Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik denk dat het netwerk het niet aankan.

    Reageer


    • Deze zenders kunnen nog naar HD (geupdate lijst)
      MTV Hits
      Sat1
      Prosieben
      Kabel1
      SWR
      n-tv
      VOX
      3Sat
      Horse and Country
      France3
      Bloomberg
      * CNBC SD
      * Antena 3 SD
      * Mediaset Italia SD
      * 2M SD
      * Penthouse TV SD
      * Dusk Deluxe SD
      * Lokale omroepen

      Onbekend of ze naar HD kunnen:
      Slam
      100%NL

      De volgende zenders zijn in UHD of 4K beschikbaar:
      Love Nature
      Eurosport
      Ziggo Sports
      ESPN
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jul 2023, 07:49.

      Reageer


      • Blij dat we ook dit nu weer weten. Gemiddelde kijkcijfers die te laag zijn om uit te spreken, dus totaal niet interessant.
        Maa nu kunnen we wel gewoon weer rustig slapen met deze kennis.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Deze zenders kunnen nog naar HD (geupdate lijst)
          Kijk je ook naar al deze zenders?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

            Kijk je ook naar al deze zenders?
            Zeg LXXIE, ga eens lekker buiten spelen ipv hier rotzooi te schoppen !

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

              Zeg LXXIE, ga eens lekker buiten spelen ipv hier rotzooi te schoppen !
              Wat doet deze Ixxie hier verkeerd ???? vraagt wat ,dat is toch de bedoeling van dit Forum

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                Zeg LXXIE, ga eens lekker buiten spelen ipv hier rotzooi te schoppen !
                Zoals koekeroe net ook al gevraagd heeft: Wat doe ik hier verkeerd?
                Ik stel alleen een vraag naar aanleiding van een bericht wat hier geplaatst is.

                Reageer


                • Ik vermoed dat Puccini ook in het grote Dierenbos woont…

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Ik vind het wel erg vreemd dat Deltafiber zijn coaxkijkers behandelt als derderangs klanten.
                    Ik vind het te schandalig voor woorden dat Deltafiber zijn klanten wel de volle mep laat betalen.
                    voor het coax product maar tegelijkertijd het coax product zo enorm verwaarloost.

                    Even niet gelijk lopen met het aantal HD zenders kan ik nog inkomen omdat niet alles gelijk kan,
                    maar jaren stelselmatig je coaxklanten vele HD zender uitbreidingen laten ontberen vind ik respectloos.
                    Geef dan een flinke korting op het coax product als je er zo met je pet naar gooit met betrekking tot het coax product.
                    Dit geldt ook voor Caiway die er met dezelfde pet naar gooit op de coaxkabel.
                    Heb dit ook al diversen keren aangekaart bij Delta. En termen als schandalig gebruikt. Wat ook gewoon terecht is. Espn via coax hebben ze bitrate gewoon verminderd. Ik betaal 25 euro per maand voor het sportpakket! Voorheen was dit beeld gewoon goed. En dan komen ze met verhalen ze zijn bezig met verbetering. Iets wat al goed was, gewoon bewust de bitrate verlagen van abonneezenders is niet acceptabel! En meest erge is nog dat dat sneaky gedaan wordt, niks naar de klant wordt gecommuniceerd! Mag hopen dat die bitrate gewoon weer omhoog gaat. Want wat jij zegt, prijzen lekker omhoog gooien. En dan de kwaliteit op meerdere coax zenders gewoon minder maken is echt not done!

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Heb dit ook al diversen keren aangekaart bij Delta. En termen als schandalig gebruikt. Wat ook gewoon terecht is. Espn via coax hebben ze bitrate gewoon verminderd. Ik betaal 25 euro per maand voor het sportpakket! Voorheen was dit beeld gewoon goed. En dan komen ze met verhalen ze zijn bezig met verbetering. Iets wat al goed was, gewoon bewust de bitrate verlagen van abonneezenders is niet acceptabel! En meest erge is nog dat dat sneaky gedaan wordt, niks naar de klant wordt gecommuniceerd! Mag hopen dat die bitrate gewoon weer omhoog gaat. Want wat jij zegt, prijzen lekker omhoog gooien. En dan de kwaliteit op meerdere coax zenders gewoon minder maken is echt not done!
                      Er is wel de mogelijkheid om ook via coax een ITV abo te nemen.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Deze zenders kunnen nog naar HD (geupdate lijst)
                        MTV Hits
                        Sat1
                        Prosieben
                        Kabel1
                        SWR
                        n-tv
                        VOX
                        3Sat
                        Horse and Country
                        France3
                        Bloomberg
                        * CNBC SD
                        * Antena 3 SD
                        * Mediaset Italia SD
                        * 2M SD
                        * Penthouse TV SD
                        * Dusk Deluxe SD
                        * Lokale omroepen

                        Onbekend of ze naar HD kunnen:
                        Slam
                        100%NL

                        De volgende zenders zijn in UHD of 4K beschikbaar:
                        Love Nature
                        Eurosport
                        Ziggo Sports
                        ESPN
                        Wat ook belachelijk is, dat ze op hun website zetten dat 1.4.2 update voor de delta tv app van de lg tv`s er is. Terwijl deze nog helemaal niet te downloaden is. Normaal zet je pas een vermelding van een update op de website als deze ook daadwerkelijk te downloaden is!

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Er is wel de mogelijkheid om ook via coax een ITV abo te nemen.
                          Ik heb het niet over internet tv! Ik kijk zelf ook interactief via laptop en via de delta tv app op mijn lg tv. Ik heb het erover dat op sommige zenders gewoon de bitrate lager is gezet. Zoals op de espn nl zenders en de npo zenders! Is gewoon schandalig. betaal wel per maand voor mijn coax aansluiting. En 25 euro voor het sport pakket! Dit moet Delta gewoon rap weer recht gaan zetten!

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                            Ik heb het niet over internet tv! Ik kijk zelf ook interactief via laptop en via de delta tv app op mijn lg tv. Ik heb het erover dat op sommige zenders gewoon de bitrate lager is gezet. Zoals op de espn nl zenders en de npo zenders! Is gewoon schandalig. betaal wel per maand voor mijn coax aansluiting. En 25 euro voor het sport pakket! Dit moet Delta gewoon rap weer recht gaan zetten!
                            Hoe weet je zeker dat Delta dit doet?

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Heb dit ook al diversen keren aangekaart bij Delta. En termen als schandalig gebruikt. Wat ook gewoon terecht is. Espn via coax hebben ze bitrate gewoon verminderd. Ik betaal 25 euro per maand voor het sportpakket! Voorheen was dit beeld gewoon goed. En dan komen ze met verhalen ze zijn bezig met verbetering. Iets wat al goed was, gewoon bewust de bitrate verlagen van abonneezenders is niet acceptabel! En meest erge is nog dat dat sneaky gedaan wordt, niks naar de klant wordt gecommuniceerd! Mag hopen dat die bitrate gewoon weer omhoog gaat. Want wat jij zegt, prijzen lekker omhoog gooien. En dan de kwaliteit op meerdere coax zenders gewoon minder maken is echt not done!
                              Hoe kun je zeker weten dat Delta dat doet. Kun je uitsluiten dat het niet ergens anders (espn zelf?) gebeurt?

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                                Zeg LXXIE, ga eens lekker buiten spelen ipv hier rotzooi te schoppen !
                                Kun je zeggen wat er verkeerd is aan de vraag?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X