnen (De NPO is er nog niet uit, ergens ook wel vreemd).

                      Ik ben erg blij met de doorontwikkelingen en de stap naar alles HD. Met een beetje geluk gaat men deze of volgende week weer verder met omzetten naar HD.
                      En anders komt het september wel weer. De vakantie zat er tussen natuurlijk. Maar het fraai geluid bij NPO3 , RTL4 en Veronica is perfect! Films kijken geeft een mooiere ervaring met Dolby Surround.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2022, 12:19.

                      Reageer


                      • #71
                        Was voorheen films kijken dan zo’n opgaaf?

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Was voorheen films kijken dan zo’n opgaaf?
                          Als je films kijken niet meer leuk vindt omdat het geluid niet 7.1 Atmos is, hou je dan van films of van geluid?

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Als je films kijken niet meer leuk vindt omdat het geluid niet 7.1 Atmos is, hou je dan van films of van geluid?
                            Het geeft een veel mooiere kijkervaring. Films zijn zonder Dolby ook leuk en goed, maar met Dolby geeft het een betere kijkbeleving.
                            Dat geldt ook voor concerten en muziekprogramma's en sport.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Aug 2022, 12:26.

                            Reageer


                            • #74
                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/hd-vo...-de-standaard/

                              Reageer


                              • #75
                                Volgens mij geeft Delta al jaren Arte in HD door, Lijkt me fout in het artikel.
                                Maar steeds meer zenders stoppen de SD aanlevering. Delta was bezig met HD de standaard te maken… maar dat is nog niet afgerond.
                                KPN gaat ook verder met deze strategie,

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X