Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • GoeRoe
    Het verschuilen van Delta achter de corona crisis is wel beetje jammer vind je niet ?
    Deze mailing is afgelopen dinsdag de deur uit gegaan. Volgens mij zaten we toen al lang en breed in de corona crisis en had deze mailing dus tegen gehouden moeten worden.


    gr
    Rob

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht


      meer dan een jaar ??
      de tijd gaat snel, maar Delta is tegen het einde van 2017 begonnen met Next Gen. netwerk.

      Reageer


      • Eigenlijk diep triest dat je dit nu schrijft GoeRoe
        Behalve Matthijs en een enkele ander Provider is de communicatie bedroevend.

        Over welk product dan ook, de klant moet er de laatste jaren zelf achter aan om antwoorden te krijgen.
        Vragen worden niet beantwoord.
        Producten worden niet beter maar slechter en gedane beloftes over aanpassingen niet nagekomen, maar toelichten, uitleggen, hoe maar!

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

          Matthijs, laat ik beginnen met mijn waardering uit te spreken voor je reacties op het forum, ook op niet-werkdagen.
          Hier sluit ik mij volledig bij aan

          Reageer


          • Ondanks alle berichten en reacties, en het gesprek wat op gang wordt gehouden en hoe fijn dat wel niet is ben ik toch bang dat ik morgen (na het weekend zoals gezegd) nog steeds niet de beloofde snelheid heb.
            Als dat idd zo is, dan vind ik toch wel dat we allemaal fijn aan het lijntje worden gehouden.
            Dat zou best wel kwalijk zijn, wees gewoon eerlijk en zeg waar het op staat. Maak geen beloftes die niet worden waargemaakt.

            Reageer


            • Vandaag op de voorpagina van Zeelandnet een advertentie van Delta: Delta.nl/Sneller opladen via de kabel

              Daar wordt dit in beloofd:

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 1EA5998F-AAF1-48CF-AA88-AFEF6116FED8.png
Bekeken: 457
Grootte: 274,4 Kb
ID: 182077

              Mijn download is bijna 250 mb (200 + 50 bonus) en upload bijna 20 i.p.v. 50 mb.

              Reageer


              • Heeft er dagenlang gestaan en is nu WEG!

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                  Heeft er dagenlang gestaan en is nu WEG!
                  maar dit staat er nog wel:

                  https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...-tot-125-mbps/

                  Reageer


                  • Diverse malen modem en router van de stroom gehad, lang genoeg, diverse malen opnieuw opgestart, alle apparaten, in de juiste volgorde, maar hoger dan 30 kom ik niet, moet 100 zijn....

                    Ik vind het echt geen probleem dat het allemaal wat langer duurt maar beloof dan ook niets....

                    Reageer


                    • EQT Partners is beurs genoteerd.
                      Dan kom je liever met positief, onderscheidend nieuws dan de vuile was buiten te hangen.

                      Zou dat soms een reden zijn dat er zo weinig en mondjesmaat op dit openbare Forum openlijk wordt toegegeven dat bepaalde verbeter- en uitbreidingstrajecten ( ook delta TV APPs en DIT ) niet gehaald worden?
                      Laatst bewerkt door Ptrol; 29 Mar 2020, 15:50.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        Heeft er dagenlang gestaan en is nu WEG!
                        Wij lopen hier misschien achter.


                        Schermfoto heden 29 maart 2020 15:10u:

                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • mijn Sagemcom staat in bridge en dan krijg je het volgende ip-adres te zien: 192.168.100.1
                          maar nu heb ik 2 van dat soort adressen.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                            mijn Sagemcom staat in bridge en dan krijg je het volgende ip-adres te zien: 192.168.100.1
                            maar nu heb ik 2 van dat soort adressen.
                            Maar dan moet er ook een pagina te zien zijn als je naar : http://192.168.100.10 gaat ?

                            Reageer


                            • Voor zekerheid even in mijndelta gekeken.
                              Daar staat dat ik 400/100 zou hebben maar ik kom niet verder als 390/20

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                                mijn Sagemcom staat in bridge en dan krijg je het volgende ip-adres te zien: 192.168.100.1
                                maar nu heb ik 2 van dat soort adressen.
                                Is het al mogelijk om in te loggen op de Sagemcom als deze in bridge mode staat? Ik weet dat er weinig in te stellen is maar wel handig om te weten welke firmware er draait enzo.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X