Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Nou, bij KPN kun je alle programma's doorspoelen en wordt je niet belemmerd door allerlei afspraken.
    dat is NIET waar !!

    Je hebt gelijk.
    Ben te voorbarig geweest in mijn reacties.
    Het kan ook bij KPN niet bij alle omroepen.

    Mijn excuses.

    [img]21393e63-e22c-4e3a-a2bc-7f0fd695fa55.jpg[/img]

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door tirnanog
      ...anders kunnen we beter weer overstappen naar de hdd decoder...
      Wist je dat het daarop technisch ook al mogelijk is om het doorspoelen te verhinderen? Zelfde geld voor CI+. Het is op deze apparaten al lange tijd mogelijk op allerlei restricies op te leggen vanuit de contenteigenaren zoals doorspoelen, wel of niet mogen opnemen, bewaartermijn opnames. Sterker nog, de contenteigenaar heeft ook de mogelijkheid om opnames te verwijderen van jouw systeem. Dit wordt momenteel alleen nog niet toegepast, maar het kan wel. Helaas kan ik het informatieve filmpje daarover op YouTube niet meer terugvinden. Dit ging over HD+ (Duitse naam voor CI+) en alle restricties die mogelijk zijn met dit systeem. Filmpje was ook in het Duits, dus vermoedelijk niet door iedereen even goed te volgen.

      Als ik hem nog vind, dan vermeld ik hem hier.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #33
        Wat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. Ook het verder kijken waar je gebleven was is een groot gemis. Nu moet je opnieuw beginnen en kan dus niet spoelen. Bij uitzending gemist vindt ik het een ander verhaal.
        Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door P_X
          Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen.
          als even goed leest op de site van KPN, dan kom je tot de ontdekking dat jouw bewering NIET klopt.

          Reageer


          • #35

            Reageer


            • #36
              Bovenstaande is bullshit.
              Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen.
              Geheel het product rammelt en het vooruitzicht op structurele oplossingen kan nog maanden, een half jaar of nog langer duren.
              Klantenservice heeft geen idee, maar geven telefonisch toe, dat het product te vroeg in de markt gezet is.

              We praten niet over aanloop problemen sinds begin 2018, maar structurele problemen bij Delta.
              Ze verschuilen zich steeds achter de aanbieders van de programma's, maar andere problemen, die legio zijn bij dit pakket, liggen duidelijk op het bord van Delta.
              Het zou mooi zijn, wanneer Delta zijn klanten de mogelijkheid om zonder boetes te moeten betalen, het contract kon opzeggen.

              Maar zo coulant zijn ze helaas niet.

              Reageer


              • #37
                Bovenstaande is bullshit.
                Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen.
                Geheel het product rammelt en het vooruitzicht op structurele oplossingen kan nog maanden, een half jaar of nog langer duren.
                Klantenservice heeft geen idee, maar geven telefonisch toe, dat het product te vroeg in de markt gezet is.

                We praten niet over aanloop problemen sinds begin 2018, maar structurele problemen bij Delta.
                Ze verschuilen zich steeds achter de aanbieders van de programma's, maar andere problemen, die legio zijn bij dit pakket, liggen duidelijk op het bord van Delta.
                Het zou mooi zijn, wanneer Delta zijn klanten de mogelijkheid om zonder boetes te moeten betalen, het contract kon opzeggen.

                Maar zo coulant zijn ze helaas niet.
                Mijn reactie is geen bullshit hoor, Fred44nl geeft aan dat het bij KPN niet kan. Alleen bij terugkijken, opnemen is opnemen, dat het ik ook gepost en komt van de KPN site. Dus het argument dat het overal hetzelfde is en dat het door de contenteigenaren komt dat is bullshit. Of bedoel je iets anders?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Nou, bij KPN kun je alle programma's doorspoelen en wordt je niet belemmerd door allerlei afspraken.
                  dat is NIET waar !!

                  Je hebt gelijk.
                  Ben te voorbarig geweest in mijn reacties.
                  Het kan ook bij KPN niet bij alle omroepen.

                  Mijn excuses.

                  [img]21393e63-e22c-4e3a-a2bc-7f0fd695fa55.jpg[/img]
                  Dit is alleen via de gids, opnemen is doorspoelen.

                  Van de site van KPN;
                  Tip: Heb je het Opnemen Pakket? Dan kan je de programma`s ook opnemen. Bij opnames is het wel mogelijk om de reclameblokken door te spelen. Bovendien kan je de programma`s maximaal een jaar terugkijken in plaats van 7 dagen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door P_X
                    Wat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. ... Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.
                    Daar denkt de contenteigenaar heel anders over. In hun vizie is de opname namelijk niet van jou, maar van hun. Zij zijn de eigenaar van de auteursrechten die jou slechts een licentie hebben gegeven om een opname te kunnen kijken. De contenteigenaar bepaald wat jij met jouw opname kan. Bekijk ook het volgende artikel van TotaalTVhier. Letop, dit zijn opties die mogelijk zijn. Het wil nog niet zo zijn dat al deze opties ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden.


                    ...Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen...
                    Dat klopt, maar dat is een storing. Maw, het is niet de bedoeling dat je niet alle zenders meer kan doorspoelen. Maar dat het ik ook al meermaals aangegeven. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Oorspronkelijk gepost door P_X
                      Wat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. ... Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.
                      Daar denkt de contenteigenaar heel anders over. In hun vizie is de opname namelijk niet van jou, maar van hun. Zij zijn de eigenaar van de auteursrechten die jou slechts een licentie hebben gegeven om een opname te kunnen kijken. De contenteigenaar bepaald wat jij met jouw opname kan. Bekijk ook het volgende artikel van TotaalTVhier. Letop, dit zijn opties die mogelijk zijn. Het wil nog niet zo zijn dat al deze opties ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden.


                      ...Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen...
                      Dat klopt, maar dat is een storing. Maw, het is niet de bedoeling dat je niet alle zenders meer kan doorspoelen. Maar dat het ik ook al meermaals aangegeven. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
                      Het gaat mij er niet om wat er technisch wel en niet kan. Leuke info, dat wel.

                      Mij gaat het erom dat ik opnames altijd heb kunnen doorspoelen. Kennissen bij KPN kunnen dit ook en ook de site van KPN vermeldt dit. Alleen bij terugkijken via Gids (uitzending gemist) kan dit niet altijd.
                      Zeelandnet gooit nu de deur dicht in mijn gezicht, zonder contact hierover. Ja, het is een storing maar dit duurt al een week? Klinkt erg knullig en ik vrees voor hoe dit straks wordt open gezet, gelijkwaardig aan KPN? Vast niet en dan is mijn keus snel gemaakt.

                      Reageer


                      • #41
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #42
                          Ja ik heb je eerdere reactie gelezen maar neemt niet weg dat ik het belachelijk vind. Het hele idee van opnemen is dat je kan doorspoelen, niet alleen reclames maar ook stukken die niet interessant zijn (zoals Koos Spee). Anders kan ik net zo goed uitzending gemist kijken toch?
                          Bij de concurrent is dit goed geregeld en voorheen bij Delta ook, nu blijkt ineens dat dat tijdelijk was en nu zit alles op slot. Meteen gebruik gemaakt van de macht. Als dit nog ff duurt ga ik of een HDD terugkopen en ben ik denk ik sowieso weg bij Delta. Ik heb geeneens melding hierover gehad en het speelt al heel lang toch?

                          Reageer


                          • #43

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door P_X
                              ...Meteen gebruik gemaakt van de macht....
                              Welke macht? Maar goed, ik heb nu al heel vaak aangegeven wat er loos is, wat we aan het doen zijn en waarom sommige dingen nu zijn zoals ze zijn. Als dat nu nog niet duidelijk is, dan kan ik het ook niet duidelijker maken.

                              Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87
                              Wat is de termijn (verwachting) waarin dit opgelost is?
                              Asap.
                              Een overzicht van wat straks mogelijk gaat zijn vind je via deze link.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                                Oorspronkelijk gepost door P_X
                                ...Meteen gebruik gemaakt van de macht....
                                Welke macht? Maar goed, ik heb nu al heel vaak aangegeven wat er loos is, wat we aan het doen zijn en waarom sommige dingen nu zijn zoals ze zijn. Als dat nu nog niet duidelijk is, dan kan ik het ook niet duidelijker maken.

                                Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87
                                Wat is de termijn (verwachting) waarin dit opgelost is?
                                Asap.
                                Een overzicht van wat straks mogelijk gaat zijn vind je via deze link.
                                Het is duidelijk maar niet logisch en netjes...

                                Ik heb je overzicht gezien maar heeft dat betrekking op terugkijken via uitzending gemist of via de gids?
                                Of heeft dit betrekking op opnemen. Bij KPN is hier nl een onderscheid en kun je de opnames wel doorspoelen. Zie mijn eerdere quote.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X