Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Hoe kun je zeker weten dat Delta dat doet. Kun je uitsluiten dat het niet ergens anders (espn zelf?) gebeurt?
    Espn had ik al bericht. Die laten het signaal gewoon goed door. Ligt echt aan delta.

    Reageer


    • Nu nog antwoord op de vraag hoe je zeker weet dat delta knijpt. Serieuze vraag.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Espn had ik al bericht. Die laten het signaal gewoon goed door. Ligt echt aan delta.
        Klopt, en in dit geval zijn er contractueel ook geen andere afspraken tov andere providers. ESPN UHD stream zoals deze geleverd wordt mag Delta gewoon doorgeven.
        Als Delta-abonnee mag wel hetzelfde betalen tov andere providers, maar krijg je minder geleverd.

        We krijgen geen korting omdat Delta de moeite niet neemt om de UHD-stream door te (gaan) geven.
        Feitelijk zit deze zender in mijn ESPN abonnement, maar kan ik deze niet ontvangen of streamen via de ESPN app.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Nu nog antwoord op de vraag hoe je zeker weet dat delta knijpt. Serieuze vraag.
          Heb ik al gezegd. Espn geeft gewoon alles goed door. Zelfs al in uhd. Maar Delta gaat pas uhd dit jaar uitzenden. Zenden in 1080i uit nu, maar minder bandbreedte dan voorheen. Snap niet dat dit zo moeilijk te snappen is. Borde geeft dit ook al aan

          Reageer


          • Dat is geen knijpen, dat is gewoon geduld dat je niet hebt. Je beschuldigt delta van knijpen. Dat is niet zo.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Dat is geen knijpen, dat is gewoon geduld dat je niet hebt. Je beschuldigt delta van knijpen. Dat is niet zo.
              Wat snap je niet aan het lezen? Ik heb het over 1080i kerel via coax, dat voorheen gewoon top was qua beeld. En dit nu beduidend minder is. Jammer voor jou dat mijn ogen super zijn. en ik zelfs 110 procent zicht hebt met mijn ogen. Dus ik zie helaas voor delta wel degelijk dat de bitrate minder is dan voorheen!

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Dat is geen knijpen, dat is gewoon geduld dat je niet hebt. Je beschuldigt delta van knijpen. Dat is niet zo.
                Ben jij een pr lid van Delta zeker? Zou een goede zijn voor in de politiek. Verspreiden ook allemaal leugens. Feit is gewoon dat op espn de bitrate minder is dan voorheen! Anders zou ik hier niet over klagen. Borde ervaar het ook al. Blijkbaar hebben andere mensen waardeloze ogen en zien ze het niet goed. uhd is er nog niet, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Behalve dat Delta hier al 2 jaar op achterloopt. Aangezien espn het al 2 jaar aanbiedt. Maar Delta dit nog niet doorlaat

                Reageer


                • Ik vroeg bewijs, je reacties bewijzen veel maar niet je bewering.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Ik vroeg bewijs, je reacties bewijzen veel maar niet je bewering.
                    Ik zie het met mijn eigen ogen en meerdere mensen. Als het beeld op espn gewoon zo als voorheen was zou ik hier niet eens klagen op het forum! Wazige contouren bij de bal en spelers bij een voetbalwedstrijd. Beeldijnen in beeld. Is gewoon niet hoe het moet! Dus Delta heeft hier gewoon mindere bandbreedte op de espn zenders dan voorheen. En dan kom jij of ik bewijzen hebt. Espn laat het gewoon goed door. Delta maanden geleden ook. Maar nu helaas mindere bandbreedte. En ze communiceren hier niks over. Ze zijn gewoon niet transparant. Net als dat ze met full hd haarscherp beeld adverteren. Is ook geen full hd. Want het is 1080i en geen 1080p!

                    Reageer


                    • Als delta zo’n baggertoko is, waarom blijf je dan? Ik snap niet goed wat het je nog oplevert? Betere providers zat toch?

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Als delta zo’n baggertoko is, waarom blijf je dan? Ik snap niet goed wat het je nog oplevert? Betere providers zat toch?
                        Klopt, maar ze zouden het fixen zeiden ze. En dit jaar komt er eindelijk uhd via interactieve tv. En wat ik al zei. Het is sinds een paar maanden dat de beeldkwaliteit minder is op de espn zenders via coax en op npo. Voorheen was dit gewoon perfect! Dus daarom baal ik er ook zo van. Omdat het altijd perfect was bij Delta. Maar blijkbaar worden ze op tijd wakker bij Delta. En zien ze ook wel in dat het niet zo verder kan! En Baggertoko hoor je me niet zeggen. Internet is allemaal perfect. Maar benieuwd wat ze met espn uhd gaan doen. Hoop ook dat het via de coax te ontvangen. Aangezien dit technisch mogelijk is op 1080p 50fps hdr!

                        Reageer


                        • Hier is iets verdwenen. Ik had al gemeld dat Ziggo de lokalen in mijn regio nu in HD doorgeeft.
                          Twente TV
                          Hofstreek TV
                          Vechtdal TV

                          KPN hanteert nu ook 1 op 1 doorgifte. Het zou mooi zijn dat Delta hier op den duur toch naar gaat kijken.
                          Op korte termijn hoop ik eerst op Dolby terug (en dan meteen ook helemaal goed) en op UHD demokanaal ESPN zodat we het nieuwe seizoen in UHD kunnen kijken

                          Reageer


                          • In augustus stond het omzetten naar HD op pauze, verwachten we nog iets in september of laat Delta het er bij?
                            In elk geval zijn de ontwikkelingen van het Demokanaal ook interessant. Men kan niet alles tegelijk.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Aug 2023, 18:46. Reden: offtopic zaken weg gehaald

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X