Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Delta moet gewoon klantvriendelijkere afspraken maken met de zenders, zoals Ziggo doet. Het kan echt hoor! Doorspoelen bij je opnames en het is heerlijk !!

    Straks ligt in Zeeland overal glasvezel van KPN en dan kunnen de Zeeuwen kiezen voor aanbieders waarbij je wel opnames kan doorspoelen.
    Moet je eens zien hoe snel het opeens dan wel kan bij Delta...
    het aantal klanten van Ziggo of KPN is vele, vele malen hoger dan dat van Delta.
    daar hangt dan een ander prijskaartje aan.
    dat is ook de reden, waarom bijv. de Netflix-app niet op DIT komt.

    Reageer


    • Waarom kan het op het oude tv platform van Caiway ook? Is toch ook een kleinere provider. Ook daar gaat een gedeelte in de cloud. Delta is gewoon te zuinig en denkt alleen maar aan winst. Ook de Caiway klanten zijn nu de dupe van wanbeleid van Delta.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
        Waarom kan het op het oude tv platform van Caiway ook? Is toch ook een kleinere provider. Ook daar gaat een gedeelte in de cloud. Delta is gewoon te zuinig en denkt alleen maar aan winst. Ook de Caiway klanten zijn nu de dupe van wanbeleid van Delta.
        een eeuwig durende discussie, het lijkt wel een perpetuum mobile.

        Reageer


        • Reageer


          • lang leve de Humax

            Reageer


            • Wat er mogelijk is qua opname en doorspoelen is al meerdere malen aangegeven.

              Niet iedere zender staat live pauzeren, doorspoelen, opnemen en terugkijken toe. In het menu van Interactieve TV en via WebTv zie je bij het programma icoontjes staan die laten zien wat wel en niet mogelijk is.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Wat er mogelijk is qua opname en doorspoelen is al meerdere malen aangegeven.

                Niet iedere zender staat live pauzeren, doorspoelen, opnemen en terugkijken toe. In het menu van Interactieve TV en via WebTv zie je bij het programma icoontjes staan die laten zien wat wel en niet mogelijk is.
                Ok Edwin aan je reactie te lezen is er geen intentie vanuit Delta om dit grote probleem op te lossen wat andere providers wel doen. Een provider waarbij je opnames niet kan doorspoelen is natuurlijk een beetje kansloos.

                Wat adviseer je ons? . Over te stappen naar KPN of NL Ziet nemen en het tvpakket van Delta opzeggen?
                Laatst bewerkt door Willem1980; 28 Aug 2020, 09:58.

                Reageer


                • Bij Delta heb je een Flexpakket en kun je iedere maand het tv product (pakket) opzeggen of dit bij Caiway ook kan valt allicht te informeren.

                  https://www.caiway.nl/klantenservice...eggen/opzeggen
                  Laatst bewerkt door driepinter; 28 Aug 2020, 10:21.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                    Wat er mogelijk is qua opname en doorspoelen is al meerdere malen aangegeven.

                    Niet iedere zender staat live pauzeren, doorspoelen, opnemen en terugkijken toe. In het menu van Interactieve TV en via WebTv zie je bij het programma icoontjes staan die laten zien wat wel en niet mogelijk is.
                    Dus moeten we het tv-product opzeggen of naar een andere provider, dat lijkt het advies.
                    Ze adverteren er wel mee, maar op de belangrijkste zenders werkt het vooruitspoelen dus niet.
                    Dat kon bij Multiscreen Caiway wel en nog steeds. Ik ben bij Caiway overgegaan op het nieuwe tv platform en kan opeens zaken niet meer die ik wel kon, maar ik mag wel hetzelfde zo niet meer betalen. Hier klopt echt helemaal niets van!

                    Dus wat gaat Delta er gaan doen om het wel mogelijk te maken? Het antwoord tot nu toe: we nemen onze klanten niet al te serieus.

                    Reageer


                    • Voor problemen met diensten van Caiway wil ik je vragen contact met Caiway op te nemen Zij helpen je graag verder.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                        Voor problemen met diensten van Caiway wil ik je vragen contact met Caiway op te nemen Zij helpen je graag verder.
                        We nemen onze klanten niet al te serieus....

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          We nemen onze klanten niet al te serieus....

                          Reageer


                          • Zolang Delta aan de knoppen draait van interactief nieuw van Caiway blijf ik Delta aanpreken.
                            De ellende begon toen Caiway bedacht gebruikt te maken van het platform van Delta en niet andersom.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Zolang Delta aan de knoppen draait van interactief nieuw van Caiway blijf ik Delta aanpreken.
                              De ellende begon toen Caiway bedacht gebruikt te maken van het platform van Delta en niet andersom.
                              Edwinb; dit begint vervelend te worden, asked -> answered -> antwoord bevalt iemand niet -> dat weten we -> gaan we niets mee doen -> afdorren -> slotje?

                              Reageer


                              • Een slotje is de weg van de minste weerstand. Maar als ik het zo lees, kan je de hoop wel opgeven dat Delta zijn interactieve televisie wil opwaarderen naar hele normale dingen die bij andere aanbieders wel kunnen zoals je opnames doorspoelen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X