Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    De incasso's van abonnementsgelden gaat gewoon door, zonder dat Delta levert of ons op de hoogte brengt.
    Je betaald niet voor doorspoelen........

    Dat het nu even een paar dagen niet goed werkt op kanalen waarop het wel zou moeten is vervelend, maar om dan gelijk te beginnen over abonnementsgelden die dan maar niet meer betaald hoeven te worden, omdat een klein onderdeeltje niet 100% werkt, is wel heel erg overdreven.
    Ik vind dit niet overdreven. In de proefperiode dat ik het kastje mocht testen voor ik een abo van 1 jaar moest nemen kon ik wel doorspoelen namelijk.
    Dit is voor mij wel de reden geweest een abo met DIT aan te gaan.
    Er is mij niet verteld dat doorspoelen weer geblokkeerd zou worden, was dit wel gemeld dan had ik zeker geen abonnement op DIT genomen.
    Zoals DIT nu werkt heeft het zeker geen toegevoegde waarde op de GRATIS APP (waar hetzelfde mee kan)

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door ruko1960
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      De incasso's van abonnementsgelden gaat gewoon door, zonder dat Delta levert of ons op de hoogte brengt.
      Je betaald niet voor doorspoelen........

      Dat het nu even een paar dagen niet goed werkt op kanalen waarop het wel zou moeten is vervelend, maar om dan gelijk te beginnen over abonnementsgelden die dan maar niet meer betaald hoeven te worden, omdat een klein onderdeeltje niet 100% werkt, is wel heel erg overdreven.
      Ik vind dit niet overdreven. In de proefperiode dat ik het kastje mocht testen voor ik een abo van 1 jaar moest nemen kon ik wel doorspoelen namelijk.
      Dit is voor mij wel de reden geweest een abo met DIT aan te gaan.
      Er is mij niet verteld dat doorspoelen weer geblokkeerd zou worden, was dit wel gemeld dan had ik zeker geen abonnement op DIT genomen.
      Zoals DIT nu werkt heeft het zeker geen toegevoegde waarde op de GRATIS APP (waar hetzelfde mee kan)
      Helemaal mee eens, doorspoelen is juist het enige echte voordeel, naast verder kijken waar je was.
      De rest kan via de app of andere apps.

      Maar het wordt zo weggewuifd. Dat je er niet voor betaald.... Dat het een paar dagen duurt...
      Wat een prutsers toch elke keer weer. En de zeeuwen het maar slikken.

      Reageer


      • #78
        Oja, openen op bv rtl7 kan ook niet meer. En anderen dingen kunnen ook niet eens meer worden opgenomen. Terwijl jullie adverteren met opnemen.

        Reageer


        • #79
          Normaliter reageer ik nooit op fora, maar wat er nu gebeurt is zo belachelijk, dat ik wel moet reageren. Voorheen heb ik in een provincie gewoond, waar ik Ziggo had. Dat was uitstekend, nooit problemen mee gehad. Toen ik in Zeeland kwam wonen, was er tot mijn stomme verbazing niet eens interactieve tv mogelijk, alleen via apps op een laptop/tablet. Een andere aanbieder kiezen was eigenlijk niet mogelijk daar alleen via de kabel een hoge internetsnelheid gegarandeerd kan worden, iets wat voor mij nodig is. En in Nederland hebben de kabelaanbieders blijkbaar een monopoliepositie in hun provincies, wat op zich al belachelijk is. Hierdoor bestaan er grote verschillen tussen wat in de ene provincie wel mogelijk is en in de andere niet.
          Ik was dan ook erg verheugd, toen Delta aankondigde eindelijk met een kastje te komen, waarmee interactieve tv mogelijk is. Ik gebruik dit uitsluitend om op te nemen, zodat ik kan kijken wanneer ik wil en vooral ook om mijn tijd niet te verspillen aan het minutenlang verplicht moeten kijken naar reclame. Het kastje heb ik niet nodig om digitaal te kunnen kijken. En nu kan je dus je eigen opnames niet meer doorspoelen en ook niet starten waar je gebleven bent. Dat een probleem kan voorkomen, accepteer ik, maar dat dit nu al weken duurt en er geen oplossing in zicht komt niet! Ik denk dat heel veel klanten hierdoor ernstig benadeeld worden; ik zal vast niet de enige zijn, die het kastje vooral gebruikt voor opnames. En Delta bagatelliseert het alleen maar; ook de communicatie naar klanten toe is bedroevend. Jullie moeten je diep schamen!

