Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Het afgelopen jaar 2 grote problemen gehad met de software. Kennis bij iedereen die ik gesproken had was nul, nul. Inclusief 2e lijnssupport. Je moet zelf mogelijke oplossingen aandragen. Het gaat te ver om hier helemaal uit te leggen, maar het ging om een probleem in mijn gebruikersprofiel waardoor ik niets meer kon aanpassen. Dit had weken geduurd en uiteindelijk hebben zij op mijn verzoek een fictieve mutatie gedaan, waarna het weer werkte. Reactie na mijn verzoek was “gaat niet helpen maar als u dat wilt……”. En ja hoor, het was opgelost. Dit is waarom ik ook niet zoon hoge pet op heb van de kennis.
    Wat is een fictieve mutatie?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Wat is een fictieve mutatie?
      Ik bedoel te zeggen een loze mutatie, welke daarna weer weggehaald kon worden. Ik mijn situatie heb ik een ooit door mij geblokkeerd telefoonnummer laten verwijderen, waarna ik deze later weer kon toevoegen.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

        Ik bedoel te zeggen een loze mutatie, welke daarna weer weggehaald kon worden. Ik mijn situatie heb ik een ooit door mij geblokkeerd telefoonnummer laten verwijderen, waarna ik deze later weer kon toevoegen.
        Dank voor de toelichting

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          Je roept zelf ook nogal iets. Het enige wat ik kan delen is uit eigen ervaring, ik heb geen idee over de State of the art en dat maakt mij ook niets uit. Ik merk gewoon dat ze er kennelijk niet uitkomen. Anderhalf jaar geleden waren ze er al mee bezig, niet mijn woorden maar die van een helpdeskmedewerker nadat ik mijn verbazing had uitgesproken over het feit dat ik wel DD5.1 op de humax had maar niet op de Amino. De specificaties van de Amino geven aan dat het mogelijk moet zijn.
          Leg mij dan eens uit waarom het niet lukt. Als leek kan ik alleen concluderen dat het een probleem bij Delta/Caiway moet zijn. Ik kan ook niet anders concluderen omdat zij in alle toonaarden blijven zwijgen. Helpdeskmedewerker bellen en er wordt gezegd “er wordt hard aan gewerkt”. Ja hoor, alleen de gebruiker merkt daar niets van.

          Het afgelopen jaar 2 grote problemen gehad met de software. Kennis bij iedereen die ik gesproken had was nul, nul. Inclusief 2e lijnssupport. Je moet zelf mogelijke oplossingen aandragen. Het gaat te ver om hier helemaal uit te leggen, maar het ging om een probleem in mijn gebruikersprofiel waardoor ik niets meer kon aanpassen. Dit had weken geduurd en uiteindelijk hebben zij op mijn verzoek een fictieve mutatie gedaan, waarna het weer werkte. Reactie na mijn verzoek was “gaat niet helpen maar als u dat wilt……”. En ja hoor, het was opgelost.
          Dit is waarom ik ook niet zoon hoge pet op heb van de kennis.
          Dat mag je hebben. Ik concludeer dat je een update zou willen alhier.
          Maar alle speculaties dat het wel aan de systemen bij Delta zou liggen en/of dat ze het niet opgelost krijgen lijken uit de lucht te komen.
          Wel eens dat een update handig kan zijn om die speculaties te voorkomen.
          Mijn vermoeden: men wil het voor eens en voor altijd goed werkend opleveren. Dat neemt tijd in beslag. Dat gaat niet alleen over de vastlopers, maar ook over het terugvallen op de stereogeluid dat niet goed ging en ook over meer geluidssporen (gesproken ondertiteling, anderstalige sporen zoals bij Eurosport).

          Reageer


          • Wat de redenen ook mag zijn voor het gestuntel met DIT.
            Het zou toch wel respectvol van Delta zijn als ze eens wat uitleg geven in plaats van je klanten laten betalen voor een televisie platform met een techniek van vijf jaar terug.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Wat de redenen ook mag zijn voor het gestuntel met DIT.
              Het zou toch wel respectvol van Delta zijn als ze eens wat uitleg geven in plaats van je klanten laten betalen voor een televisie platform met een techniek van vijf jaar terug.
              🤜🤜🤜🤜👍👍👍👍


              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk bericht

                Dus: je hebt een lijst met de naam “mijn”. Daarna maak je een nieuwe lijst aan met de naam “test”. Dan wordt in de overzichten en keuzes eerst de lijst getoond met de naam “mijn”, daarna de lijst genaamd “test”.
                Ah, dank. Helemaal duidelijk nu. Als ik lees dat de favorietenlijsten gesorteerd worden krijg ik daar toch een andere voorstelling van. Maar fijn zo, dan ga ik ook updaten.

                Reageer


                • Ik mis de input van Bor over de geweldige updates van februari. 🫣🤪😞
                  Maar er zal vast een kundig team met State of the art apparatuur bezig zijn om binnenkort wel echt met een verrassing te komen ……. Of misschien ook wel niet. We hebben nu geen glazen bol meer.

                  Reageer


                  • Februari 2023

                    Zenderupdates

                    Per 1 maart a.s. vervanging van 2 zenders in het Extra tv pakket bij internet, televisie en mobiel

                    Trace Sport Stars (kanaal 156) verdwijnt uit het Extra TV pakket en wordt vervangen door Inplus TV (Kanaal 355)
                    Trace Urban (kanaal 157) verdwijnt uit het Extra TV pakket en wordt vervangen door RTL Lounge (Kanaal 367)

                    TV-Ontvanger | Software versie: v5.14.1

                    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
                    Bugfixes en verbeteringen

                    Webtv | Software versie: v2.13.2

                    Aanpassing in melding als je boven 95% (190u) van je opnamecapaciteit zit
                    Bugfixes en verbeteringen

                    TV App (Android) | Software versie: v2.14.1

                    Aanpassingen in de mobiele TV App om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de QRcode
                    Bugfixes en verbeteringen


                    AndroidTV App | Software versie: 1.4.1

                    Bugfixes en verbeteringen



                    Reageer


                    • Er staat nieuwe firmware klaar voor de ITV ontvanger: 20.2.99.1
                      Meestal zijn deze updates bedoelt om bepaalde zaken beter te ondersteunen.

                      Ga naar Menu-over apparaat om te zien of deze is ingeladen. Zo niet dan kiezen voor Opnieuw opstarten. De nieuwe firmware wordt dan opgehaald.

                      Is eigenlijk bekend welke codecs Delta gebruikt?
                      AVC/H.264 High Profile @ Level 4.2, HEVC/H.265, MPEG- 1/H.261/H.263.

                      De HEVC/H.265 wordt meestal gebruikt om in dezelfde bandbreedte nog beter beeld door te geven.
                      De AVC/H.264 is de verouderde versie.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Feb 2023, 11:45.

                      Reageer


                      • Bij RTL Television is terugkijken en opnemen weer mogelijk.

                        Enkele logo’s van enkele zenders zijn geupdate, waaronder Tipik en SAT1 (nieuw logo)

                        Boomerang wordt Cartoonito binnenkort.

                        Reageer


                        • De 5.14.1 was kennelijk nogal een heftige update.
                          Deze morgen heb ik mijn Amino "even" moeten herstarten. Waar een update naar een volgende versie normaal er direct op staat na het herstarten, gebeurde dat nu in verschillende fases, wat ook nog even duurde (net als ik even haast heb). Op een bepaald moment kwam de tekst "Reboot to finish update" in beeld, waarna het beeld vervolgens sneeuw toonde (ja, sneeuw, zoals in de vorige eeuw normaal was).
                          Een tijdje gewacht tot die reboot zou plaatsvinden, maar die moest je blijkbaar zelf doen door het apparaat even van de stroom af te halen. Daarna ging de update verder met een Amino logo in beeld (nooit gezien dit), met een melding "Downloading package". Enfin, uiteindelijk maar even laten doen en toen ik terugkwam was er weer TV beeld.

                          Dit was dan blijkbaar niet enkel de 5.14.1 update, maar ook die nieuwe firmware waar Bor het hiervoor over had...?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                            De 5.14.1 was kennelijk nogal een heftige update.
                            Deze morgen heb ik mijn Amino "even" moeten herstarten. Waar een update naar een volgende versie normaal er direct op staat na het herstarten, gebeurde dat nu in verschillende fases, wat ook nog even duurde (net als ik even haast heb). Op een bepaald moment kwam de tekst "Reboot to finish update" in beeld, waarna het beeld vervolgens sneeuw toonde (ja, sneeuw, zoals in de vorige eeuw normaal was).
                            Een tijdje gewacht tot die reboot zou plaatsvinden, maar die moest je blijkbaar zelf doen door het apparaat even van de stroom af te halen. Daarna ging de update verder met een Amino logo in beeld (nooit gezien dit), met een melding "Downloading package". Enfin, uiteindelijk maar even laten doen en toen ik terugkwam was er weer TV beeld.

                            Dit was dan blijkbaar niet enkel de 5.14.1 update, maar ook die nieuwe firmware waar Bor het hiervoor over had...?
                            Klopt, vermoedelijk zelfs alleen de firmware, softwareupdates gaan redelijk automatisch.

                            De firmwareupdate heeft enkele herstarts, die gaan als je geduld hebt vanzelf.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Mar 2023, 20:51.

                            Reageer


                            • Maart 2023

                              Webtv | Software versie: v2.14.0


                              Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


                              TV App iOS | Software versie: v2.15.1

                              Aanpassingen in de webclient om nog eenvoudiger te kunnen inloggen in de SmartTV app via de Koppelcode


                              AndroidTV App | Software versie: v1.5.3

                              Bugfixes en verbeteringen


                              tvOS (AppleTV) | Software versie: v1.4.1

                              Bugfixes en verbeteringen


                              Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
                              Laatst bewerkt door driepinter; 16 Mar 2023, 19:05.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                [B]Maart 2023

                                Dus wederom weer geen ondertiteling in de Android/iOS TV App
                                En dat is dus heel erg jammer...
                                Voorlopig maar blijven streamen via de pc.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X