Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht


    In een eerdere post worden de verschillende merknamen aangehaald, dit betreffen apparte merken onder de "vlag" van DELTA Fiber Nederland. Ieder "merk" heeft daarin zijn eigen invulling van bepaalde diensten. Vragen over deze diensten kunnen dus het beste worden gesteld bij de juiste "autogarage" zoals fred44nl eerder aankaart.

    Ik wens jullie allen een mooie dag toe vandaag!
    Kom er toch nog 1x op terug. Caiway is bijna niet meer actief op forums en dus is het logisch dat men een stap hoger gaat. Ik vind de vergelijking van autogarage iets te ver gezocht. Als ik een probleem hebt met bv een Siemens wasmachine (komt uitzelfde fabriek van Bosch) en geen antwoordt krijg dan ga je een stap hoger. Dan zoek ik contact met het moederbedrijf waar Bosch en Siemens onder vallen. In het geval van Delta of Caiway is dat dus Delta Fiber Nederland en de Webcare medewerkers hier gebruiken onderstaande mailadres als je een probleem hebt: Deltafibernederland

    [email protected]

    Is dan toch raar dat ze geen antwoordt willen geven op forumlid Bordewolf. Een gevalletje kastje naar het muurtje gestuurd worden.
    Laatst bewerkt door Willem1980; 4 Sep 2020, 10:54.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Is dan toch raar dat ze geen antwoordt willen geven op forumlid Bordewolf. Een gevalletje kastje naar het muurtje gestuurd worden.

      Reageer


      • Hi Willem1980 , ik kan het helaas niet mooier maken dan de deling duiden tussen DELTA Fiber / DELTA Glasvezel en Caiway als losstaande merknamen met een eigen bedrijfsvoering. Spijtig om te lezen dat er op het forum van Caiway geen reactie lijkt te komen op posts en threads. Wellicht is contact via een ander kanaal wel succesvoller?

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
          Hi Willem1980 , ik kan het helaas niet mooier maken dan de deling duiden tussen DELTA Fiber / DELTA Glasvezel en Caiway als losstaande merknamen met een eigen bedrijfsvoering. Spijtig om te lezen dat er op het forum van Caiway geen reactie lijkt te komen op posts en threads. Wellicht is contact via een ander kanaal wel succesvoller?
          Dit kanaal? Want Delta heeft het vooruitspoelen dicht gezet, niet Caiway!

          Inderdaad kastje muur gevoel voor een optie die gewoonweg is dichtgezet door Delta op HUN backend waar Caiway gebruik van moet maken. En HAD Caiway een eigen forum waar ze netjes op reageren (overigens zouden dat dezelfde medewerkers van Delta Fiber zijn als hier) dan had ik graag die vraag daar gesteld.

          Verder eens met Willem1980 dat wij iets aankaarten moet er niet toe leiden dat degene die het aankaart wordt aangevallen. Wij zijn het hardgrondig niet eens over het dichtzetten van vooruitspoelen van eigen opnames.
          Dit was op het Caiwayplatform mogelijk, nu nadat ik ben overgestapt op het nieuwe platform niet meer, buiten de schuld van Caiway. Terecht maken we hier een groot punt van. We zijn er op achteruit gegaan. En dat is met meer opties zo!
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Sep 2020, 19:12.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            iets aankaarten moet er niet toe leiden dat degene die het aankaart wordt aangevallen.
            dit is allang geen aankaarten meer.
            het punt van doorzeuren is heel lang geleden gepasseerd.

            Reageer


            • Caiway ontkenners en Delta waarheid aanhangers, je brengt ze echt niet op andere gedachten!

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                dit is allang geen aankaarten meer.
                het punt van doorzeuren is heel lang geleden gepasseerd.
                Ik noem dat niet zeuren maar al anderhalf jaar leuren om tv-diensten die ik voorheen had en op het nieuwe platform van Delta opeens niet meer heb.
                volkomen terecht dat we doorzagen over zaken die eerder goed werkten en nu met een nieuw abonnement niet meer. Ik mag er wel goud geld voor betalen, niet minder dan bij mijn vorige abo in elk geval.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ik noem dat niet zeuren maar al anderhalf jaar leuren om tv-diensten die ik voorheen had en op het nieuwe platform van Delta opeens niet meer heb.
                  volkomen terecht dat we doorzagen over zaken die eerder goed werkten en nu met een nieuw abonnement niet meer. Ik mag er wel goud geld voor betalen, niet minder dan bij mijn vorige abo in elk geval.
                  Laatst bewerkt door fred44nl; 4 Sep 2020, 22:08.

                  Reageer


                  • Ik stop even met deze discussie. Hier heb ik geen zin in.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ik stop even met deze discussie. Hier heb ik geen zin in.
                      Met de nadruk op "even"

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Met de nadruk op "even"
                        We kaarten een achteruitgang in product aan sinds we op het Delta tv platform zitten.
                        We worden telkens monddood gemaakt door forumleden die dit niet fijn vinden. Meer is er niet van.
                        We kaarten een serieus probleem aan en het we worden weggezet als onbenullen die die bek moeten houden,
                        Je gaat sommige forumleden verdenken van bewust trollen zodat de aandacht wegvloeit van het probleem.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                          Met de nadruk op "even"
                          heeft inderdaad niet lang geduurd

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                            heeft inderdaad niet lang geduurd
                            Wat voegt je reactie nou toe??? Heb je niks te doen??

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                              Wat voegt je reactie nou toe???
                              ongeveer net zoveel als jouw reactie

                              Reageer


                              • Ik ga gewoon lekker van de zon genieten. Dit kleuterklasje is geen reactie meer waard. Sneue toetsenbordridders. TimE : Slotje?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X