Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

50G PON test in Berlijn

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 50G PON test in Berlijn

    De glasvezelsnelheden gaan maar door de opvolger van 25G PON is dus ook al getest :

    https://www.zte.com.cn/global/about/...n-10g-pon.html

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De glasvezelsnelheden gaan maar door de opvolger van 25G PON is dus ook al getest :

    https://www.zte.com.cn/global/about/...n-10g-pon.html
    Dit kan Ziggo echt niet bijbenen. Delta en KPN zouden 25G kunnen overslaan.

    Reageer


    • #3
      Delta is al bezig met 25G-PON. Dus overslaan gaat moeilijk. En de test die nu is gedaan betekent niet dat 50G-PON binnen een jaar geïntroduceerd wordt op klantniveau.

      Ik begrijp soms ook niet dat vergelijk met Ziggo en glasvezel niet zo goed. Als Ziggo de upload naar 200Mbps verhoogt dan biedt het ruim voldoende snelheid voor vrijwel alle consumenten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Delta is al bezig met 25G-PON. Dus overslaan gaat moeilijk. En de test die nu is gedaan betekent niet dat 50G-PON binnen een jaar geïntroduceerd wordt op klantniveau.

        Ik begrijp soms ook niet dat vergelijk met Ziggo en glasvezel niet zo goed. Als Ziggo de upload naar 200Mbps verhoogt dan biedt het ruim voldoende snelheid voor vrijwel alle consumenten.
        Dan moeten ze dat doen…. Ik zie het de eerste 2 jaar niet gebeuren

        Reageer


        • #5
          Is het de komende twee jaar dan ook nodig? Zo’n upgrade kost honderden euro per aansluiting. Ik verwacht dat men bij Delta Fiber denkt dat dit geld beter in de uitbreiding van het netwerk met de huidige techniek gestoken kan worden.

          Reageer


          • #6
            Het zal beter besteed kunnen worden aan dramatische verbetering van het televisie platform.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Het zal beter besteed kunnen worden aan dramatische verbetering van het televisie platform.
              Klopt helemaal, Dolby niet terug, UHD/4K ook nog geen concrete datum.
              Er wordt wel hard gewerkt aan deze en andere updates, maar er mag echt wel iets gaan komen dit jaar!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Is het de komende twee jaar dan ook nodig? Zo’n upgrade kost honderden euro per aansluiting. Ik verwacht dat men bij Delta Fiber denkt dat dit geld beter in de uitbreiding van het netwerk met de huidige techniek gestoken kan worden.
                Geen idee, maar over 2 jaar loopt Ziggo nog steeds achter. Delta hoeft helemaal niets te doen, heeft wel de mogelijkheden.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X