Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    ReSp4wN,

    Ben benieuwd hoe ze hierop reageren.
    Kan me niet voorstellen, dat we de enigen zijn, die dit als een probleem ervaren.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Zojuist heb ik een update gekregen van de betreffende afdeling. De restricties, die eerder uitgeschakeld waren vanwege problemen, zijn terug ingeschakeld. Dit betekend dat op sommige kanalen en/of programma's het niet meer mogelijk is om door te spoelen. Dit heeft te maken met gemaakte afspraken met contenteigenaren.
      Echter zijn er ook een aantal kanalen/programma's die wel doorgespoeld mogen worden, maar dat op dit moment ook niet kunnen. Hiervoor is een melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik vertrouw erop dat dit spoedig gebeurd, maar kan er geen datum op plakken.

      Een overzicht van de zenders die je wel en niet kan spoelen vind je via deze link.
      als je op de link klikt gebeurt er verder niets er opend niets blijf maar draaien

      Reageer


      • #18
        Link werkt hier wel, anders misschien even rechtermuisknop op de link en dan "link opslaan als" doen.

        Reageer


        • #19
          @jackvandriel: gebruik je Edge als browser? Daarmee werkt de link namelijk niet. Heb ik maanden geleden en inmiddels diverse malen aangegeven, maar men vind het klaarblijkelijk niet belangrijk, want dat probleem wordt maar niet opgelost!

          Reageer


          • #20
            Er zijn voor het doorspoelen al sinds het allereerste begin restricies. Contenteigenaren leggen ons op dat die mogelijkheid geblokkeerd wordt. Anders mogen wij de betreffende kanalen niet eens aanbieden. Er kan verschil zitten in de restrcties tussen programma gemist en opnames.

            Omdat er toen der tijd problemen waren met doorspoelen, een beetje vergelijkbaar met nu, zijn de restricties toen tijdelijk uitgeschakeld. Omdat er ook andere zaken speelden die belangrijker waren om op te lossen heeft het doorspoelen een lange tijd open gestaan. Inmiddels kan er gewerkt worden aan een oplossing voor de issues die gespeeld hebben met het doorspoelen, maar daavoor moeten de oude restricties hersteld worden.

            Oorspronkelijk gepost door Jos
            @jackvandriel: gebruik je Edge als browser? Daarmee werkt de link namelijk niet. Heb ik maanden geleden en inmiddels diverse malen aangegeven, maar men vind het klaarblijkelijk niet belangrijk, want dat probleem wordt maar niet opgelost!
            In dat geval is Edge het probleem. Die wil het standaard pdf bestand niet goed openen. Alle andere browsers werken namelijk zonder problemen. Ik zou gewoon Adobe Reader gebruiken.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              @jackvandriel: gebruik je Edge als browser? Daarmee werkt de link namelijk niet. Heb ik maanden geleden en inmiddels diverse malen aangegeven, maar men vind het klaarblijkelijk niet belangrijk, want dat probleem wordt maar niet opgelost!
              bekijk dit topic eens. Wellicht bied dat een oplossing.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #22
                En het hervatten van series op veronica waar je gebleven ben in de opname wanneer komt dat terug? Of blijft dat ook weg?

                Mijn ouders hebben interactief van telfort en die kunnen veronica gewoon doorspoelen als er opgenomen is...

                Reageer


                • #23
                  Langzamerhand begrijp ik er niets meer van, wat nu wel kan, wat niet kan, wat momenteel niet kan etc. etc.
                  Misschien wordt het tijd om te kijken naar een andere provider.

                  Reageer


                  • #24
                    Langzamerhand begrijp ik er niets meer van, wat nu wel kan, wat niet kan, wat momenteel niet kan etc. etc.
                    Misschien wordt het tijd om te kijken naar een andere provider.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Zojuist heb ik een update gekregen van de betreffende afdeling. De restricties, die eerder uitgeschakeld waren vanwege problemen, zijn terug ingeschakeld. Dit betekend dat op sommige kanalen en/of programma's het niet meer mogelijk is om door te spoelen. Dit heeft te maken met gemaakte afspraken met contenteigenaren.
                      Echter zijn er ook een aantal kanalen/programma's die wel doorgespoeld mogen worden, maar dat op dit moment ook niet kunnen. Hiervoor is een melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik vertrouw erop dat dit spoedig gebeurd, maar kan er geen datum op plakken.

                      Een overzicht van de zenders die je wel en niet kan spoelen vind je via deze link.
                      j maar jullie maken ook afspraken met klanten die een abonnement nemen met het vooruitzicht dat je wel kan doorspoelen ?? dus dat is dubbelzijdig wat jullie verklaren

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
                        j maar jullie maken ook afspraken met klanten die een abonnement nemen met het vooruitzicht dat je wel kan doorspoelen ?? dus dat is dubbelzijdig wat jullie verklaren
                        Dat klopt. Er zijn ook programma's waarmee je wel moet kunnen doorspoelen. Dat werkt momenteel niet, maar daar wordt aan gewerkt. Dit speelde al eerder en toen is, tegen de afspraak met de contenteigenaren in, besloten doorspoelen op alle kanalen mogelijk te maken omdat er andere issues waren die een hogere prioriteit hadden.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #27
                          Ik vind het vervelend om te zeggen, maar dit soort kleine 'ongemakken' duiken wel vaak plotseling op en ik begrijp dat dit te maken heeft met contracten met de verschillende uitzendorganisaties te maken heeft. Zou prettig zijn als dit voor eens en voor altijd geregeld wordt, anders kunnen we beter weer overstappen naar de hdd decoder. Het lijkt me dat er met deze organisaties toch afspraken zwart op wit zijn gemaakt over de service die geleverd wordt, dan mogen zij daar toch niet zomaar van afwijken en voorzieningen veranderen of, zoals in dit geval, blokkeren. Dan plegen ze contractbreuk.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            Langzamerhand begrijp ik er niets meer van, wat nu wel kan, wat niet kan, wat momenteel niet kan etc. etc.
                            Misschien wordt het tijd om te kijken naar een andere provider.

                            Nou, bij KPN kun je alle programma's doorspoelen en wordt je niet belemmerd door allerlei afspraken.
                            Denk dat Delta maar weer eens rond de tafel moet gaan zitten met hun aanbieders om er een betere deal uit te slepen voor hun klanten.
                            Delta is nou ook niet echt goedkoop, maar wel een verzamelaar van steeds weer terugkomende problemen, waarvan de oplossing ver achter de "horizon" ligt

                            Reageer


                            • #29
                              Nou, bij KPN kun je alle programma's doorspoelen en wordt je niet belemmerd door allerlei afspraken.
                              dat is NIET waar !!

                              [img]21393e63-e22c-4e3a-a2bc-7f0fd695fa55.jpg[/img]

                              Reageer


                              • #30
                                Lees deze Faq maar eens door over reclames doorspoelen :

                                https://kpn.com/faq/20876

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X