Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ziggi loopt weer in:
    RTL Television, WDR, NDR, CNBC naar HD

    CNN en Politiek en Nieuws waren al eerder naar HD

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ven-hdzenders/

    Ziggo naar plaats 2 qua meeste HD zenders, Delta weer naar plaats 3
    En...?
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      En...?
      De providers zijn lekker bezig met alles naar HD zetten. Tot nu toe kon Delta aardig volgen, dus benieuwd wat het anwoord van DELTA-TV-team gaat zijn.
      Genoemde zenders staan bij menigeen op de lijst. Ziggo heeft ook al ONS HD, OUTTV, TRT Turk, Horse en Country, en SAT1 HD
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2022, 18:09.

      Reageer


      • #18
        Bordewolf Wellicht hanteren we iets andere lijstjes onderling, in mijn optiek zijn we niet aan het volgen 😊. Maar het is mooi te zien dat andere partijen ons voorbeeld volgen. Ergens volgende week staan er wederom 5 ingepland voor SD naar HD op IPTV.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
          Bordewolf Wellicht hanteren we iets andere lijstjes onderling, in mijn optiek zijn we niet aan het volgen 😊. Maar het is mooi te zien dat andere partijen ons voorbeeld volgen. Ergens volgende week staan er wederom 5 ingepland voor SD naar HD op IPTV.
          Je weet dat providers hoe dan ook verplicht zijn om alles dat andere providers doen te volgen?
          Ergens ligt dat vast, nooit gezien, maar het moet er zijn....

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Je weet dat providers hoe dan ook verplicht zijn om alles dat andere providers doen te volgen?
            Ergens ligt dat vast, nooit gezien, maar het moet er zijn....
            Delta is niet aan het volgen, maar aan het voor blijven 👏👏👏👍👍👍👌👌🎉🎉🎉 En dat doen ze goed! Maar Ziggo loopt wel degelijk nu een 7/8 zenders voor op mijn scorebord 😛😜😉

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
              Bordewolf Wellicht hanteren we iets andere lijstjes onderling, in mijn optiek zijn we niet aan het volgen 😊. Maar het is mooi te zien dat andere partijen ons voorbeeld volgen. Ergens volgende week staan er wederom 5 ingepland voor SD naar HD op IPTV.
              Haha, er is een lijstje op het providerforum, maar elke maand doen jullie nu behoorlijk aan HD toevoegingen, dus geen aanval, gewoon de koers aan het vragen!
              Keep up the good work!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Haha, er is een lijstje op het providerforum, maar elke maand doen jullie nu behoorlijk aan HD toevoegingen, dus geen aanval, gewoon de koers aan het vragen!
                Keep up the good work!
                Heb je weer advies van Ed en willem Bever gehad Bor 🤔 Je zit weer in je Klapper modus

                Reageer


                • #23
                  Hierna volgt meestal later weer een rapporteer modus .....

                  Reageer


                  • #24
                    stofdoek en koekeroe Moeten jullie nu echt elke keer als Bor een bericht neerzet hier op zo'n nutteloze manier op reageren? Het geeft geen enkele nuttige info en wordt er daardoor echt niet beter op...

                    Reageer


                    • #25
                      Ik vind het vreemd dat je mij hierop aanspreekt, JPJ terwijl ik je nooit Bor heb zien aanspreken als hij weer te pas en te onpas een ram op de rapporteer knop gaf.
                      Je mag de zaaier van een oogst ook weleens aanspreken hoor!

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        stofdoek en koekeroe Moeten jullie nu echt elke keer als Bor een bericht neerzet hier op zo'n nutteloze manier op reageren? Het geeft geen enkele nuttige info en wordt er daardoor echt niet beter op...
                        Wie wind zaait zal storm oogsten en het was geen commentaar naar Bor toe Joris geweun een plesante opmerking
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 18 May 2022, 08:33.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                          stofdoek en koekeroe Moeten jullie nu echt elke keer als Bor een bericht neerzet hier op zo'n nutteloze manier op reageren? Het geeft geen enkele nuttige info en wordt er daardoor echt niet beter op...
                          De moderatie op dit forum is iets groter dan nul; op het Tweakers-forum was ik al gebanned geweest. Maar het is ook een heel klein kleinzielig clubje senioren, arbeidsongeschikten en andere onrendabili die verder overdag niks te doen hebben en hier nog wat eigenwaarde opsnuiven. (Ja, ik ook, ook al werk ik gewoon nog...)
                          Laatst bewerkt door Koeba; 18 May 2022, 08:46.

                          Reageer


                          • #28
                            Vandaag is NPO Politiek en Nieuws HD toegevoegd

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Vandaag is NPO Politiek en Nieuws HD toegevoegd

                              Mezzo

                              192TV

                              Meiden van Holland Hard

                              Out TV

                              NPO Politiek en Nieuws

                              ;-)

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht


                                Mezzo

                                192TV

                                Meiden van Holland Hard

                                Out TV

                                NPO Politiek en Nieuws

                                ;-)
                                Meiden van Holland Hard die zullen er bij opknappen bij HD erbij

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X