Je hebt recht op een “ retestrak” beeld hoor.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
blokjes tv
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
probeer het mar
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk berichtMisschien zou een nieuw modem de oplossing zijn?
Vandaag \Delta maar weer eens bellen
En resetten zal ook geen verschil maken.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 12 Jan 2023, 09:30.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Hij stelt een redelijke logische vraag. Waarom niet gewoon uitleggen?
Heb zelf win 11 pro dus je gaat naar windows update
Zie foto die 3 blauwe moeten aanstaan anders krijg je ze niet
Daarna ga je naar geavanceerde opties
Dan naar optionele updates
En dan kijk je of er updates zijn die installerenLaatst bewerkt door onbekend__; 12 Jan 2023, 10:38.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
Draai je op je pc laptop op win 10 dan zou ik hem toch updaten zal er straks foto's bij zetten waar je kunt kijken wat je kunt doen
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtHeb net mijn vaatwasser geupdatet maar nog steeds blokjes.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
Maar wat heeft dat nu met het TV-beeld te maken? Het TV-signaal gaat toch niet via je laptop of pc.... (tenzij je via webtv.delta.nl kijkt, maar dat was hier niet het geval)_
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
Kijk nu zeuren je allemaal hoe het zit probeer het nee heb je ja kun je krijgen
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtOoit bij stil gestaan dat het aan de splitter kan liggen...?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtOoit bij stil gestaan dat het aan de splitter kan liggen...?
Ik heb het idee dat bij 8 van de tien kijkers er niets aan hun installatie is veranderd
en toch zijn er de laatste maanden overal problemen (blokjes).
Zou het dan toch aan de provider liggen ?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
Het kan overal aan liggen maar waarom zou de (een) splitter nu niet meer fatsoenlijk "splitten" .
Ik heb het idee dat bij 8 van de tien kijkers er niets aan hun installatie is veranderd
en toch zijn er de laatste maanden overal problemen (blokjes).
Zou het dan toch aan de provider liggen ?
99% van de coax-kijkers hebben überhaupt geen problemen, dus het signaal en hun apparatuur is wel goed.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Ik heb het zelfde probleem en het is begonnen tijdens het WK . er is niet aan mijn coac veranderd of splitter dus denk ik gezien de vele reacties dat het dan toch aan de Delta ligt
Dus niet de kop in het zand steken maar proberen een oplossing te vinden .
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer