Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Ik vind schandalig dat Delta niet zelf de kabelmodems vervangt voor nieuwe. Zo zie je dat de klant niet op de eerste plaatst staat.

    Zodra Ziggo de snelheden verhoogt op de kabel en je modem is niet meer toereikend daarvoor, krijg je onmiddellijk een nieuw modem van Ziggo. Daar hoeft de klant zelf niets voor te doen. Zo hoort het, Delta !
    Laatst bewerkt door snoepdoos; 16 Aug 2020, 11:17.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Ik vind schandalig dat Delta niet zelf de kabelmodems vervangt voor nieuwe. Zo zie je dat de klant niet op de eerste plaatst staat.

      Zodra Ziggo de snelheden verhoogt op de kabel en je modem is niet meer toereikend daarvoor, krijg je onmiddellijk een nieuw modem van Ziggo. Daar hoeft de klant zelf niets voor te doen. Zo hoort het, Delta !
      Hi snoepdoos , zoals hierboven aangegeven doet DELTA dit zelf in batches. Er wordt dus wel degelijk actie ondernomen door de provider zodat klanten het juiste modem in gebruik krijgen.

      Reageer


      • #93
        Dat blijkt niet uit de reacties die ik hier lees.

        Reageer


        • #94
          Dat zou het Delta Fiber sieren de klanten te laten weten wanneer ze precies aan de beurt zijn.
          Nu moet je maar afwachten wanneer dat is.

          Alleen de melding opleveren in batches is veel te vaag, @TimE.

          Je kan ook batches voor 1 monteur maken, dan duurt het ook eeuwen.

          Snelheidsverhogingen aankondigen is 1, maar je 100% inzetten voor het verwezelijken is blijkbaar 2 bij Delta Fiber.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 16 Aug 2020, 13:51.

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
            Dus omdat het overgrote deel van de Delta/Zeelandnet-klanten tevreden is mogen de klanten die niet tevreden zijn niet klagen?
            Tja....als je eenvoudig Nederlands niet begrijpt of wilt begrijpen, gaat er een heleboel aan je voorbij.

            Mijn opmerking betrof: "......altijd dezelfde mensen die het zeuren/drammen etc niet kunnen laten."

            Met 'gewoon' klagen, in de betekenis van fatsoenlijk een klacht neerleggen, heeft niemand moeite.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #96
              Op verzoek gesloten

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X