Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blokjes tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • blokjes tv

    En weer is er op de tv storing. Vooral op Nederland 1 heel veel blokjes en vertraging en het wordt er niet beter op. Hebben meer mensen hier ook weer last van??

  • #2
    Is dit gewoon op de coaxkabel of op interactieve tv ?

    Reageer


    • #3
      Ja hoor , hier op walcheren is het ook bar en boos ook op Ned 1 en op veronica , net 5 en MTV.
      Het is niet constant maar zeer ( Veel te ) vaak
      Eigenlijk zou Delta dit moeten compenseren , want oplossen doen ze niet of nauwelijks.
      Het is op coax.
      Laatst bewerkt door renschip; 11 Jan 2023, 19:01.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
        Ja hoor , hier op walcheren is het ook bar en boos ook op Ned 1 en op veronica , net 5 en MTV.
        Het is niet constant maar zeer ( Veel te ) vaak
        Eigenlijk zou Delta dit moeten compenseren , want oplossen doen ze niet of nauwelijks.
        Het is op coax.
        Een vriend van me had dit ook regelmatig wit beeld alles in blokjes diversen keren naar delta gebelt alles gereset diversen keren en het was nog niet weg.
        Nu had ik hem vertelt eens zijn netwerk drivers op zijn pc te upgraden en daarna zijn pc en laptop + internet modem eens opnieuw te starten en wat denk je heeft al sinds dit geen blokjes meer gehad ook geen wit scherm meer op pc en laptop.
        Is inmiddels al 2 maanden zonder klachten

        Reageer


        • #5
          Op welke wijze helpt dat bij problemen via Coax?

          Reageer


          • #6
            Wat is jouw signaalsterkte, Ansje?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Op welke wijze helpt dat bij problemen via Coax?
              Waar denk je dat je internet aansluiting aan zit dan dat komt ook uit de coax in je meterkast daar gaat je modem van de coax naar je modem.

              Reageer


              • #8
                Mijn tv zit rechtstreeks op de coaxaansluiting. Daar zit niets tussen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                  Mijn tv zit rechtstreeks op de coaxaansluiting. Daar zit niets tussen.
                  dus je heb geen internet modem

                  Reageer


                  • #10
                    Zeker wel maar die zit apart via een splitter. Maar dan nog snap ik niet wat je bereikt met het updaten van drivers op pc en laptop wanneer je tv wilt kijken.

                    Reageer


                    • #11
                      Hier ook sinds maanden blokjesbeeld op coax aansluiting. Heeft niets te maken met pc of laptop aansluiting

                      Reageer


                      • #12
                        Dit gaat over Coax

                        Reageer


                        • #13
                          sinds de kerst is het hier op nl 1en sbs6 filmbox niet te bekijken piept en knarst, al vaker gehad tis oorverdovende kraak volgens mij is er maanden terug me ci+ module er van gecrast , was 2 maanden goed maar sinds december hopeloos. ik heb coax . kapelle. houw soms me hart vast kost straks weer +/-80 balle

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Zeker wel maar die zit apart via een splitter. Maar dan nog snap ik niet wat je bereikt met het updaten van drivers op pc en laptop wanneer je tv wilt kijken.
                            probeer het mar

                            Reageer


                            • #15
                              IMijn tv werkt met coaxkabel. Ik heb ook een humax decoder. Als ik gewoon naar tv kijk zie ik dus regelmatig blokjes en storing in het geluid.
                              Schakel ik over naar mijn Humax en kijk dan tv dan is die storing er niet.
                              Het is voornamelijk bij mij op Ned 1 en 2.
                              En ik heb net mijn modem gereset. dus misschien gaat het vandaag wat beter.
                              Hoe ik achter mijn signaalsterkte kom weet ik niet.
                              Misschien zou een nieuw modem de oplossing zijn?
                              Vandaag \Delta maar weer eens bellen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X