Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2e smartcard digitale televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 2e smartcard digitale televisie

    ik heb vandaag mijn 2e smartcard gekoppeld aan mijn 1e smartcard, zodat ik ook boven tv kan kijken. De koppeling is geslaagd maar er komt nu een melding dat de card nog niet is geactiveerd..... wat moet ik nu doen?

  • #2
    Registreren?
    Had je dat gedaan?
    Bel de Klantenservice morgen even zo nog niet geregistreerd: 0118 - 22 55 00

    Reageer


    • #3
      is dat niet gebeurd dan bij de aankoop in de media markt?

      Reageer


      • #4
        Niet automatisch bij de aankoop.
        Dit moet apart voor je worden ingevoerd bij Delta door de verkopende winkel.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Hoi ejcgeerse,

            Zie dat de kaarten wel geregistreerd staan, maar kan natuurlijk zo niet zien of dat de juiste kaarten zijn. Waarschijnlijk moeten we de kaart even een refresh geven. Je apparatuur moet hiervoor wel aanstaan, anders wordt de refresh niet ontvangen. Neem daarom even telefonisch contact op met de klantenservice en zorg dat de TV aanstaat, dan kan de smartcard een refresh krijgen. Klantenservice is bereikbaar van 08:00 tot 21:00 op werkdagen en van 09:00 tot 13:00 op zaterdag via telefoonnummer 0118 - 22 55 00.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X