Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HD toevoegingen Interactieve TV

    Gisteren : Cartoon Network HD

    To be continued...

  • #2
    Een open deur intrappen is geen kunst....

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Een open deur intrappen is geen kunst....
      Volgens de Caiwayzenderlijst is 192TV HD. Zei Donnie niet eerder dat ze hier scherper op zouden zijn?
      Deze zender is echt nog geen HD
      https://cdn.caiway.nl/-/media/zender...66794906030FDB

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Volgens de Caiwayzenderlijst is 192TV HD. Zei Donnie niet eerder dat ze hier scherper op zouden zijn?
        Deze zender is echt nog geen HD
        Bij onze provider Delta staat hij niét vermeld als HD zender op de zenderlijst....
        Laatst bewerkt door Rinus; 6 Apr 2022, 00:30.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Misschien is 192TV alleen in HD bij Caiway op de coax?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Misschien is 192TV alleen in HD bij Caiway op de coax?
            Dat zou vreemd zijn, alles wat op coax HD is, is ook op interactief HD. Coax loopt normaliter niet voor op interactief, al heb ik het eerder een keer gezien met AT5.
            Maar deze kwam dan later wel op interactief.

            Maar eerder werd RTL Television ten onrechte als HD opgegeven.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dat zou vreemd zijn, alles wat op coax HD is, is ook op interactief HD. Coax loopt normaliter niet voor op interactief, al heb ik het eerder een keer gezien met AT5.
              Maar deze kwam dan later wel op interactief.

              Maar eerder werd RTL Television ten onrechte als HD opgegeven.
              192TV is fout vermeld in de zenderlijst en is SD. Deze zal worden aangepast

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Volgens de Caiwayzenderlijst is 192TV HD. Zei niet eerder dat ze hier scherper op zouden zijn?
                Deze zender is echt nog geen HD
                https://cdn.caiway.nl/-/media/zender...66794906030FDB
                Geloof jij ook alles Bor ????????

                Reageer


                • #9
                  Om te kunnen applaudisseren gelooft hij alles!!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Geloof jij ook alles Bor ????????
                    Zeker niet, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt…

                    stofdoek bij met de HD toevoegingen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Zeker niet, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt…

                      stofdoek bij met de HD toevoegingen?
                      Weet je wat ik geloof ? dat het vlees beter is dan de botten

                      Reageer


                      • #12
                        Ik vind het wel erg vreemd dat Deltafiber zijn coaxkijkers behandelt als derderangs klanten.
                        Ik vind het te schandalig voor woorden dat Deltafiber zijn klanten wel de volle mep laat betalen.
                        voor het coax product maar tegelijkertijd het coax product zo enorm verwaarloost.

                        Even niet gelijk lopen met het aantal HD zenders kan ik nog inkomen omdat niet alles gelijk kan,
                        maar jaren stelselmatig je coaxklanten vele HD zender uitbreidingen laten ontberen vind ik respectloos.
                        Geef dan een flinke korting op het coax product als je er zo met je pet naar gooit met betrekking tot het coax product.
                        Dit geldt ook voor Caiway die er met dezelfde pet naar gooit op de coaxkabel.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Ik vind het wel erg vreemd dat Deltafiber zijn coaxkijkers behandelt als derderangs klanten.
                          Ik vind het te schandalig voor woorden dat Deltafiber zijn klanten wel de volle mep laat betalen.
                          voor het coax product maar tegelijkertijd het coax product zo enorm verwaarloost.

                          Even niet gelijk lopen met het aantal HD zenders kan ik nog inkomen omdat niet alles gelijk kan,
                          maar jaren stelselmatig je coaxklanten vele HD zender uitbreidingen laten ontberen vind ik respectloos.
                          Geef dan een flinke korting op het coax product als je er zo met je pet naar gooit met betrekking tot het coax product.
                          Dit geldt ook voor Caiway die er met dezelfde pet naar gooit op de coaxkabel.
                          Dat klopt niet. Interactieve TV is een product dat ook op COAX afgenomen kan worden. Het is ook voor COAX-kijkers mogelijk dit product af te nemen en de HD zenders te bekijken.

                          Reageer


                          • #14
                            Het is maar net hoe je mijn tekst leest.
                            Ik bedoel televisie kijken dmv dvb-c

                            Reageer


                            • #15
                              Ziggo loopt weer in:
                              RTL Television, WDR, NDR, CNBC naar HD

                              CNN en Politiek en Nieuws waren al eerder naar HD

                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ven-hdzenders/

                              Ziggo naar plaats 2 qua meeste HD zenders, Delta weer naar plaats 3
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2022, 18:59.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X