Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Vooruitspoelen van opgenomen programma's
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zolang Delta aan de knoppen draait van interactief nieuw van Caiway blijf ik Delta aanpreken.
De ellende begon toen Caiway bedacht gebruikt te maken van het platform van Delta en niet andersom.
Dit is al vaker aangegeven.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Voor de afgenomen diensten bij Caiway zul je contact met Caiway moeten opnemen.
Dit is al vaker aangegeven.
DELTA Fiber Nederland is eigendom van het Zweedse investeringsbedrijf EQT. De merken DELTA, Caiway, DELTA Fiber Netwerk en ZeelandNet behoren tot de onderneming. Bij het gezamenlijk bedrijf werken ongeveer 800 medewerkers.Laatst bewerkt door Willem1980; 2 Sep 2020, 22:27.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtGraag nu reactie nu blijkt dat jullie mailadressen zijn veranderd naar deltafibernederland.nl en daar valt Caiway ook onder.
- 3 Likes
Reageer
-
Wel als de andere voor de ene bepaald wat je wel en niet kan.
Vooruitspoelen van opnames kon gewoon via Multiscreen Caiway, nu ik op het nieuwe platform zit niet meer.
En dat wordt niet bepaald door Caiway helaas. Ik klopt terecht aan bij de club die de hier de beslissingen over neemt.
In mijn visie heeft Caiway hier niet (meer) over te zeggen.
Verder valt op dat steeds meer medewerkers gewoon onder beide bedrijven vallen (zie de email). Dus kunnen ze hier ook meteen voor Caiway antwoorden. Daar gaan ze ook over.Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Sep 2020, 14:43.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Wel als de andere voor de ene bepaald wat je wel en niet kan.
Vooruitspoelen van opnames kon gewoon via Multiscreen Caiway, nu ik op het nieuwe platform zit niet meer.
En dat wordt niet bepaald door Caiway helaas. Ik klopt terecht aan bij de club die de hier de beslissingen over neemt.
In mijn visie heeft Caiway hier niet (meer) over te zeggen.
Verder valt op dat steeds meer medewerkers gewoon onder beide bedrijven vallen (zie de email). Dus kunnen ze hier ook meteen voor Caiway antwoorden. Daar gaan ze ook over.
Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Hou nu eens op met je voortdurend gezeik hier......
Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Hou nu eens op met je voortdurend gezeik hier......
Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten
Webcare reageert niet terwijl ze bij Delta Fiber Nederland werken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtIk zit er wel op te wachten. Waarom mogen problemen en wanproducten niet hier op het forum vermeldt worden.
Reageer
-
Klopt maar ervaring leert dat een provider liever geen negatieve publiciteit wil en dus is het belangrijk dit aan te blijven kaarten. Je kan wat zeggen van Bordewolf maar zijn doel is om verbeteringen te krijgen voor ons allemaal. Het is jammer dat sommige forumleden hier tegen in gaan ipv samen te werken. Nogmaals als je wat opneemt bepaal jezelf wat je daarvan wil kijken en niet verplicht reclame kijken.
Dus Delta Fiber Nederland moet het probleem oplossen.
Laatst bewerkt door Willem1980; 3 Sep 2020, 22:42.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtKlopt maar ervaring leert dat een provider liever geen negatieve publiciteit wil en dus is het belangrijk dit aan te blijven kaarten.
het zou anders worden, als je de tekortkomingen in de PZC zou kunnen krijgen.
maar die trappen daar niet in.
Nogmaals als je wat opneemt bepaal jezelf
wat je daarvan wil kijken en niet verplicht reclame kijken.
Dus Delta Fiber Nederland moet het probleem oplossen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
wij kunnen niet bepalen wat Delta moet
Marktonderzoek voor DELTA kan op verschillende manieren worden uitgevoerd. Soms wordt gekozen voor telefonisch onderzoek, soms voor onderzoek via de e-mail. Ook worden mensen uitgenodigd om mee te doen aan een discussie of een persoonlijk interview. Onderstaande tabel toont een overzicht van de lopende onderzoeken.
Ze kunnen dus ook het forum doorlezen wat hun klanten vinden/ willen en geen arrogantie uitstralen wat ze soms doen.
Geeft Webcare hier wel door aan de directie wat de wensen van de klant zijn???Laatst bewerkt door Willem1980; 4 Sep 2020, 07:48.
Reageer
-
Willem1980
Het is bekend dat de klanten service steeds meer richting Twitter,Facebook,Chat en straks WhatsApp verschuift.
Op vragen gesteld op dit forum zul je daarom steeds minder een antwoord krijgen.
Het forum is er meer voor een algemeen technisch probleem waarvoor de kennis van de klanten service niet toereikend is.
De reden waarom ze niet op je Caiway vragen reageren is inmiddels als meerdere keren duidelijk gemaakt.
https://www.facebook.com/CaiwayNL/
https://twitter.com/caiway
https://wa.me/31882249111?
https://www.caiway.nl/klantenserviceLaatst bewerkt door driepinter; 4 Sep 2020, 10:32.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWillem1980
Het is bekend dat de klanten service steeds meer richting Twitter,Facebook,Chat en straks WhatsApp verschuift.
Op vragen gesteld op dit forum zul je daarom steeds minder een antwoord krijgen.
Het forum is er meer voor een algemeen technisch probleem waarvoor de kennis van de klanten service niet toereikend is.
De reden waarom ze niet op je Caiway vragen reageren is inmiddels als meerdere keren duidelijk gemaakt.
In meerdere forumthreads en posts zijn de afgelopen tijd veelvuldig dezelfde vragen gesteld, dat is zeker niet erg. Maar er ontstaat op dit moment een "sfeer" in sommige threads die zeker niet is zoals het hoort. Laten we met zijn allen dus dit forum houden zoals het hoort: gezellig en informerend/assisterend van aard.
In een eerdere post worden de verschillende merknamen aangehaald, dit betreffen apparte merken onder de "vlag" van DELTA Fiber Nederland. Ieder "merk" heeft daarin zijn eigen invulling van bepaalde diensten. Vragen over deze diensten kunnen dus het beste worden gesteld bij de juiste "autogarage" zoals fred44nl eerder aankaart.
Ik wens jullie allen een mooie dag toe vandaag!Laatst bewerkt door TimE; 4 Sep 2020, 09:40.
- 4 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer