Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Vooruitspoelen van opgenomen programma's
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door tirnanog...anders kunnen we beter weer overstappen naar de hdd decoder...
Als ik hem nog vind, dan vermeld ik hem hier.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Wat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. Ook het verder kijken waar je gebleven was is een groot gemis. Nu moet je opnieuw beginnen en kan dus niet spoelen. Bij uitzending gemist vindt ik het een ander verhaal.
Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door P_XAls dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen.
Reageer
-
Bovenstaande is bullshit.
Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen.
Geheel het product rammelt en het vooruitzicht op structurele oplossingen kan nog maanden, een half jaar of nog langer duren.
Klantenservice heeft geen idee, maar geven telefonisch toe, dat het product te vroeg in de markt gezet is.
We praten niet over aanloop problemen sinds begin 2018, maar structurele problemen bij Delta.
Ze verschuilen zich steeds achter de aanbieders van de programma's, maar andere problemen, die legio zijn bij dit pakket, liggen duidelijk op het bord van Delta.
Het zou mooi zijn, wanneer Delta zijn klanten de mogelijkheid om zonder boetes te moeten betalen, het contract kon opzeggen.
Maar zo coulant zijn ze helaas niet.
Reageer
-
Bovenstaande is bullshit.
Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen.
Geheel het product rammelt en het vooruitzicht op structurele oplossingen kan nog maanden, een half jaar of nog langer duren.
Klantenservice heeft geen idee, maar geven telefonisch toe, dat het product te vroeg in de markt gezet is.
We praten niet over aanloop problemen sinds begin 2018, maar structurele problemen bij Delta.
Ze verschuilen zich steeds achter de aanbieders van de programma's, maar andere problemen, die legio zijn bij dit pakket, liggen duidelijk op het bord van Delta.
Het zou mooi zijn, wanneer Delta zijn klanten de mogelijkheid om zonder boetes te moeten betalen, het contract kon opzeggen.
Maar zo coulant zijn ze helaas niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlNou, bij KPN kun je alle programma's doorspoelen en wordt je niet belemmerd door allerlei afspraken.
Je hebt gelijk.
Ben te voorbarig geweest in mijn reacties.
Het kan ook bij KPN niet bij alle omroepen.
Mijn excuses.
[img]21393e63-e22c-4e3a-a2bc-7f0fd695fa55.jpg[/img]
Van de site van KPN;
Tip: Heb je het Opnemen Pakket? Dan kan je de programma`s ook opnemen. Bij opnames is het wel mogelijk om de reclameblokken door te spelen. Bovendien kan je de programma`s maximaal een jaar terugkijken in plaats van 7 dagen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door P_XWat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. ... Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.
...Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen...A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door P_XWat een vreemde gang van zaken. Ik ben overgestapt van een hdd recorder en neem nu met het witte kastje op. Opnames hoor ik altijd te kunnen doorspoelen. Deze heb ik opgenomen op in de cloud. ... Als dit het is zie ik het echt als contractbreuk en ga ik naar kpn waar je zo goed als alle opnames kan doorspoelen. Dat het nu al zo lang duurt is al belachelijk.
...Je kunt nu al een week, ook bij opgenomen programma's, niet meer vooruit spoelen...
Mij gaat het erom dat ik opnames altijd heb kunnen doorspoelen. Kennissen bij KPN kunnen dit ook en ook de site van KPN vermeldt dit. Alleen bij terugkijken via Gids (uitzending gemist) kan dit niet altijd.
Zeelandnet gooit nu de deur dicht in mijn gezicht, zonder contact hierover. Ja, het is een storing maar dit duurt al een week? Klinkt erg knullig en ik vrees voor hoe dit straks wordt open gezet, gelijkwaardig aan KPN? Vast niet en dan is mijn keus snel gemaakt.
Reageer
-
Ja ik heb je eerdere reactie gelezen maar neemt niet weg dat ik het belachelijk vind. Het hele idee van opnemen is dat je kan doorspoelen, niet alleen reclames maar ook stukken die niet interessant zijn (zoals Koos Spee). Anders kan ik net zo goed uitzending gemist kijken toch?
Bij de concurrent is dit goed geregeld en voorheen bij Delta ook, nu blijkt ineens dat dat tijdelijk was en nu zit alles op slot. Meteen gebruik gemaakt van de macht. Als dit nog ff duurt ga ik of een HDD terugkopen en ben ik denk ik sowieso weg bij Delta. Ik heb geeneens melding hierover gehad en het speelt al heel lang toch?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door P_X...Meteen gebruik gemaakt van de macht....
Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87Wat is de termijn (verwachting) waarin dit opgelost is?
Een overzicht van wat straks mogelijk gaat zijn vind je via deze link.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door P_X...Meteen gebruik gemaakt van de macht....
Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87Wat is de termijn (verwachting) waarin dit opgelost is?
Een overzicht van wat straks mogelijk gaat zijn vind je via deze link.
Ik heb je overzicht gezien maar heeft dat betrekking op terugkijken via uitzending gemist of via de gids?
Of heeft dit betrekking op opnemen. Bij KPN is hier nl een onderscheid en kun je de opnames wel doorspoelen. Zie mijn eerdere quote.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer