Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blokjes tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Heb die blokjes sinds een week. Niet constant, maar af en toe, bijna dagelijks. Zeer irritant. En als ik dan hier lees hoe lang dat al speelt, betwijfel ik of onze problemen wel serieus genomen worden. Duidelijk geen probleem van individuele gebruiker, maar van Delta. Kunnen we serieuze oplossingen verwachten, zo ja wanneer ?

    Reageer


    • #47
      Hier ook weer blokjes sinds 1 week het begint meestal tegen 22.00 uur. Als wij het zeggen niet de fout van Delta toch.
      Ben het ook een beetje beu verandert toch niets

      Reageer


      • #48
        Gisteravond was het gedurende een half uur ofzo dramatisch. Er was op geen enkele zender normaal TV te kijken. Er liepen soms zelfs beelden van 2 verschillende zenders over het scherm. Heel bijzonder. Gelukkig was het leed vrij snel geleden. Het lijkt alleen langer dan een half uur als je net midden in een interessant programma zit, dat tegen de tijd dat het opgelost is, afgelopen is

        Reageer


        • #49
          Gisteravond ook wel een uur lang blokjes of zelfs helemaal geen beeld.
          En dit is bijna iedere avond.
          En op meerdere zenders.
          Wij hebben tv via coax.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door KvR Bekijk bericht
            Gisteravond ook wel een uur lang blokjes of zelfs helemaal geen beeld.
            En dit is bijna iedere avond.
            En op meerdere zenders.
            Wij hebben tv via coax.
            idem dito ,ik dacht dat het mijn TV was ,naar boven gegaan ,idem het zelfde

            is al een paar weken bezig ook COax bij mij

            Kabels en dergelijke Up To date
            Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Apr 2023, 18:01.

            Reageer


            • #51
              Mmet coax hier op Duiveland geen centje pijn
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #52
                Hier (Zeeuws-Vlaanderen) ook al een paar dagen een vreemde storing. Gebeurt na 22.00 uur. Ineens is er dan geen tv meer te kijken op alle zenders vanwege zware storing. Zeer irritant. Het ging nu juist een paar maanden goed en dan vanuit het niets weer dit. En als ik dan kijk op de website of er een storing is, dan staat er "geen storingen".

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door JeeBee Bekijk bericht
                  Hier (Zeeuws-Vlaanderen) ook al een paar dagen een vreemde storing. Gebeurt na 22.00 uur. Ineens is er dan geen tv meer te kijken op alle zenders vanwege zware storing. Zeer irritant. Het ging nu juist een paar maanden goed en dan vanuit het niets weer dit. En als ik dan kijk op de website of er een storing is, dan staat er "geen storingen".
                  Nee die wassen zich in onschuld

                  Reageer


                  • #54
                    Heb gisteravond gekeken onder storingen maar toen stond het er netjes op.
                    Er waren echt heel veel meldingen.

                    Reageer


                    • #55
                      Ik had ook weleens blokjes en enkele zenders op zwart.
                      En smartcard meldingen op mijn TV met verschillende foutnummers.
                      Vanavond in de chat van Delta mijn smartcard op afstand laten resetten.
                      Ik ben benieuwd...

                      Reageer


                      • #56
                        Hetzelfde probleem blijft, al vier dagen op rij..
                        Ik denk toch dat de smartcard na zoveel jaar lichtelijk beschadigd is..
                        Had al op een nieuwe gevraagd maar werd een refresh.
                        Hoop maar op een nieuwe..
                        Een tiid geleden ook al nieuwe kabels aangesloten maar toch weer hetzelfde..

                        Reageer


                        • #57
                          Hier was het ook weer raak. Eén van de weinige zenders die normaal te bekijken waren, was History.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                            Hier was het ook weer raak. Eén van de weinige zenders die normaal te bekijken waren, was History.
                            Volgens Delta ligt het aan mijn (door hen verkochte) coax kabel. . .

                            Reageer


                            • #59
                              Dan zouden wel heel veel mensen tegelijk en tijdelijk last moeten hebben met hun COAX-kabels.
                              Gisteravond geen blokjes gezien overigens.
                              Het is nu al enkele keren voorgekomen dat er een tijdje last is van die blokjes en het gaat ook weer spontaan over. De ene keer duurt het een paar dagen, een andere keer 2 weken. Ook het aantal getroffen zenders varieert en hoe erg het beeld verstoord wordt. Soms zijn het alleen de HD-zenders en kun je op SD overgaan, maar dat hielp deze keer niet.

                              Reageer


                              • #60
                                Het is nog steeds niet beter en alle kabels zijn vernieuwd hier op Coax . Denk erover na om het extra tv pakket op te zeggen heb er toch niets aan ivm storingen.
                                Kan ik net zo goed Basis kijken

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X