Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Er komt een duidelijkere variant van het overzicht, want er kan idd verschil zitten in het terugkijken van een opname, programma gemist en begin gemist. Maar eerst gaan we het doorspoelen fixen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #47
      Maar als dus kpn veronica kan doorspoelen telfort kan het doorspoelen waarom kan delta een opname dan niet doorspoelen?
      Wat is er voor nodig voor een contenteigenaar om dit wel toe te laten dan? betalen telfort en kpn meer aan veronica of iets dergelijks?

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
        Maar als dus kpn veronica kan doorspoelen telfort kan het doorspoelen waarom kan delta een opname dan niet doorspoelen?
        Wat is er voor nodig voor een contenteigenaar om dit wel toe te laten dan? betalen telfort en kpn meer aan veronica of iets dergelijks?
        Dit ligt aan de afspraken die zijn gemaakt met ons en daar dienen wij ons aan te houden.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
          Maar als dus kpn veronica kan doorspoelen telfort kan het doorspoelen waarom kan delta een opname dan niet doorspoelen?
          Wat is er voor nodig voor een contenteigenaar om dit wel toe te laten dan? betalen telfort en kpn meer aan veronica of iets dergelijks?
          Dit ligt aan de afspraken die zijn gemaakt met ons en daar dienen wij ons aan te houden.
          Ja maar waarom zijn de afspraken met jullie dat het niet mag bij veronica en bij andere wel waar zit dat verschil in?

          Reageer


          • #50
            Het product bij Telfort is dus duidelijk meer klantvriendelijk. Doorspoelen is heel normaal en als Telfort afspraken kan maken dat het kan, moet Delta die afspraken toch ook kunnen maken?
            Ook met NL ziet kan je gewoon doorspoelen, dus een product aanbieden aan je klanten waarmee je niet kan doorspoelen werkt alleen maar cordcutting in de hand.

            Reageer


            • #51
              Waarom kan ik niet verder kijken van een opgenomen film op net5? Ben weer genoodzaakt om opnieuw te beginnen als ik de film af wil kijken. Ik wil geen reclame blokken doorspoelen. Ik wil alleen maar verder kijken.

              Reageer


              • #52
                [quote=Hans1]Waarom kan ik niet verder kijken van een opgenomen film op net5? Ben weer genoodzaakt om opnieuw te beginnen als ik de film af wil kijken. Ik wil geen reclame blokken doorspoelen. Ik wil alleen maar verder kijken.

                Reageer


                • #53
                  Ik moet gewoon ook even mijn ei kwijt.

                  Ik MOET digitale televisie afnemen omdat analoog er uit ging ==> wilde ik niet.
                  Nu heb ik ingegeven maar dan wilde ik wel bepaalde functies ==> programma's terug kunnen kijken.
                  Vanaf het begin dat ik digitale televisie afneem zijn er al meerdere dingen waar ik klachten over heb.

                  - Geen teletekst
                  - Geen slechthorende ondertiteling
                  - Ik kan juist mijn favo zender niet terug kijken en zit dan met haperend live-beelden die ook nog een hele tijd niet synchroon liepen met het geluid ook
                  - Ik ben een ander programma gaan volgen op een andere zender en deze mag ik ineens ook niet meer terug kijken (terwijl de "kijk" knop toch echt levensgroot in beeld staat)
                  - En nu ben ik voor de zoveelste keer een deel van een programma aan het her-kijken omdat ik het einde nog moet zien en ik niet meer door mag spoelen.....

                  Ik ben best wel boos.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Lieke
                    Ik MOET digitale televisie afnemen omdat analoog er uit ging
                    jouw boosheid of teleurstelling is best wel begrijpelijk.
                    maar is niemand die jou verplicht om digitaal via DIT te kijken.
                    er zijn nml. ook andere mogelijkheden.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door Lieke
                      Ik MOET digitale televisie afnemen omdat analoog er uit ging
                      jouw boosheid of teleurstelling is best wel begrijpelijk.
                      maar is niemand die jou verplicht om digitaal via DIT te kijken.
                      er zijn nml. ook andere mogelijkheden.

                      Reageer


                      • #56
                        Blijkbaar zit bij KPN de doorspoel functie standaard in het Opnemen Pakket

                        Reageer


                        • #57
                          Nog een paar dagen en dan komt vervalt mijn abbonnement. Ik begrijp dat Telfort en KPN dus wel hun zaakjes voor elkaar hebben?
                          Tot nu toe te vaak mezelf ervan weerhouden omdat mijn [email protected] wilde behouden, maar de prijs hiervoor wordt elke keer groter.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door P_X
                            Nog een paar dagen en dan komt vervalt mijn abbonnement. Ik begrijp dat Telfort en KPN dus wel hun zaakjes voor elkaar hebben?
                            Tot nu toe te vaak mezelf ervan weerhouden omdat mijn [email protected] wilde behouden, maar de prijs hiervoor wordt elke keer groter.

                            Reageer


                            • #59
                              gmail werkt toch prima?
                              Je kan ook digitaal kijken via de coaxkabel , dan kan je wel doorspoelen met een Humax.
                              Ben wel met je eens dat DIT als ik het zo lees, vol zit met tekortkomingen en het nog lang geen product is wat rijp is voor de markt.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                                gmail werkt toch prima?
                                Je kan ook digitaal kijken via de coaxkabel , dan kan je wel doorspoelen met een Humax.
                                Ben wel met je eens dat DIT als ik het zo lees, vol zit met tekortkomingen en het nog lang geen product is wat rijp is voor de markt.
                                "Beginner", hetgene wat je opmerkt is mijn al lang bekend.

                                Het probleem bij het wijzigen van provider, b.v. Delta naar KPNis, dat je van KPN een nieuw e-mail adres krijgt,
                                maar je krijgt geen informatie meer van Delta, wanneer er mails op je oude zeelandnet-email adres binnen komen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X