Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hard in HD 🤭

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht


      Mezzo

      192TV

      Meiden van Holland Hard

      Out TV

      NPO Politiek en Nieuws

      ;-)
      Goed bezig!


      Er blijven nog een aantal te gaan, maar niet zo veel meer
      CNN
      ONS
      100%NL
      NDR
      WDR
      RTL Television
      Sat1
      Prosieben
      Kabel1
      SWR
      n-tv
      VOX
      3Sat
      Kika
      Rai Uno
      Horse and Country
      France3
      Extreme Sports
      TRT Turk
      Bloomberg

      Comedy Centrral Extra (indien beschikbaar in HD)


      Ziggo heeft overigens. Njam! Toegevoegd en ducktv en Curiosity Channel als nieuwe kanalen
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 May 2022, 17:47.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Goed bezig!


        Er blijven nog een aantal te gaan, maar niet zo veel meer
        CNN
        100%NL
        NDR
        WDR
        RTL Television
        Sat1
        Prosieben
        Kabel1
        SWR
        n-tv
        VOX
        3Sat
        Kika
        Rai Uno
        Horse and Country
        France3
        Extreme Sports
        TRT Turk
        Bloomberg

        Comedy Centrral Extra (indien beschikbaar in HD)


        Ziggo heeft overigens. Njam! Toegevoegd en ducktv en Curiosity Channel als nieuwe kanalen
        Wat voor Waarde is dat in Zeeland nu ? Totaal niks, wat hebben wij nu met Ziggo Totaal Niks

        Reageer


        • #34
          Thanks 😊 ik heb het bericht van Jarco ook gezien. Er gaan ook wat zenders verdwijnen zag ik. Je bovengenoemde zenders heb ik ook op mijn vizier.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
            Thanks 😊 ik heb het bericht van Jarco ook gezien. Er gaan ook wat zenders verdwijnen zag ik. Je bovengenoemde zenders heb ik ook op mijn vizier.
            Klopt verdwijnende zenders zijn ook keuzes… :-)

            PebbleTv is leuk voor de kids. Extreme Sports Channel kijk ik zelf niet vaak en CBS Reality ook niet.
            Maar je doet altijd mensen pijn met verdwijnende zenders. Wel jammer dat Jarco alleen de 5HD zenders van vandaag van Delta in het vizier heeft, terwijl het er dit jaar al 14 zijn!
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 May 2022, 17:52.

            Reageer


            • #36
              Komen die HD zenders er ook bij op de coaxkabel?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Komen die HD zenders er ook bij op de coaxkabel?
                Nee, dat staat stil zoals jezelf weet.

                Reageer


                • #38
                  Ik vind dat vreemd. Heel veel Deltafiber klanten kijken nog televisie via de coaxkabel.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Ik vind dat vreemd. Heel veel Deltafiber klanten kijken nog televisie via de coaxkabel.
                    Been there, done that. Zelfde opmerking, zelfde reactie: ook Coaxklanten kunnen een IPTV box aanschaffen en op die manier alle HD zenders bekijken.
                    Coax is 1990. Inmiddels leven we 2022. Of heb jij nog een bakkelieten draaischijftelefoon waar je mee belt?

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Ik vind dat vreemd. Heel veel Deltafiber klanten kijken nog televisie via de coaxkabel.
                      Zeker terecht dat je zegt dat we veel klanten op Coax DVB-C hebben. Zoals al eerder aangegeven moeten we continue afwegen wat we doen voor onze klanten. Voor DVB wordt deze keuze bepaald door beschikbare ruimte en aanlevering. Er is een beweging dat ook steeds meer zenders afstappen van SD/HD aanlevering en overstappen naar alleen HD. Soms transcoderen we dit nog terug naar SD om klanten die nog SD kijken (meestal de 2e TV) van signaal te voorzien. De trend is wel meer en meer dat Simulcast (SD/HD) naar HD only gaat. Dat levert dan weer iets ruimte op. Vooralsnog proberen we ook op DVB-C de hoogst mogelijke kwaliteit aan te bieden en te voorzien in een goed aanbod. Zoals bijv vorig jaar hebben we Filmbox ook aan het DVB-C signaal toegevoegd.Maar feit blijft dat deze beperking er niet is op IPTV.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Klopt verdwijnende zenders zijn ook keuzes… :-)

                        PebbleTv is leuk voor de kids. Extreme Sports Channel kijk ik zelf niet vaak en CBS Reality ook niet.
                        Maar je doet altijd mensen pijn met verdwijnende zenders. Wel jammer dat Jarco alleen de 5HD zenders van vandaag van Delta in het vizier heeft, terwijl het er dit jaar al 14 zijn!
                        Alleen maar leuk dat hij er aandacht aan schenkt toch? Er staat mij bij dat we een aantal maanden geleden wel contact gehad hebben en hij ons gevraagd heeft of we net als andere partijen grootschalig zenders gingen omzetten naar HD. Mijn antwoord was destijds dat we continue aan onze dienstverlening werken om onze producten steeds beter te maken en dat de wijzigingen in de zenderlijsten en op de TV update pagina's terugkomen. Mooi dat het er al weer 14 zijn. Ik las laatst hier op het forum nog een mooie review van een klant welke de overstap heeft gemaakt naar IPTV en hij/zij er heel tevreden mee is. Daar doen we het uiteindelijk voor.

                        Feedback van jullie is belangrijk, niet alles kan in 1 keer, maar zoals al vaker gezegd, ik lees mee. Verbeteringen worden continue doorgevoerd en werken wij onze roadmap af. Zo zijn we op dit moment de "reminder" functionaliteit voor programma's aan het testen en wanneer ok zullen we deze uitbrengen. Een kleine verbetering waar we weer wat klanten blij mee maken.
                        Zolang we het constructief houden op dit forum en elkaar niet continue aanvallen, kijk ik mee, pas zaken aan waar nodig zodat ons TV Product er alleen maar beter van wordt.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Been there, done that. Zelfde opmerking, zelfde reactie: ook Coaxklanten kunnen een IPTV box aanschaffen en op die manier alle HD zenders bekijken.
                          Coax is 1990. Inmiddels leven we 2022. Of heb jij nog een bakkelieten draaischijftelefoon waar je mee belt?
                          Je mag dus reageerders en reacties belachelijk maken. Duidelijk. Jammer.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 25 May 2022, 08:31.

                          Reageer


                          • #43
                            Zolang een aanzienlijke groep klanten nog kijkt over de coaxkabel vind ik dat je deze groep
                            niet mag verwaarlozen maar juist moet koesteren.

                            Dat heeft niets te maken met een bakelieten draaischijf telefoon.
                            Aangezien er aanbieders zijn die flink willen investeren in Docsis 4 vind ik de opmerking dat het zo 1990 is erg kortzichtig.
                            Laatst bewerkt door stofdoek; 25 May 2022, 10:03.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Zolang een aanzienlijke groep klanten nog kijkt over de coaxkabel vind ik dat je deze groep
                              niet mag verwaarlozen maar juist moet koesteren.

                              Dat heeft niets te maken met een bakelieten draaischijf telefoon.
                              Aangezien er aanbieders zijn die flink willen investeren in Docsis 4 vind ik de opmerking dat het zo 1990 is erg kortzichtig.
                              Stofdoek Keurig verwoordt Was een opmerking van Bor van lik mijn vestje

                              Reageer


                              • #45
                                Ik ben nog aan het bijkomen van de opmerkingen vol onmetelijke wijsheid uit het dierenbos.

                                Was het niet de dierenbos bewoner die op dit forum vol afschuw zijn afkeuring liet blijken als er op de man werd gespeeld in reacties?

                                Blijkbaar gelden ook deze regels weer niet voor hem.
                                Ik vind de aanval of ik nog een bakelieten telefoon heb namelijk aardig op de man…..

                                Niet dat ik hiervan wakker lig, maar wel valt me de inconsequentie op in toepassen van sommige door hem zelf notabene opgelegde regels.

                                Die regels zijn er blijkbaar hier wanneer het hem uitkomt en wanneer het hem niet uitkomt, zijn ze opeens niet relevant?

                                Ik wist niet dat er zo gezwabberd wordt in het dierenbos. 😙

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X