Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blokjes tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Zo wordt elke (mogelijke) hulp de nek omgedraaid..

    99% van de coax-kijkers hebben überhaupt geen problemen, dus het signaal en hun apparatuur is wel goed.
    Rinus ik wil geen enkele zinvolle oplossing de kop in drukken.
    Ik zeg dat ik denk dat er bij 8 van de 10 mensen niets is veranderd, jij beweert dat er bij 99% geen problemen zijn . Hoe weet je dat ?

    Reageer


    • #32
      je tv zit toch met een stekker in het modem met de coaxkabel?
      Dus daar kan het toch ook aan liggen?
      Ik stel gewoon een serieuze vraag en dan wordt er allerlei onzin geplaatst door diverse mensen.
      Gewone antwoorden of hulp zou fijner zijn.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
        je tv zit toch met een stekker in het modem met de coaxkabel?
        Dus daar kan het toch ook aan liggen?
        Ik stel gewoon een serieuze vraag en dan wordt er allerlei onzin geplaatst door diverse mensen.
        Gewone antwoorden of hulp zou fijner zijn.
        Bij mij is de TV via een Humax met een coax-kabel verbonden met een splitter die aangesloten is op de kabel die van buiten komt.
        Op die splitter zit een tweede aansluiting die naar het modem gaat en die je internet verbinding verzorgt.

        Als je TV ook voor allerlei diensten is verbonden met internet zou je ook een utp-kabel van het modem naar je TV kunnen hebben denk ik, maar daar gaat het TV signaal dan niet over.

        Als je glasvezel hebt ipv coax is de situatie natuurlijk anders...
        Updaten van je drivers van een pc of laptop maakt geen enkel verschil omdat het TV signaal daar niet over gaat.


        Maar ik ben geen TV deskundige, als iemand het beter weet, ga je gang.
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 12 Jan 2023, 14:08.

        Reageer


        • #34
          Zojuist 14:15 even zitten zappen en geen blokjes gezien , dus nu deugt mijn coax en spitter wel ?
          In mijn beleving komt de blokjes storing gewoon van buiten af , waar ik overigens flink van baal.
          Kijk ik via de p.c. dan is het meestal zonder storing , weet niet in welke kwaliteit dit beeld word verzonden.

          Reageer


          • #35
            Bedankt JanPietJoris, ik heb dezelfde situatie thuis als u.
            Ben vanmiddag bij een tv-winkel langs geweest en die zegt dat de storing komt
            doordat er nu veel met 5G ge-experimenteerd wordt.
            Als je interactieve tv hebt, zou het allemaal voorbij zijn.
            Dus ik heb maar zo'n kastje bij Delta besteld en eens zien of het helpt.
            Ik vraag me dus af of de mensen die ook die blokjes continu hebben of die ook geen interactieve tv gebruiken.
            Ik hoor het graag.

            Reageer


            • #36
              Hebben wij ook al langere tijd lastvan. De laatste weken heel erg. We zetten de zenders dan naar 801 ipv 1. Daar hebben we goed beeld.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
                Bedankt JanPietJoris, ik heb dezelfde situatie thuis als u.
                Ben vanmiddag bij een tv-winkel langs geweest en die zegt dat de storing komt
                doordat er nu veel met 5G ge-experimenteerd wordt.
                Als je interactieve tv hebt, zou het allemaal voorbij zijn.
                Dus ik heb maar zo'n kastje bij Delta besteld en eens zien of het helpt.
                Ik vraag me dus af of de mensen die ook die blokjes continu hebben of die ook geen interactieve tv gebruiken.
                Ik hoor het graag.
                Kan best hoor dat dat een oorzaak is .Ik hoop dat het met uw interactieve kastje beter gaat.
                Anders moeten de 5 g masten maar weer in de brand zeker ?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

                  Kan best hoor dat dat een oorzaak is .Ik hoop dat het met uw interactieve kastje beter gaat.
                  Anders moeten de 5 g masten maar weer in de brand zeker ?
                  Wappies genoeg hier

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
                    Bedankt JanPietJoris, ik heb dezelfde situatie thuis als u.
                    Ben vanmiddag bij een tv-winkel langs geweest en die zegt dat de storing komt
                    doordat er nu veel met 5G ge-experimenteerd wordt.
                    Als je interactieve tv hebt, zou het allemaal voorbij zijn.
                    Dus ik heb maar zo'n kastje bij Delta besteld en eens zien of het helpt.
                    Ik vraag me dus af of de mensen die ook die blokjes continu hebben of die ook geen interactieve tv gebruiken.
                    Ik hoor het graag.
                    Uiteindelijk bleek bij mij een versterker de oplossing te bieden.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                      Uiteindelijk bleek bij mij een versterker de oplossing te bieden.
                      Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
                      Schakel ik over naar mijn Humax en kijk dan tv dan is die storing er niet.
                      Het lijkt er hier ook op dat het signaal niet sterk genoeg is aangezien het via de Humax wel goed werkt

                      Vroeger ook eens minder goed beeld gehad en toen bleek er een versterker in een wijkkast niet helemaal goed te werken. (Toen kwamen er 3 (!!!) man met een groot meetapparaat het signaal hier meten en dat bleek tot hun verrassing ondermaats.)

                      Een andere mogelijkheid is dat de bekabeling niet goed genoeg is. Al genoemd is een defecte splitter.

                      Reageer


                      • #41
                        Bij ons ook sinds 3 weken nu blokjes beeld op NPO 1 en RTL 7. Zeker rond 19.30 tot 22.00 uur drama. Vandaag monteur langs geweest en alles doorgemeten en prima in orde. Waarom dan die blokjes ja er is schijnbaar nieuwe frequentie indeling plaats gevonden voor deze zenders en dat gaat storen. Wel beetje apart allemaal en zeer vervelend want zijn al ruim 10 jaar klant maar dit gaan we zo niet pikken. Kunnen kastje aanschaven of via chrome cast kijken dat is toch niet te doen. Willen gewoon via de kabel blijven kijken. Graag oplossen Delta en verantwoordelijkheid pakken.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door JANSEN Bekijk bericht
                          Bij ons ook sinds 3 weken nu blokjes beeld op NPO 1 en RTL 7. Zeker rond 19.30 tot 22.00 uur drama. Vandaag monteur langs geweest en alles doorgemeten en prima in orde. Waarom dan die blokjes ja er is schijnbaar nieuwe frequentie indeling plaats gevonden voor deze zenders en dat gaat storen. Wel beetje apart allemaal en zeer vervelend want zijn al ruim 10 jaar klant maar dit gaan we zo niet pikken. Kunnen kastje aanschaven of via chrome cast kijken dat is toch niet te doen. Willen gewoon via de kabel blijven kijken. Graag oplossen Delta en verantwoordelijkheid pakken.
                          En je bekabeling is goed? De zenders staan dan in een storingsgevoelige frequentie.

                          Reageer


                          • #43
                            Ja de bekabeling is in orde ook volgens de monteur.

                            Reageer


                            • #44
                              En helaas,zijn de blokje,s en stilstaand beeld gisteravond weer begonnen.
                              Nu is het een aantal weken goed gegaan,zelfs mijn beeld zag er beter uit,geluid prima.
                              ( en er is NIETS veranderd aan mijn aansluitingen of wat dan ook,dit begint gewoon spontaan )
                              Regio 4507

                              Jammer.
                              [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                              Reageer


                              • #45
                                Op dit moment 22.33 op alle zenders blokjes. Van de week ook al in de avond, dit duurt dan even en dan is ineens alles weer goed.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X