Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ja dat kan maar wil graag weten of dit zo blijft of dat het tijdelijk is, komen best wel vaak films die ik zou willen opnemen maar dat kan nu dus niet.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
      Ja dat kan maar wil graag weten of dit zo blijft of dat het tijdelijk is, komen best wel vaak films die ik zou willen opnemen maar dat kan nu dus niet.
      Dat is volgens mij al een x aangegeven: zoals de TV gids in de app is zo wordt ook DIT.

      Reageer


      • Jullie snappen mijn vraag niet ofzo ik heb het helemaal niet over een tv gids, en ik gebruik die app niet.
        Ik wil van een moderator horen of dat er zoveel dingen niet kunnen opgenomen worden op rtl 7 en rtl8 of dat dit een storing of dat het een blijvend iets is.. (Dus of rtl dat verbied aan delta gebruikers om films op te nemen)

        Reageer


        • Of het wel of niet een storing is weet ik natuurlijk niet, maar waarom denk je dat er drie verschillende betaal diensten bestaan ?

          Niet omdat je het ergens anders gratis (terug) kijken kan.

          RTL XL Premium
          https://www.rtl.nl/premium/videoland

          NL Ziet
          https://www.nlziet.nl/nl/


          NPO Start Plus
          http://www.npostart.nl/aanmelden

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
            Jullie snappen mijn vraag niet ofzo ik heb het helemaal niet over een tv gids, en ik gebruik die app niet.
            Ik wil van een moderator horen of dat er zoveel dingen niet kunnen opgenomen worden op rtl 7 en rtl8 of dat dit een storing of dat het een blijvend iets is.. (Dus of rtl dat verbied aan delta gebruikers om films op te nemen)
            Ik snap je vraag heel goed. In de FAQ van Delta staat dat de zenders in de app juist zijn ingesteld en het maakt niet uit of je hem wel of niet gebruikt, daar kun je vergelijken met DIT en zien of je een programma wel of niet kan opnemen en of dat zo blijft. Kijk bv naar RTL 7 en klik op een programma. Als er onderin opnemen staat kun je opnemen en anders niet. Dat is in dit topic al een paar keer aangegeven en ik denk dat de FAQ's net zoveel waarde hebben als een bericht van een mod. Ingewikkelder is het niet.

            Reageer


            • Deze avond heel de discussie doorgelezen. MatthijsL

              Reageer


              • Natuurlijk bestaat er nog een testgroep die nieuwe DIT firmware en features test op dit moment wordt bijvoorbeeld die nieuwe tv app getest welke naar verwachting uitkomt in Q4.

                Maar die is verder besloten dus daar hoor je nooit niks van (alleen via via)

                En nee, ik maak verder zelf geen deel uit van deze testgroep.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door buijze
                  Met betrekking tot testen kon ik mijn oren niet geloven. Is er geen testomgeving beschikbaar waarbij iets kan worden getest, zonder dat klant en worden getroffen. Je zou mogen verwachten van wel. Althans in de wereld van softwareontwikkeling is dit meer dan gebruikelijk.

                  Kortom nog veel te verbeteren. Succes.
                  Beetje veel woorden voor wat we al weten toch? Beetje stoken en net doen alsof je meer weet?

                  Reageer


                  • Stoken? We zitten hier met een product dat ernstig tekort schiet tov de concurrentie. Terwijl in het begin het wel gelijkwaardige was. En als je daar iets van zegt ben je aan het stoken? Je werkt zeker bij delta...

                    Reageer


                    • Op discovery werkt verder kijken waar je gebleven was niet bij je opnames. Wanneer is dat nu eens geregeld?

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door P_X
                        Stoken? We zitten hier met een product dat ernstig tekort schiet tov de concurrentie. Terwijl in het begin het wel gelijkwaardige was. En als je daar iets van zegt ben je aan het stoken? Je werkt zeker bij delta...
                        Het past niet in je straatje, dus werk ik bij delta?

                        Reageer


                        • Passen in mijn straatje? Ik neem een product af dat tekortkomingen heeft. Als dat gemeld wordt begin jij over stoken. Lijkt eerder andersom. Maar leg eens uit wat is er stoken aan als je iemand hier meldt dat er problemen worden ervaren. Ken je eigenlijk de definitie van stoken wel?

                          Reageer


                          • Ik heb wel wat beters te doen dan hier jouw vragen te beantwoorden. Jammer dat je zo doet. Succes.

                            Reageer


                            • Houden we het een beetje netjes mensen? Het draadje kan ook op slot.

                              Ik ben niet op de hoogte van alle technische details betreffende het wel en niet kunnen doorspoelen en het waarom het wel en niet kan. Ook kan ik niets zeggen over de werking van de eigen apps van de betreffende zenders en waarom daarmee wel iets zou kunnen. Daarnaast kan ik ook nog eens niet zeggen over overeenkomsten die gesloten zijn en wat daarvan de inhoud zou zijn.

                              Het gene wat ik weet is dat doorspoelen nog niet volledig werkt zoals het zou moeten werken. Hetzelfde geld voor verder kijken bij het punt waar je gebleven was. Hier wordt aan gewerkt
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • Hier wordt ook gewerkt aan het overzetten van mijn zeelandnet email naar een gmail. Zodra dat gereed is kan ik tenminste weg ipv hopeloos klagen.
                                De stunt donderdag met de email is ook lekker, ik kreeg 13.500 mailtjes en als ik belde werd er gezegd dat ze er niets aan kunnen doen, er is een script gedraaid omdat diverse mensen mail miste. Dus nu kreeg ik alles tot in 2016 dubbel nog ene keer, Gevraagd of men misschien op stop kon drukken, maar helaas niets kan, zoek het dus maar uit en aangezien ik toch geen reclame meer kan doorspoelen kan ik dus elk reclame blok gebruiken om de mailtjes van afgelopen jaar wat nog liep en niet gearchiveerd was op te zoeken.
                                Tv schakelt ook nog steeds mee uit met de decoder.
                                Wat een amateurs zijn het toch geworden. Ben ruim 16 jaar klant en altijd tevreden over de stabiele kwaliteit van Delta. Niet de nieuwste inovaties maar wel probleemloos. Nu dat is wel voorbij zeg...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X