Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Indien de lijst nog steeds leidend is en dat is natuurlijk wel de voorwaarde.

    Dan kan er bij eigen persoonlijke opnames van RTL zenders wel doorgespoeld
    (het kleine sterretje * achter de zender) worden maar bij SBS zenders dus niet.

    Vraag niet waarom want dat weet ik niet.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door driepinter
      Indien de lijst nog steeds leidend is en dat is natuurlijk wel de voorwaarde.

      Dan kan er bij eigen persoonlijke opnames van RTL zenders wel doorgespoeld
      (het kleine sterretje * achter de zender) worden maar bij SBS zenders dus niet.

      Vraag niet waarom want dat weet ik niet.

      Oei oei oei dat beloofd niet veel goeds Van alle zenders kunnen er dus, bij eigen opnamen, straks maar een handje vol doorgespoeld worden!!

      Dat wordt contract uitzitten en snel terug naar mijn HUMAX (of KPN)

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Indien de lijst nog steeds leidend is en dat is natuurlijk wel de voorwaarde.

        Dan kan er bij eigen persoonlijke opnames van RTL zenders wel doorgespoeld
        (het kleine sterretje * achter de zender) worden maar bij SBS zenders dus nie

        Vraag niet waarom want dat weet ik niet.
        Dat zijn de voorwaarden die de zenders zelf stellen. Daar draait dit hele verhaal over. Delta moet dat per zender instellen en daar hebben ze blijkbaar moeite mee, gezien het feit dat ze hier nu al maanden mee bezig zijn. De irritatie van de moderator is natuurlijk niet op ons als klant gericht maar op zn collega's die hun werk niet aankunnen vermoed ik

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door jaapvandijke
          Oorspronkelijk gepost door driepinter
          Indien de lijst nog steeds leidend is en dat is natuurlijk wel de voorwaarde.

          Dan kan er bij eigen persoonlijke opnames van RTL zenders wel doorgespoeld
          (het kleine sterretje * achter de zender) worden maar bij SBS zenders dus nie

          Vraag niet waarom want dat weet ik niet.
          Dat zijn de voorwaarden die de zenders zelf stellen. Daar draait dit hele verhaal over. Delta moet dat per zender instellen en daar hebben ze blijkbaar moeite mee, gezien het feit dat ze hier nu al maanden mee bezig zijn. De irritatie van de moderator is natuurlijk niet op ons als klant gericht maar op zn collega's die hun werk niet aankunnen vermoed ik
          Net KPN gebeld en bij hun kan bij een eigen opname alles worden doorgespoeld, alleen bij terugkijken/begin gemist is er een beperkingen vanuit de contentmanagers van de zenders.

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door P_X
            Net KPN gebeld en bij hun kan bij een eigen opname alles worden doorgespoeld, alleen bij terugkijken/begin gemist is er een beperkingen vanuit de contentmanagers van de zenders.

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              Oorspronkelijk gepost door P_X
              Net KPN gebeld en bij hun kan bij een eigen opname alles worden doorgespoeld, alleen bij terugkijken/begin gemist is er een beperkingen vanuit de contentmanagers van de zenders.
              Nou zo'n antwoord hebben we lekker veel aan Fred44nl, alsof dat het DIT probleem oplost.
              Wegkijken helpt echt niet.

              Reageer


              • #97
                Als je dit forum lees is het een groot drama aan storingen en zaken die niet werken.
                Maar ja veel beloven en weinig geven doet een klant van delta in vreugde leven
                Op aanraden van een medewerker van delta in november overgestapt naar kpn.
                En terecht een goed advies
                In triest als je op deze wijze een product op de markt brengt die vele storingen en gebreken kent.
                We zijn er aan bezig, stuur maar een email en de excuus voor het ongemak.
                Wens iedereen nog veel kijkplezier bij delta incl problemen.
                In 2020 is misschien alles opgelost.

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Oorspronkelijk gepost door P_X
                  Net KPN gebeld en bij hun kan bij een eigen opname alles worden doorgespoeld, alleen bij terugkijken/begin gemist is er een beperkingen vanuit de contentmanagers van de zenders.
                  Enige wat nog lastig is is dat ik mijn emailadres dna kwijt ben, maargoed ik ben al bezig met alles naar gmail te zetten. Kost even en dan los ik mijn probleem heus wel zelf op hoor. Nog excusses dat ik hoopte dat Delta wel haar belofte na komt of adequaat een storing verhelpt. Ik was te naief. En zelf erg vervelend door mijn onvrede te uiten.
                  Slaap lekker door en straks weer een reorganisatie of sanering en dan niet huilen dat jullie er niets aan konden doen....

                  Reageer


                  • #99
                    Oja, en er wordt gedaan alsof ik de enige ben, maar afgelopen dagen hebben zich hier nog een aantal gemeld. Daarnaast zijn er ook mensen in mijn omgeving welke dit als een grote tekortkoming ervaren maar niet op de forum het melden.
                    Maargoed, steek je kom maar in de zeeuwse klei. Volgende reorganisatie zal ik dit bericht nog even omhoog halen. Ik ben klant en boodschapper tegelijk maar dat wordt beide niet als waardevol gezien.

                    Wat van een dagelijkse update?
                    Wat van zelf de communicatie leiding hierin nemen?
                    Waarom geen alternatief of tegemoetkoming?
                    Waarom geen concrete duidelijkheid wat straks we en niet kan?

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door P_X
                      Oja, en er wordt gedaan alsof ik de enige ben, maar afgelopen dagen hebben zich hier nog een aantal gemeld. Daarnaast zijn er ook mensen in mijn omgeving welke dit als een grote tekortkoming ervaren maar niet op de forum het melden.
                      Maargoed, steek je kom maar in de zeeuwse klei. Volgende reorganisatie zal ik dit bericht nog even omhoog halen. Ik ben klant en boodschapper tegelijk maar dat wordt beide niet als waardevol gezien.

                      Wat van een dagelijkse update?
                      Wat van zelf de communicatie leiding hierin nemen?
                      Waarom geen alternatief of tegemoetkoming?
                      Waarom geen concrete duidelijkheid wat straks we en niet kan?
                      Helemaal mee eens. Delta is heel slecht in communiceren met de klant. Het zou ze sieren als ze inderdaad eens duidelijk aangaven wat het tijdplan is van het oplossen van deze storing en tot zolang het innen van abonnementsgeld bij de DIT klanten opschort. En vooral een eerlijke communicatie.

                      Reageer


                      • A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • Klopt hier werkt het bij 1 van mijn opnames de rest is opgenomen op kanalen waar het sowieso niet kan helaas.
                          Hoe groot schat je de kans in dat er iets komt van een pakket zodat we wel alle opnames kunnen doorspoelen? Of denk je dat dat helemaal niet komt?

                          Reageer


                          • Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Contenteigenaren hekelen het doorspoelen van de reclames, de consument ergeren zich juist dat de reclame niet doorgespoeld kan worden. Zodra er weer nieuwe overeenkomsten afgesloten worden, dan zal daarbij zeker gesproken worden over het wel en niet kunnen doorspoelen van de uitzendingen.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • Hoe zit het trouwens met rtl 7 en rtl 8 viel me op dat je deze kanalen wel mag doorspoelen bij een opname alleen kan er heel veel niet opgenomen worden is dit een storing momenteel of een policy van rtl 7 en 8?

                              Reageer


                              • TV gids aangeeft.

                                Maar misschien kan een Moderator dit beter verder (nader) toelichten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X