Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Zolang Delta aan de knoppen draait van interactief nieuw van Caiway blijf ik Delta aanpreken.
    De ellende begon toen Caiway bedacht gebruikt te maken van het platform van Delta en niet andersom.
    Ga maar lekker door hoor...goed voor je hart!!

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Zolang Delta aan de knoppen draait van interactief nieuw van Caiway blijf ik Delta aanpreken.
      De ellende begon toen Caiway bedacht gebruikt te maken van het platform van Delta en niet andersom.
      Voor de afgenomen diensten bij Caiway zul je contact met Caiway moeten opnemen.
      Dit is al vaker aangegeven.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

        Voor de afgenomen diensten bij Caiway zul je contact met Caiway moeten opnemen.
        Dit is al vaker aangegeven.
        Graag nu reactie nu blijkt dat jullie mailadressen zijn veranderd naar deltafibernederland.nl en daar valt Caiway ook onder.

        DELTA Fiber Nederland is eigendom van het Zweedse investeringsbedrijf EQT. De merken DELTA, Caiway, DELTA Fiber Netwerk en ZeelandNet behoren tot de onderneming. Bij het gezamenlijk bedrijf werken ongeveer 800 medewerkers.
        Laatst bewerkt door Willem1980; 2 Sep 2020, 22:27.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
          Graag nu reactie nu blijkt dat jullie mailadressen zijn veranderd naar deltafibernederland.nl en daar valt Caiway ook onder.

          Reageer


          • Wel als de andere voor de ene bepaald wat je wel en niet kan.
            Vooruitspoelen van opnames kon gewoon via Multiscreen Caiway, nu ik op het nieuwe platform zit niet meer.
            En dat wordt niet bepaald door Caiway helaas. Ik klopt terecht aan bij de club die de hier de beslissingen over neemt.
            In mijn visie heeft Caiway hier niet (meer) over te zeggen.

            Verder valt op dat steeds meer medewerkers gewoon onder beide bedrijven vallen (zie de email). Dus kunnen ze hier ook meteen voor Caiway antwoorden. Daar gaan ze ook over.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Sep 2020, 14:43.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Wel als de andere voor de ene bepaald wat je wel en niet kan.
              Vooruitspoelen van opnames kon gewoon via Multiscreen Caiway, nu ik op het nieuwe platform zit niet meer.
              En dat wordt niet bepaald door Caiway helaas. Ik klopt terecht aan bij de club die de hier de beslissingen over neemt.
              In mijn visie heeft Caiway hier niet (meer) over te zeggen.

              Verder valt op dat steeds meer medewerkers gewoon onder beide bedrijven vallen (zie de email). Dus kunnen ze hier ook meteen voor Caiway antwoorden. Daar gaan ze ook over.
              Hou nu eens op met je voortdurend gezeik hier......
              Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                Hou nu eens op met je voortdurend gezeik hier......
                Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten
                Had ik je vandaag al de groeten gewenst?

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Hou nu eens op met je voortdurend gezeik hier......
                  Je vervalt enorm in zinloze herhalingen en daar zit echt niemand op te wachten
                  Ik zit er wel op te wachten. Waarom mogen problemen en wanproducten niet hier op het forum vermeldt worden.
                  Webcare reageert niet terwijl ze bij Delta Fiber Nederland werken.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                    Ik zit er wel op te wachten. Waarom mogen problemen en wanproducten niet hier op het forum vermeldt worden.

                    Reageer


                    • HELEMAAL EENS! (Al zal stemverheffing vast niet voorkomen, dat we deze klachten nog wel minstens een jaar mogen aanhoren)
                      Laatst bewerkt door Jos; 3 Sep 2020, 22:35.

                      Reageer


                      • Klopt maar ervaring leert dat een provider liever geen negatieve publiciteit wil en dus is het belangrijk dit aan te blijven kaarten. Je kan wat zeggen van Bordewolf maar zijn doel is om verbeteringen te krijgen voor ons allemaal. Het is jammer dat sommige forumleden hier tegen in gaan ipv samen te werken. Nogmaals als je wat opneemt bepaal jezelf wat je daarvan wil kijken en niet verplicht reclame kijken.
                        Dus Delta Fiber Nederland moet het probleem oplossen.

                        Laatst bewerkt door Willem1980; 3 Sep 2020, 22:42.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          Klopt maar ervaring leert dat een provider liever geen negatieve publiciteit wil en dus is het belangrijk dit aan te blijven kaarten.
                          die doorlopende opmerkingen op een forum hebben weinig of geen invloed op de directie van een bedrijf als Delta.
                          het zou anders worden, als je de tekortkomingen in de PZC zou kunnen krijgen.
                          maar die trappen daar niet in.
                          Nogmaals als je wat opneemt bepaal jezelf
                          dat klopt
                          wat je daarvan wil kijken en niet verplicht reclame kijken.
                          dat kolpt niet.
                          Dus Delta Fiber Nederland moet het probleem oplossen
                          wij kunnen niet bepalen wat Delta moet

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


                            wij kunnen niet bepalen wat Delta moet
                            Marktonderzoek is voor DELTA belangrijk om goed op de hoogte te blijven van de wensen en eisen van zijn klanten. Bij DELTA wordt marktonderzoek door verschillende bureaus uitgevoerd. DELTA werkt alleen met bureaus die aangesloten zijn bij de Marktonderzoek Associatie (MOA). Deze bureaus zijn gebonden aan bepaalde regels voor marktonderzoek, bijvoorbeeld regels over anonimiteit.

                            Marktonderzoek voor DELTA kan op verschillende manieren worden uitgevoerd. Soms wordt gekozen voor telefonisch onderzoek, soms voor onderzoek via de e-mail. Ook worden mensen uitgenodigd om mee te doen aan een discussie of een persoonlijk interview. Onderstaande tabel toont een overzicht van de lopende onderzoeken.


                            Ze kunnen dus ook het forum doorlezen wat hun klanten vinden/ willen en geen arrogantie uitstralen wat ze soms doen.
                            Geeft Webcare hier wel door aan de directie wat de wensen van de klant zijn???
                            Laatst bewerkt door Willem1980; 4 Sep 2020, 07:48.

                            Reageer


                            • Willem1980
                              Het is bekend dat de klanten service steeds meer richting Twitter,Facebook,Chat en straks WhatsApp verschuift.

                              Op vragen gesteld op dit forum zul je daarom steeds minder een antwoord krijgen.

                              Het forum is er meer voor een algemeen technisch probleem waarvoor de kennis van de klanten service niet toereikend is.

                              De reden waarom ze niet op je Caiway vragen reageren is inmiddels als meerdere keren duidelijk gemaakt.

                              https://www.facebook.com/CaiwayNL/
                              https://twitter.com/caiway
                              https://wa.me/31882249111?
                              https://www.caiway.nl/klantenservice
                              Laatst bewerkt door driepinter; 4 Sep 2020, 10:32.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Willem1980
                                Het is bekend dat de klanten service steeds meer richting Twitter,Facebook,Chat en straks WhatsApp verschuift.

                                Op vragen gesteld op dit forum zul je daarom steeds minder een antwoord krijgen.

                                Het forum is er meer voor een algemeen technisch probleem waarvoor de kennis van de klanten service niet toereikend is.

                                De reden waarom ze niet op je Caiway vragen reageren is inmiddels als meerdere keren duidelijk gemaakt.
                                Goedemorgen allen, zoals driepinter aangeeft is er inderdaad een verschuiving te bemerken en worden klantvragen tegenwoordig het snelst en meest adequaat beantwoord via de social media platformen. Indien je als klant met een prangende vraag zit welke je zo spoedig mogelijk beantwoord wenst te zien adviseer ik eenieder om deze via de klantenservice kanalen te stellen. Het forum is overigens, zoals correct aangegeven, een verlengstuk van ZeelandNet/DELTA. Dus ook op het forum proberen moderators hun best te doen om zo goed mogelijk te assisteren en reageren op posts en bij te staan in het helpen bij (complexere) technische issues. Daarbij wens ik ook meteen aan te kaarten dat ikzelf, als moderator en medewerker van DELTA van velen van jullie kan leren, en bij technische zaken welke mij niet direct bekend zijn een hoop extra kennis op doe. Waarvoor bedankt!

                                In meerdere forumthreads en posts zijn de afgelopen tijd veelvuldig dezelfde vragen gesteld, dat is zeker niet erg. Maar er ontstaat op dit moment een "sfeer" in sommige threads die zeker niet is zoals het hoort. Laten we met zijn allen dus dit forum houden zoals het hoort: gezellig en informerend/assisterend van aard.

                                In een eerdere post worden de verschillende merknamen aangehaald, dit betreffen apparte merken onder de "vlag" van DELTA Fiber Nederland. Ieder "merk" heeft daarin zijn eigen invulling van bepaalde diensten. Vragen over deze diensten kunnen dus het beste worden gesteld bij de juiste "autogarage" zoals fred44nl eerder aankaart.

                                Ik wens jullie allen een mooie dag toe vandaag!
                                Laatst bewerkt door TimE; 4 Sep 2020, 09:40.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X