Nee,maar ik zou dan gewoon eerst iedereen informeren dat je een nieuw g-mail adres hebt en bij webwinkels alles indien van toepassing, ook omzetten. Neem een maand speling en zeg dan op. Ik neem aan dat je het probleem dan aardig ondervangt.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Vooruitspoelen van opgenomen programma's
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinterLees eens wat er hier over gezegd wordt.
Door het feit datje oud e-mail adres wordt toegekend aan een nieuwe klant van Delta, bestaat de mogelijkheid dat derden in het bezit komen informatie, die alleen voor jou bestemd is.
Al met al, is het een behoorlijke stap om te beslissen om van provider te wisselen.
Reageer
-
Ook dat is een issue, waar ik niet blij van wordt.
Door het feit datje oud e-mail adres wordt toegekend aan een nieuwe klant van Delta, bestaat de mogelijkheid dat derden in het bezit komen informatie, die alleen voor jou bestemd is.
Al met al, is het een behoorlijke stap om te beslissen om van provider te wisselen.
Ik ken iemand die overgestapt is naar een andere provider en het op deze manier heeft gedaan en dus gewoon zijn oude ZeelandNet e-mail adres heeft behouden.
Reageer
-
Goeiemorgen.
Ik ben sinds afgelopen maandag lid van de Zeelandnet club.
Ook ik was erg verbaasd dat je de opgenomen!! programmas niet meer door kan spoelen en daar heb daar ook direct een mail over gestuurd.
Ik heb daar ook bericht terug over gehad en ben bang dat we het hier mee kunnen doen. Overigens mijn vorige provider was T Mobile Thuis en daar kon je de opgenomen programmas en programma gemist wel doorspoelen!
Hieronder het antwoord van Delta.
Onlangs is het niet meer mogelijk om bij elke programma gebruik te maken van de optie Doorspoelen. Deze beslissing is niet gemaakt door DELTA, maar door de contentbeheerders van deze programma's. In de programma gids wordt er aangegeven bij welke programma's deze optie nog wel mogelijk is.
MVG Lauran
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ankertje... dus een product aanbieden aan je klanten waarmee je niet kan doorspoelen werkt alleen maar cordcutting in de hand....
[...Ze kunnen in zijn geheel geen tijdindicatie geven, wanneer het opgelost is, maar je moet eerder in maanden dan in weken denken...
Waarom denken mensen altijd dat elk probleem dat speelt met een druk op de knop is op te lossen? En als er niet direct op de knop wordt gedrukt, dan wordt er niets gedaan.... Het ligt allemaal wat gecompliceerder dan dat.
"Ook de boete, die je moet betalen, wil je voortijdig van dit contract af, liegt er niet om." Je bedoeld een afkoopsom die je overal betaald wanneer je binnen een contractperiode opzegt? Dat is echt niet uniek hoor. Een verstoring in een onderdeel van de vele diensten die zonder problemen geleverd worden contractbreuk noemen is wel heel erg overdreven.
Oorspronkelijk gepost door P_XNog een paar dagen en dan komt vervalt mijn abbonnement. Ik begrijp dat Telfort en KPN dus wel hun zaakjes voor elkaar hebben?
Tot nu toe te vaak mezelf ervan weerhouden omdat mijn emailadres@zeelandnet.nl wilde behouden, maar de prijs hiervoor wordt elke keer groter.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Matthijs, het kan mij niet zo veel schelen of dit hoort of niet hoort, wel moet kunnen en nu door omstandigheden wel of niet kan oid, ik heb digitale televisie gekocht, ik kon vanaf dat moment alles doorspoelen en dat is me nu ontnomen.
Ik had een functie en die is weg. Ik betaalde voor iets wat ik prettig vond en nu betaal ik voor iets wat dat niet meer kan dus niet meer prettig is.
Naast alle andere gebreken die ik noem.
Reageer
-
Als het je niets kan schelen waarom vraag je er dan naar? Waarom je eerst wel alles kon doorspoelen en nu niet meer is ook al zo vaak uitgelegd, maar goed, ik zal nogmaals doen.
Omdat er in het begin problemen waren met doorspoelen, haperen en bevriezen van het beeld is er besloten het oplossen van het haperen en bevriezen van het beeld prioriteit te geven tov het probleem met het doorspoelen en verdere ontwikkelingen zoals oa teletekst. Doorspoelen is toen tijdelijk helemaal open gezet zodat alles doorgespoeld kon worden. Als je in die periode DIT hebt ontvangen, dan weet je idd niet beter dan dat doorspoelen mogelijk is, maar dat was aan het begin dus niet het geval. Er is nooit gecommuniceerd dat het mogelijk zou zijn om alle kanalen door te kunnen spoelen.
Inmiddels zijn de problemen met het haperen en bevriezen zo goed als opgelost. (Bij de mensen die het nu nog ondervinden is dit meestal wanneer de box is verbonden via de Wifi. Probeer als test een bekabelde verbinding.) Er kan nu dus gewerkt worden aan het oplossen van de problemen met het doorspoelen. Daarvoor moet de openstelling die tijdelijk was opgeheven worden. Daarom kan je nu niet doorspoelen, uitzendingen hervatten waar je gebleven bent en opnames doorspoelen. Ook de andere toevoegingen, zoals teletext, wordt nu weer volle kracht aan gewerkt om dit asap uit te kunnen brengen.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLAls het je niets kan schelen waarom vraag je er dan naar? Waarom je eerst wel alles kon doorspoelen en nu niet meer is ook al zo vaak uitgelegd, maar goed, ik zal nogmaals doen.
Voor mij mag je al je ge-uitleg ook volledig achterwegen laten, het is duidelijk. Daarnaast mag het jou duidelijk zijn dat mensen ontevreden zijn, daar kan je over twisten wat je wilt, uitleggen wat je wilt, het is zo en niet anders.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door Ankertje... dus een product aanbieden aan je klanten waarmee je niet kan doorspoelen werkt alleen maar cordcutting in de hand....
[...Ze kunnen in zijn geheel geen tijdindicatie geven, wanneer het opgelost is, maar je moet eerder in maanden dan in weken denken...
Waarom denken mensen altijd dat elk probleem dat speelt met een druk op de knop is op te lossen? En als er niet direct op de knop wordt gedrukt, dan wordt er niets gedaan.... Het ligt allemaal wat gecompliceerder dan dat.
"Ook de boete, die je moet betalen, wil je voortijdig van dit contract af, liegt er niet om." Je bedoeld een afkoopsom die je overal betaald wanneer je binnen een contractperiode opzegt? Dat is echt niet uniek hoor. Een verstoring in een onderdeel van de vele diensten die zonder problemen geleverd worden contractbreuk noemen is wel heel erg overdreven.
Oorspronkelijk gepost door P_XNog een paar dagen en dan komt vervalt mijn abbonnement. Ik begrijp dat Telfort en KPN dus wel hun zaakjes voor elkaar hebben?
Tot nu toe te vaak mezelf ervan weerhouden omdat mijn emailadres@zeelandnet.nl wilde behouden, maar de prijs hiervoor wordt elke keer groter.
En je uitleg is wel duidelijk, maar het is nu eenmaal niet zo dat na een uitleg alles ineens goed is. Zie het als je vrouw vreemd gaat, dan kan ze dat 10x uitleggen maar blijft toch niet zo prettig, niet zoals afgesproken.
Dit duurt nu weken en zeker in de vakantie periode is het leuk om met de kinderen film te kijken of een serie welke ik netjes opgenomen heb afgelopen tijd. Dat kan nu wel maar dan kunnen we niets spoelen en moeten het afkijken want verder kijken gaat ook niet. Je uitleg veranderd hier niets aan. Eerlijk gezegd is die voor mij ook niet relevant. Ik neem iets af en krijg dit nu niet/gedeeltelijk. En welke reden jullie hiervoor hebben maakt mij niets uit. Zeker niet omdat concurrenten het wel goed voor elkaar hebben. Daar moet je mee ophouden om te zeggen dat het daar niet bij alles gaat. Als je opneemt is dit namelijk wel zo, Ja kost 5 euro. Bij Delta betaal je ook 3,50 voor de decoder. Die krijg je daar weer gratis, wat zelfs 2.
Dus iedereen die niet interactief via Delta kijkt kan het wel en de Delta klanten (vaak loyaal) kunnen het weer eens niet.
Ik zou mezelf eerder schamen ipv uitleggen. Zeker een uitleg zonder concrete oplostijd. Daar hoef ik op mijn werk niet mee aan te komen hoor; Ik ben ermee bezig.... Nog geen idee hoe of wat en ook geen tussentijdse oplossing of compensatie.
Schaam je Delta...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door LiekeOorspronkelijk gepost door MatthijsLAls het je niets kan schelen waarom vraag je er dan naar? Waarom je eerst wel alles kon doorspoelen en nu niet meer is ook al zo vaak uitgelegd, maar goed, ik zal nogmaals doen.
Voor mij mag je al je ge-uitleg ook volledig achterwegen laten, het is duidelijk. Daarnaast mag het jou duidelijk zijn dat mensen ontevreden zijn, daar kan je over twisten wat je wilt, uitleggen wat je wilt, het is zo en niet anders.
Overigens ook nog een discussie gehad omdat ik zei; Als jullie dat ding nooit preventief vervangen dan moet je wel direct een vervanger klaar hebben staan, lijkt mij netjes. Werd niet gelooft dat de mijne zo oud is. "ik kan zien hou oud deze is meneer". Ik zeg; Dat hoeft niet want dat weet ik wel. Klantenservice; Ik kijken het toch even na meneer. Daarna; Ja u heeft gelijk hij is 14 jaar oud.....
En ik proef dat hier weer. Zet je trots en uitleg opzij, zoek de daadwerkelijke oplossing en implementeer niets zonder dat het goed geregeld is. Zeker niets als je er klanten mee werft of geld voor vraagt...
Reageer
-
Ik neem aan dat dit een geintje is? Iedereen is gewend met NL ziet, Netflix, Videoland. Amazon Prime, etc, dat je verder kunt kijken daar waar je de vorige keer gebleven bent.
Je kan een product in 2018 toch niet serieus nemen als dit niet mogelijk is.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer