Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Snelheidsverhoging
Samenvouwen
X
-
Ik zag de verhoging van de upload snelheid ook nog niet terug, dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.
De bonus die we eerder hadden vanwege het afnemen van meerdere producten zie ik niet meer terug. Omdat we een 400 Mbps abo hebben, kregen we extra upload snelheid als bonus (25 Mbps in plaats van 15 meen ik).
Hierover gebeld met de klantenservice, die in eerste instantie deze regeling niet kende maar een ticket heeft aangemaakt. Nu afwachten wat de reactie is.2 Foto'sFirewalls maken meer kapot dan je lief is.....
Reageer
-
Echt niet!
De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
De kosten gingen in dit geval voor de baat.
We betalen allemaal ons abonnmentsgeld en dan moet Delta ook " leveren!".
Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.
Keer op keer bij vernieuwingen loopt Delta voorop, maar komt het product te kort.
Een beetje minder ambitieus zou Delta Fiber sieren.
Eerst zewker zijn dat het product ok is.
Maar we kennen het doel van de huidige eigenaar en dat strookt niet altijd met de consument.
Laatst bewerkt door Ptrol; 28 Mar 2020, 12:06.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
Echt niet!
De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....
Reageer
-
Dat is dus niet waar, zoals anderen ook al schreven was dat een van de redenen voor de laatste prijsverhoging.
Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
een dag meer of minder zonder verhoging lijkt me dan geen halszaak....
Vanmorgen konden medewerkers zowel via chat als telefonisch mij geen duidelijkheid geven over een planning voor aanpassing van het netwerk om ook op mijn locatie de snelheidsverhoging mogelijk te maken. Voor mijn locatie is blijkbaar nog geen planning, dat zal dus heel wat langer gaan duren dan "een dag meer of minder".
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.
Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.
Reageer
-
[QUOTE=Ptrol;n182010]Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
Leg dat je klanten maar eens uit.
En dan komt er dus nog bovenop dat bij velen, zoals bij mij, de snelheid juist verlaagd is.
Waarom dat gebeurd is kon mij telefonisch ook niet uitgelegd worden. Er wordt dan gezegd "u krijgt de juiste snelheid want uw snelheid staat ingesteld op 20Mbps en dat haalt u".
Waarom de snelheid van 25Mbps naar 20Mbps is verlaagd weet schijnbaar niemand. Schijnbaar word je als klant 'gestraft' als Delta het netwerk in je omgeving nog niet op orde heeft.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk berichtHoe kunnen we zien dat de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond?
Op de website staan geen werkzaamheden of storingen vermeld.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk berichtOok hier (Biggekerke, EPC3940) nog geen nieuwe uploadsnelheid. In MijnDELTA staat onder modembeheer ook nog steeds Download 400 en upload 25 Mbps.
Andere vraag: wat gebeurt er met mijn Combineer & Profiteer voordeel? (Voorheen 25 i.p.v. 15 Mbps upload.)
Edit: of is het Combineer & Profiteer-voordeel juist onderdeel van het probleem?
Wat er gaat gebeuren met het combineer en profiteer aanbod is een goede vraagDaar ga ik achteraan voor je.
A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
Heel veel mensen merkten donderdag helemaal niets van een wijziging (ook ik niet).
Daarna blijkt dat bij een aantal mensen de snelheid wel was gewijzigd, nadat zij zelf het modem opniuew hadden gestart.
Bij mij leverde herstarten, zowel donderdag als vrijdag) niets op.
Vanmorgen nogmaals geprobeerd en toen had ik wel de gewijzigde snelheid.....
Niet raar toch dat dit vragen op roept, waarop geen eenduidig antwoord komt. Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!Laatst bewerkt door Jos; 28 Mar 2020, 16:25.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
Zo heb ik nu dus wel een mail gehad over de snelheidsverhoging maar is het netwerk hier nog helemaal niet aangepast.
Sinds vanmorgen is de snelheid wel aangepast, maar die is lager gezet dan voorheen......
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
...Kan je gelijk aan de webmaster het zeer dringende verzoek doen die roze banner mbt je locatie bij deeplinks weg te halen? Overal komt dat %^^$#@ ding tevoorschijn....Er valt zo echt niet een link vanuit bv dit forum te volgen zonder eerst je locatie in te tikken of je een flexpakket moet. Nee, niet wilt, moet, want die banner blijft er ook als je op nee klikt.
A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer