Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door P_X
    Tv schakelt ook nog steeds mee uit met de decoder.
    daar is alleen met een instelling in de TV iets aan te doen.

    Wat een amateurs zijn het toch geworden.
    schoenmaker blijf bij je leest
    en als je een ander vak wil gaan uitoefenen, studeer daar dan es een paar jaar op.
    maar niet ten koste van de klanten

    Reageer


    • In mijn TV staan alle sync opties uit. Het is een Sony van 2 jaar oud, smart TV. In het topic daarover werd als laatste optie genoemd dat het DIT kastje dan beter aan kan blijven, het stroomverbruik zou toch niet uitmaken. Beide vind ik belachelijk, het aanlaten en het stroomverbruik..

      Reageer


      • Het is nu vier weken geleden, dat de problemen begonnen zijn. De enige oplossing, die in de tussentijd gekomen is, is dat nu het laatst opgenomen programma van een serie door te spoelen is. Dus als je een aantal afleveringen achter bent, zul je alsnog alle reclame moeten bekijken of je moet de serie van achter naar voren gaan bekijken.....
        Ook had ik ruim voordat de problemen begonnen een film opgenomen, die dus om onverklaarbare reden nu gewoon weg is. Het icoontje staat er nog, maar als ik dan wil kijken staat er wat ik als laatste gezien heb. Hoe dit mogelijk is, geen idee. Ik erger me er ook aan, dat als het kastje uitgezet wordt, de tv ook meteen uitgaat. En nee, dat ligt niet aan de instelling van de tv, maar dat doet het kastje sinds kort. En nog steeds is het niet mogelijk een programma verder te kijken waar je gebleven bent. Hoe lang gaat dit allemaal nog duren, want dit is toch te gek voor woorden.
        Ik hoop, dat er een tijd komt waarin ook de kabel vrijgegeven wordt voor de concurrentie, want dan ben ik terug bij Ziggo.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door mare
          Ik erger me er ook aan, dat als het kastje uitgezet wordt, de tv ook meteen uitgaat. En nee, dat ligt niet aan de instelling van de tv, maar dat doet het kastje sinds kort.
          Delta heeft ongevraagd deze functie toe laten voegen door de software ontwikkelaars.
          je kunt een andere HDMI poort proberen.
          en anders zoeken in de instellingen in de TV om dit uit te zetten.
          bij sommige TV's kan dit heel goed.

          Reageer


          • Bij DIT werkt op dit moment meer niet dan wel naar behoren. Wel eens geprobeerd dagelijks het journaal op te nemen? Dan neemt ie maar meteen alle journaals op, met als gevolg dat er na twee dagen 60 journaals op staan....hij pakt namelijk ook alle herhalingen mee. Wel eens gehoord van dagelijks een programma instellen op dezelfde tijd, Delta?? En neem je iets op omdat je niet zeker weet wanneer je gaat kijken, en je wilt dit meteen na afloop of tijdens het programma doen (iets wat bij de simpelste recorder mogelijk is), dan kan dat niet eens. Het opgenomen programma staat er pas na uren of zelfs de volgende dag op om te kunnen kijken. En nee, ik wil niet altijd programma gemist gebruiken omdat dat niet is door te spoelen. En soms wil ik een programma ook na een paar weken/maanden nog eens kunnen terugkijken. En nogmaals, dat een opgenomen film nu weg is, maakt dat Delta onbetrouwbaar is. Er is beloofd, dat programma's tot een jaar na opname te zien zijn.
            Al met al dus erg amateuristisch en dat er na zovele weken niet eens een oplossing in zicht is, is ronduit beschamend.

            Reageer


            • Mare,

              Je wil niet weten, hoe dikwijls ik bovenstaande opmerkingen van jouw al bij het forum e/o Delta gemeld heb, sinds
              02/2018.
              Een moderator van dit forum beweerde zelfs, dat hij nog nooit gehoord had van het feit, dat wanneer je iets als serie instelt, ook alle herhalingen worden opgenomen. Hij vroeg me het nogmaals uit te leggen. Gezien alle voorgaande opmerkingen van mij betreffende dit onderwerp door Delta gedelete zijn, kon ik hun daar ook niet meer naar verwijzen.
              Wens je veel sterkte.

              Reageer


              • en we weten allemaal wat de oplossing is: Humax

                Reageer


                • Nou ben ik weer met nog meer problemen, ik probeer al weken films te kijken gooi die zooi gewoon open zodat we op zijn minst programmas kunnen hervatten ik kan dat nog steeds niet bij mijn huidige opnames, tevens is het hele opname menu helemaal naar de klote..

                  Soms klik ik op 1 programma probeer ik die te starten krijg ik zwart beeld verder niks ga ik terug terug in het opname menu klik ik een ander programma aan maar opent hij totaal ander programma info soms zelfs uit de tv gids waar ik in geweest ben... ik kan nou amper nog opnames terugkijken..

                  Hoelang gaat deze onzin nog duren allemaal?

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Houden we het een beetje netjes mensen? Het draadje kan ook op slot.

                    Ik ben niet op de hoogte van alle technische details betreffende het wel en niet kunnen doorspoelen en het waarom het wel en niet kan. Ook kan ik niets zeggen over de werking van de eigen apps van de betreffende zenders en waarom daarmee wel iets zou kunnen. Daarnaast kan ik ook nog eens niet zeggen over overeenkomsten die gesloten zijn en wat daarvan de inhoud zou zijn.

                    Het gene wat ik weet is dat doorspoelen nog niet volledig werkt zoals het zou moeten werken. Hetzelfde geld voor verder kijken bij het punt waar je gebleven was. Hier wordt aan gewerkt
                    Matthijs, kun je ergens wel iets over zeggen of is jouw rol echt beperkt tot het bewaken van taalgebruik en ethiek binnen het forum? Ik zou namelijk wel eens een reactie of een draadje van iemand willen zien bij Delta die wel iets kan zeggen. Bijvoorbeeld hoe het staat met de probleemoplossingen en de status van de roadmap die in Q2 veel verbeteringen zou opleveren waarvan er geen 1 gerealiseerd is?

                    Reageer


                    • ReSp4wN,
                      Precies hetzelfde als bij mij dus. Films zijn weg. Als je series wilt kijken moet dat van achter naar voor als je tenminste wil kunnen doorspoelen, anders mag je alle reclameblokken uitzitten. Klanten zijn de dupe van de amateuristische wijze waarop Delta opereert. Er is een kastje met mooie beloftes in de markt gezet, wat nog totaal niet goed ontwikkeld c.q. getest is. En dit is al weken aan de gang met nog geen enkele oplossing.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        ...
                        Matthijs, kun je ergens wel iets over zeggen of is jouw rol echt beperkt tot het bewaken van taalgebruik en ethiek binnen het forum? Ik zou namelijk wel eens een reactie of een draadje van iemand willen zien bij Delta die wel iets kan zeggen. Bijvoorbeeld hoe het staat met de probleemoplossingen en de status van de roadmap die in Q2 veel verbeteringen zou opleveren waarvan er geen 1 gerealiseerd is?
                        Waarom de roadmap is vertraagd mag ondertussen bij de meeste mensen wel bekend zijn. Over hoe het nu verder gaat zal ik jullie zeker informeren zodra daarover meer bekend is. Ik vind het ook vervelend dat ik jullie nog niet alles kan vertellen.

                        Oorspronkelijk gepost door mare
                        ...Klanten zijn de dupe van de amateuristische wijze waarop Delta opereert...
                        Want jij weet alle details? Er wordt altijd erg simpel gedacht over dit soort storingen en mensen hebben geen idee wat er allemaal bij komt kijken. Als het opgelost had kunnen worden met een druk op de knop, dan hadden we dat allang gedaan.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                          Matthijs, kun je ergens wel iets over zeggen of is jouw rol echt beperkt tot het bewaken van taalgebruik en ethiek binnen het forum?
                          Ik zie oprecht niet waar Matthijs zo'n lullige opmerking aan verdiend heeft. Waarom doe je dat?

                          Reageer


                          • Niet te gevoelig worden. Dit was een serieuze vraag. Is hij alleen moderator of ook inhoudelijke vraagbaak of iemand die info kan geven over de status of niet.

                            Reageer


                            • Hij reageerde ook gewoon op de vraag.

                              Reageer


                              • Ik zag je opmerking niet als kwetsend oid, maar ik werk dan ook al een aantal jaartjes op de klantenservice, dus i had worse Daarnaast ben ik geen snowflake die vaak professioneel gekwetst is

                                Mijn functie is ook gewoon medewerker klantenservice, dus wat je aan de telefoon kan vragen kan je ook hier vragen, maar het forum zelf is wel meer gericht op klant helpt klant waarbij de moderators het in goede banen leiden. Het is wel zo dat ik vanuit deze functie wel relatief makkelijk contacten kan leggen met andere afdelingen wat ik ook vaak doe. Ik ben niet echt een vraagbaak, maar als iemand met een vraag komt waar niemand een antwoord op weet, dan probeer ik wel een antwoord te kunnen vinden.
                                A prudent question is one-half of wisdom

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X