          Reageer


          • #80
            Ja ik zal het nogmaals zeggen dan maar.

            Ook ik was juist zo blij met DIT omdat je OPNAMES kon doorspoelen, dat je gewoon tv of terugkijken niet kan doorspoelen dat is dan maar zo daar kan ik wel mee leven.

            Opnames doorspoelen is juist wat DIT zo super sterk maakte en daarom heb ik het ook andere mensen aangeraden.
            Want ook ik dacht dat dit gewoon het product was mij was ook niets verteld over tijdelijke blokkades die opgeheven zouden worden dit is al vanaf het begin bij mij zo geweest.

            Ik begrijp ook wat Matthijs zegt dat er nu een algehele storing is waarbij je sommige dingen niet kunt doorspoelen die je wel zou moeten kunnen doorspoelen.. dat zal wel opgelost worden al vind ik het persoonlijk lang duren..
            Hou dan die blokkade eraf tot het daadwerkelijk getest en opgelost is in plaats van dat er nu klanten zijn die zich doodergeren aan het product.

            Maar nogmaals wat is er voor nodig om OPNAMES voor alle kanalen wel door te kunnen spoelen hoe kan delta dit voor elkaar krijgen bij contenteigenaren zoals veronica? Want nogmaals mijn ouders zijn overgestapt naar telfort en die kunnen veronica gewoon doorspoelen bij een opname...

            Waarom ik hele tijd hamer op veronica omdat ik daar het meerendeel opneem (sitcoms) om even snel terug te kijken als ik net wakker ben of ergens niet zoveel tijd heb om een hele aflevering te kijken.

            Tevens heb ik nog steeds geen antwoord gehad op mijn andere vraag, komt het hervatten bij veronica nog terug omdat het ook niet op de doorspoellijst staat of zit er op dat hele kanaal voorgoed een blokkade?

            Reageer


            • #81
              Delta werkt zo zelf cordcutting in de hand. Allerlei apps zoals NL ziet en Netflix en Videoland , Film1 etc, kan je wel gewoon doorspoelen of verder kijken waar je gebleven bent.
              Delta helpt zo zelf zijn televisie product om zeep door de klant niet te geven waar hij om vraag en ook al extra voor betaalt.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
                ...
                Hou dan die blokkade eraf tot het daadwerkelijk getest en opgelost is in plaats van dat er nu klanten zijn die zich doodergeren aan het product...
                P_X Geen aannames doen. En zeker niet in de toon van je laatste reactie want die worden verwijderd. Je mening kan je ook op een beschaafde manier uiten. Het topic staat op beantwoord omdat deze ook allang beantwoord is. De vraag was waarom er niet doorgespoeld kan worden en daarvoor is een reden gegeven.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #83
                  Ik denk dat Zeelandnet hiervan pas echt werk maakt als alle gedupeerden de rechtsbijstand of Kassa in de arm nemen.
                  MatthijsL is trouwens wel heel erg snel in zijn wiek geschoten. Hij heeft nog steeds niet door dat wij hiervoor gewoon per maand betalen.Ook heb nog nergens gelezen dat dit probleem binnen korte tijd opgelost is. Zeelandnet levert geen deugdelijk product en heeft zijn klanten misleid, dus moet er een tegemoetkoming voor alle abonnees komen. Abonnees verenigt u.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door mauri
                    Ik denk dat Zeelandnet hiervan pas echt werk maakt als alle gedupeerden de rechtsbijstand of Kassa in de arm nemen.
                    MatthijsL is trouwens wel heel erg snel in zijn wiek geschoten. Hij heeft nog steeds niet door dat wij hiervoor gewoon per maand betalen.Ook heb nog nergens gelezen dat dit probleem binnen korte tijd opgelost is. Zeelandnet levert geen deugdelijk product en heeft zijn klanten misleid, dus moet er een tegemoetkoming voor alle abonnees komen. Abonnees verenigt u.
                    Ach, er zijn (te) hoge verwachtingen gewekt (gewoon marketing dus) en nu zijn we boos omdat we ons te lekker hebben laten maken....lauw kans imho.

                    Reageer


                    • #85
                      Als je gewoon gelezen had wat er hier in de topics staat, mauri, dan weet je dat je niet alles kan doorspoelen. Dan weet je ook dat het nooit zo is geweest dat je alles zou moeten kunnen doorspoelen en dat er ook nooit is aangegeven dat dit wel zou kunnen. Ook had je dan geweten waarom er nu niet doorgespoeld kan worden en dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Dat je dit niet doet en daardoor denkt dat je misleid wordt of dat je nu betaald voor iets dat je niet kan, dan is dat niet mijn schuld. Ik ben prima op de hoogte van wat wel en niet kan en waar je wel en niet voor betaald.

                      Ook heb nog nergens gelezen...
                      Ja precies... Dat dus...

                      Dat ik snel in mijn wiek ben geschoten valt ook wel mee hoor, maar ik zit er ook niet op te wachten dat ik steeds maar weer in de herhaling moet vallen omdat mensen niet lezen.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #86
                        Als je gewoon gelezen had wat er hier in de topics staat, mauri, dan weet je dat je niet alles kan doorspoelen. Dan weet je ook dat het nooit zo is geweest dat je alles zou moeten kunnen doorspoelen en dat er ook nooit is aangegeven dat dit wel zou kunnen.
                        Tsjonge, Matthijs, lezen is voor jou ook best moeilijk. Nergens is te lezen dat ik beweer dat alles is terug te spoelen. Heel wat zenders kon je tot een tijdje terug gewoon terugspoelen, nu lukt dat zelfs niet meer met de publieke zenders. Zeelandnet heeft in de advertenties met de terugspoelmogelijkheid hoog ingezet , maar kunnen dit (voor verschillende zenders) in de toekomst niet meer voortzetten. Vreemd dat er nu juist in de vakantieperiode een storing is, die wel erg lang duurt.... En tja, daar hebben we wel degelijk voor betaald. Zoek jullie advertenties nog maar eens op! Lezen!

                        Ja precies... Dat dus....
                        ....zoals zo vaak, geen antwoord. Vreemd dat je niet kunnen aangeven of dit een week, een maand of een jaar duurt.

                        Dat ik snel in mijn wiek ben geschoten valt ook wel mee hoor, maar ik zit er ook niet op te wachten dat ik steeds maar weer in de herhaling moet vallen omdat mensen niet lezen.
                        ....of Matthijs, dat je eens helderder en eerlijker moet zijn in je antwoorden. Zeelandnet heeft namelijk een dik probleem, draait erom heen en laat vervolgens niets van zich horen. Bijna iedereen heeft deze service genomen om die vervelende reclames te negeren.Jij wordt betaald om mensen op dit forum te woord te staan, maar een mailtje of brief naar de klanten m.b.t. dit probleem was waarschijnlijk te veel gevraagd.

                        Reageer


                        • #87
                          Dus je wilt geholpen worden en ook zelf bepalen hoe?

                          Reageer


                          • #88

                            Reageer


                            • #89

                              Reageer


                              • #90

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X