Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blokjes tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Je hebt recht op een “ retestrak” beeld hoor.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

      probeer het mar
      Hij stelt een redelijke logische vraag. Waarom niet gewoon uitleggen?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
        Misschien zou een nieuw modem de oplossing zijn?
        Vandaag \Delta maar weer eens bellen
        Het signaal van de TV gaat toch niet via je modem? Dus een nieuw modem zal niets veranderen.
        En resetten zal ook geen verschil maken.
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 12 Jan 2023, 09:30.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Hij stelt een redelijke logische vraag. Waarom niet gewoon uitleggen?
          Draai je op je pc laptop op win 10 dan zou ik hem toch updaten zal er straks foto's bij zetten waar je kunt kijken wat je kunt doen
          Heb zelf win 11 pro dus je gaat naar windows update
          Zie foto die 3 blauwe moeten aanstaan anders krijg je ze niet
          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: windows update.png
Bekeken: 584
Grootte: 639,6 Kb
ID: 252007
          Daarna ga je naar geavanceerde opties
          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_17.png
Bekeken: 565
Grootte: 109,8 Kb
ID: 252011
          Dan naar optionele updates
          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_16.png
Bekeken: 564
Grootte: 121,6 Kb
ID: 252015
          En dan kijk je of er updates zijn die installeren
          Laatst bewerkt door onbekend__; 12 Jan 2023, 10:38.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

            Draai je op je pc laptop op win 10 dan zou ik hem toch updaten zal er straks foto's bij zetten waar je kunt kijken wat je kunt doen
            Maar wat heeft dat nu met het TV-beeld te maken? Het TV-signaal gaat toch niet via je laptop of pc.... (tenzij je via webtv.delta.nl kijkt, maar dat was hier niet het geval)_

            Reageer


            • #21
              Heb net mijn vaatwasser geupdatet maar nog steeds blokjes.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                Heb net mijn vaatwasser geupdatet maar nog steeds blokjes.
                Heb geen vaatwasser zonde van de stroom

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                  Maar wat heeft dat nu met het TV-beeld te maken? Het TV-signaal gaat toch niet via je laptop of pc.... (tenzij je via webtv.delta.nl kijkt, maar dat was hier niet het geval)_
                  Kijk nu zeuren je allemaal hoe het zit probeer het nee heb je ja kun je krijgen

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                    Kijk nu zeuren je allemaal hoe het zit probeer het nee heb je ja kun je krijgen
                    Maar leg dan uit op welke manier dit het tv kijken kan beïnvloeden. Moet ik nu ook mijn iMac updaten om beter naar mijn tv te kijken? Het zeggen dat je het gewoon moet proberen is natuurlijk onzin. Onderbouw de argumentatie eens. Ik kan wel zeggen dat het schillen van een kilo aardappels helpt en vervolgens maar blijven roepen “ probeer het gewoon”.

                    Reageer


                    • #25
                      Ooit bij stil gestaan dat het aan de splitter kan liggen...?
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                        Ooit bij stil gestaan dat het aan de splitter kan liggen...?
                        Zelf heb ik geen problemen en een uitstekende ontvangst. Ik tracht alleen een onderbouwde reactie te ontlokken omdat ik mij niet kan voorstellen dat bij het via coax kijken naar de tv een update op je Windows pc van enige invloed zou kunnen zijn.

                        Reageer


                        • #27
                          op mijn tv vind je de signaal sterkte van de coax bij mij dan, bij je zenders op nieuw instellen daar zie ik me sterktesignaal op mijn philips 65PUS7600-12 tv

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                            Ooit bij stil gestaan dat het aan de splitter kan liggen...?
                            Het kan overal aan liggen maar waarom zou de (een) splitter nu niet meer fatsoenlijk "splitten" .
                            Ik heb het idee dat bij 8 van de tien kijkers er niets aan hun installatie is veranderd
                            en toch zijn er de laatste maanden overal problemen (blokjes).
                            Zou het dan toch aan de provider liggen ?

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

                              Het kan overal aan liggen maar waarom zou de (een) splitter nu niet meer fatsoenlijk "splitten" .
                              Ik heb het idee dat bij 8 van de tien kijkers er niets aan hun installatie is veranderd
                              en toch zijn er de laatste maanden overal problemen (blokjes).
                              Zou het dan toch aan de provider liggen ?
                              Zo wordt elke (mogelijke) hulp de nek omgedraaid..

                              99% van de coax-kijkers hebben überhaupt geen problemen, dus het signaal en hun apparatuur is wel goed.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #30
                                Ik heb het zelfde probleem en het is begonnen tijdens het WK . er is niet aan mijn coac veranderd of splitter dus denk ik gezien de vele reacties dat het dan toch aan de Delta ligt
                                Dus niet de kop in het zand steken maar proberen een oplossing te vinden .

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X