Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD toevoegingen Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ik ben nog aan het bijkomen van de opmerkingen vol onmetelijke wijsheid uit het dierenbos.

    Was het niet de dierenbos bewoner die op dit forum vol afschuw zijn afkeuring liet blijken als er op de man werd gespeeld in reacties?

    Blijkbaar gelden ook deze regels weer niet voor hem.
    Ik vind de aanval of ik nog een bakelieten telefoon heb namelijk aardig op de man…..

    Niet dat ik hiervan wakker lig, maar wel valt me de inconsequentie op in toepassen van sommige door hem zelf notabene opgelegde regels.

    Die regels zijn er blijkbaar hier wanneer het hem uitkomt en wanneer het hem niet uitkomt, zijn ze opeens niet relevant?

    Ik wist niet dat er zo gezwabberd wordt in het dierenbos. 😙
    En vergeet niet ,Zijn alwetende Meldknop

    Reageer


    • #47

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

        Alleen maar leuk dat hij er aandacht aan schenkt toch? Er staat mij bij dat we een aantal maanden geleden wel contact gehad hebben en hij ons gevraagd heeft of we net als andere partijen grootschalig zenders gingen omzetten naar HD. Mijn antwoord was destijds dat we continue aan onze dienstverlening werken om onze producten steeds beter te maken en dat de wijzigingen in de zenderlijsten en op de TV update pagina's terugkomen. Mooi dat het er al weer 14 zijn. Ik las laatst hier op het forum nog een mooie review van een klant welke de overstap heeft gemaakt naar IPTV en hij/zij er heel tevreden mee is. Daar doen we het uiteindelijk voor.

        Feedback van jullie is belangrijk, niet alles kan in 1 keer, maar zoals al vaker gezegd, ik lees mee. Verbeteringen worden continue doorgevoerd en werken wij onze roadmap af. Zo zijn we op dit moment de "reminder" functionaliteit voor programma's aan het testen en wanneer ok zullen we deze uitbrengen. Een kleine verbetering waar we weer wat klanten blij mee maken.
        Zolang we het constructief houden op dit forum en elkaar niet continue aanvallen, kijk ik mee, pas zaken aan waar nodig zodat ons TV Product er alleen maar beter van wordt.
        Ik hou het ook graag constructief. Ik ben zelf erg blij met de vooruitgang die wordt geboekt! Inderdaad heb ik in het verleden wel eens kritiek geuit, maar al met al worden er nu reuzestappen gemaakt tov destijds! En dat is goed om te zien, het liep ook achter en de inhaalslag wordt nu gemaakt!

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Zolang een aanzienlijke groep klanten nog kijkt over de coaxkabel vind ik dat je deze groep
          niet mag verwaarlozen maar juist moet koesteren.

          Dat heeft niets te maken met een bakelieten draaischijf telefoon.
          Aangezien er aanbieders zijn die flink willen investeren in Docsis 4 vind ik de opmerking dat het zo 1990 is erg kortzichtig.
          Eens, maar er zijn nu eenmaal beperkingen, op een oude nokia 3610 kun je ook geen internet ontvangen. Het zijn slechts voorbeelden van mij om alles wel in perspectief te zien. Coax heeft zijn beperkingen. Maar ik lees dat Delta altijd blijft kijken hoe ze ook daar zo veel mogelijk in HD kunnen doen!

          Reageer


          • #50
            Weer geen reflectie over je eigen gedrag hier, Bor?
            Gewoon er overheen lullen en bij jezelf
            een paar veertjes ergens instoppen, want oooooh,
            je houdt het toch zo graag constructief.....

            Ik vind jouw laatste reactie aan mij totaal niet constructief.
            (veel meer voorbeelden van naar andere forumleden overigens)
            Je bent voor mij het ultieme voorbeeld van de oerdikke plaat voor je kop
            en chronisch gebrek aan zelfreflectie.
            Laatst bewerkt door stofdoek; 26 May 2022, 08:48.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Eens, maar er zijn nu eenmaal beperkingen, op een oude nokia 3610 kun je ook geen internet ontvangen. Het zijn slechts voorbeelden van mij om alles wel in perspectief te zien. Coax heeft zijn beperkingen. Maar ik lees dat Delta altijd blijft kijken hoe ze ook daar zo veel mogelijk in HD kunnen doen!
              wanneer stop je .met je zinloze discussies Bor ? ,je wordt op iets anders aan gesproken ,en je komt weer met een hoop onzin ,en verdraait alles De meldknop weet je te vinden he Bor
              Laatst bewerkt door koekeroe; 26 May 2022, 12:29.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                wanneer stop je .met je zinloze discussies Bor ? ,je wordt op iets anders aan gesproken ,en je komt weer met een hoop onzin ,en verdraait alles De meldknop weet je te vinden he
                Lijkt me duidelijk een zaak voor het forumbeheer om die zinloze opmerkingen te stoppen.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Been there, done that. Zelfde opmerking, zelfde reactie: ook Coaxklanten kunnen een IPTV box aanschaffen en op die manier alle HD zenders bekijken.
                  Coax is 1990. Inmiddels leven we 2022. Of heb jij nog een bakkelieten draaischijftelefoon waar je mee belt?
                  O maar wat is het grote verschil dan? 4k zenders? Leg eens uit voor "simpele" abonnees

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    O maar wat is het grote verschil dan? 4k zenders? Leg eens uit voor "simpele" abonnees
                    Geen enkele abonnee is “simpel”. Coax heeft zijn limieten en is niet meer toekomstvast waar het gaat om Delta.
                    Natuurlijk wordt een enkele zender nog naar HD gezet, maar daar houdt het op. Zowel Caiway als Delta hebben de omschakeling naar QAM256 niet gedaan.
                    Daarnaast is mpeg4 implementatie daarbinnen ook van belang. Ik weet niet of Delta daar aan begonnen is. Daardoor zullen overigens oude decoders ophouden met werken. Dit alles heeft Ziggo wel gedaan, meer bandbreedte hierdoor en dus uiteindelijk alle zenders in Hd op COAX bij Ziggo.

                    Het grote verschil bij Delta is dus op ITV meer HD (ik durf te stellen aan het einde van het jaar Hd de standaard voor zo goed als alle zenders). 4K komt er bij Delta uiteindelijk ook. Ze hebben een roadmap en daar staat 4K echt wel op.
                    Op de huidige decoder? Wie weet wordt deze vervangen. De decoder kan het overigens gewoon aan, net als Dolby5.1, Dolby Vision/Atmos zoals inmiddels is aangetoond.

                    Hoe dan ook einde jaar WK in Qatar, ze kunnen er nu niet meer mee aankomen dat er weer geen 4K feed is.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 May 2022, 11:24.

                    Reageer


                    • #55
                      Hallo Rinus,

                      Ik zie wel dat er een heel topic is verdwenen van Bordewolf waarin door hem op voorhand al vier bans werden opgelegd aan mede forumleden dus er is wel iets aan gedaan.
                      Maar Bordewolf zelf is niet geband. Dat hoeft ook niet van mij, maar meer zelfreflectie en wat minder naar anderen wijzen zou het klimaat op dit forum wel enorm aangenamer maken.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Hoe dan ook einde jaar WK in Qatar, ze kunnen er nu niet meer mee aankomen dat er weer geen 4K feed is.
                        Gewoon dóór blijven drammen...baat het niet, dan schaadt het wél de sfeer op het forum.

                        Delta zal best bezig blijven hun produkt(en) te verbeteren, maar geef ze de tijd en probeer ze niet zo te pushen.

                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #57
                          Het is dus helemaal niet zeker wie allemaal het WK in 4K gaat uitzenden.

                          https://www.pocket-lint.com/nl-nl/tv...-kunt-bekijken

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Zowel Caiway als Delta hebben de omschakeling naar QAM256 niet gedaan.
                            Volgens mijn modem maakt delta zeker wel gebruik van QAM256 dus ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt?

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                              Volgens mijn modem maakt delta zeker wel gebruik van QAM256 dus ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt?
                              Ok, dat is nieuwe informatie voor mij. Dank daar voor. Mijn mpeg4-verhaal blijft overeind.

                              Bij Caiway is het op zeker nog Qam64

                              Reageer


                              • #60

                                "Je bent voor mij het ultieme voorbeeld van de oerdikke plaat voor je kop en chronisch gebrek aan zelfreflectie"

                                "Meer zelfreflectie en wat minder naar anderen wijzen zou het klimaat op dit forum wel enorm aangenamer maken."

                                Voor de rest zal stofdoek best aardig zijn en het hier leuk willen houden, kuch.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X