Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blokjes tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Hier nog steeds blokjes maar ja komt toch geen verandering in npo1 bbc first dus wacht op een betere aanbieding ooit

    Reageer


    • #77
      Is dit nog steeds een topic?
      Kijkt hier überhaupt ook iemand van Delta mee?
      En zo ja, waarom doen ze er dan niets mee?
      Ik heb ook al heel lang last van de blokjes op meerdere kanalen maar alleen als ik via de HUMAX TV kijk. Via de app of IDTV geen problemen. Heb meerdere keren met klantenservice, technische dienst en delta shop personeel gesproken. Nieuwe COAX kabel gehad en nieuwe splitter maar niets blijkt te helpen!

      Reageer


      • #78
        De bedoeling van dit forum is dat gebruikers elkaar helpen en niet zozeer dat je hier problemen aan Delta kan voorleggen en dat die dat dan gaan oplossen.

        Reageer


        • #79
          @ avrolijk Ligt volgens mij puur bij delta , klanten worden dek gemaakt om kabels en andere zaken te vervangen , die voorheen altijd prima functioneerden .

          De ene dag zijn er blokjes en dan weer niet , wel op npo 1 en niet op npo 2 , dat ligt vast niet aan jou of mijn installatie.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
            De bedoeling van dit forum is dat gebruikers elkaar helpen en niet zozeer dat je hier problemen aan Delta kan voorleggen en dat die dat dan gaan oplossen.
            Gelukkig maakt ieder voor zich uit om een probleem hier aan te kaarten.

            Alsof de berichten van bdw daar niet onder vallen zeker.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

              Gelukkig maakt ieder voor zich uit om een probleem hier aan te kaarten.

              Alsof de berichten van bdw daar niet onder vallen zeker.
              Dat mag zeker, maar de TS vroeg of Delta hier ook meekijkt. Dat impliceert ook dat Delta dan een antwoord of oplossing hier zou geven. Daar moet je echter niet van uitgaan, zeker bij dit soort problemen... En daar probeerde ik antwoord op te geven. Een probleem met bdw is hier volledig off topic.

              Reageer


              • #82
                Zijn de blokjes in beeld al verdwenen?

                Reageer


                • #83
                  Beetje late reactie maar nadat een monteur van delta een en ander geprutst heeft (o.a. een nieuw modem) is het nu helemaal in orde.

                  Reageer


                  • #84
                    Om nog eens terug te komen op mijn eerdere uitspraken moet ik bekennen dat de blokjes wel degelijk aan de (mijn) installatie kunnen liggen.
                    Voorheen had ik een goedkoop antenne versterkertje met ouderwetse coax pluggen.
                    nooit geen problemen .
                    Nu een Hirchmann versterker / verdeler aangesloten met F-connectors en 99,9% van de tijd geen blokjes meer.
                    Blokjes zijn misschien ontstaan met omschakelen van analoog naar digitaal.
                    Goede versterker kon in mij geval een groot verschil maken .

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X