Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld en geluid niet synchroon AVS

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Gisteravond was alles weer synchroon.......nu echter wederom geluid zo'n 3 sec eerder!!
    Zoals ik al eerder opmerkte, dit is een structureel probleem. dit schiet niet op zo.
    Aangezien ik er verder geen klachten over lees/hoor, lijkt me dat er niet veel naar dat kanaal gekeken wordt.
    Misschien kan het probleem opgelost worden door een ander kanaal in het standaardpakket op te nemen...

    Reageer


    • #17
      Goedemorgen Jos,

      Het probleem zou verholpen moeten zijn volgens de medewerkers van ons netwerk centrum. Echter blijkt het in de praktijk inderdaad nog niet zo te zijn. Ik heb de melding heropend, er wordt wederom aan gewerkt

      Reageer


      • #18
        Ik hoop niet dat een monteur daar veel reiskosten voor moet maken, anders kun je hem misschien beter overplaatsen :8
        Overigens constateer ik iedere keer na een melding dat het is opgelost, alleen je moet dan wel snel zijn want binnen de kortste keren gaat het weer mis.

        Reageer


        • #19
          Speelt nog steeds!

          Reageer


          • #20
            Dit probleem doet zich dagelijks voor
            smoezen over kabels stekkers en geen goede aansluitingen
            zijn al lang verleden tijd.
            Het ligt gewoon aan de doorgifte van de zender .
            De prioriteiten van Zeelandnet liggen ergens anders ,dan de AVS
            uitzending

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door vlaming
              Dit probleem doet zich dagelijks voor
              smoezen over kabels stekkers en geen goede aansluitingen
              zijn al lang verleden tijd.
              Het ligt gewoon aan de doorgifte van de zender .
              De prioriteiten van Zeelandnet liggen ergens anders ,dan de AVS
              uitzending
              Moderators hebben meerdere malen aangegeven het probleem ook zelf te hebben geconstateerd.
              Probleem is ook al meerdere malen opgelost, maar helaas telkens voor korte duur.
              Ik constateer het ook telkens alleen bij ZVT-AVS en niet bij andere kanalen.
              Daar kan het dus wel aan eigen apparatuur (bijv. geluid via externe versterker) liggen!!

              Reageer


              • #22
                Het geluid komt uit de speakers van de Tv ,bezit geen externe versterker.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door vlaming
                  Dit probleem doet zich dagelijks voor
                  smoezen over kabels stekkers en geen goede aansluitingen
                  zijn al lang verleden tijd.
                  Het ligt gewoon aan de doorgifte van de zender .
                  De prioriteiten van Zeelandnet liggen ergens anders ,dan de AVS
                  uitzending
                  Ik heb die smoezen hier niet gezien.

                  Ik constateer het (thuis) zelf ook. Aangezien het een structureel probleem is ga ik het morgen eens aankaarten bij de verantwoordelijken.

                  Reageer


                  • #24
                    Op dit moment gaat het weer goed!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Op dit moment gaat het weer goed!
                      Mooi! Maar als het probleem terugkomt dan horen wij het graag.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #26
                        Bij deze....probleem is er weer!!

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Bij deze....probleem is er weer!!
                          We hebben opnieuw een melding ingestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #28

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb de melding die ik ingestuurd heb nog even nagekeken en zag dat deze nog niet was afgemeld. Maw, onze collega's zijn er nog mee bezig. Schijnbaar is het wel een hardnekkig probleem aangezien het steeds weer terugkomt.

                              Ik twijfel niet aan je kunnen Jos, maar ik ben bang dat je dit niet zelf zal kunnen verhelpen
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                                Ik heb de melding die ik ingestuurd heb nog even nagekeken en zag dat deze nog niet was afgemeld. Maw, onze collega's zijn er nog mee bezig. Schijnbaar is het wel een hardnekkig probleem aangezien het steeds weer terugkomt.

                                Ik twijfel niet aan je kunnen Jos, maar ik ben bang dat je dit niet zelf zal kunnen verhelpen

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X