Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

    Is het al mogelijk om in te loggen op de Sagemcom als deze in bridge mode staat? Ik weet dat er weinig in te stellen is maar wel handig om te weten welke firmware er draait enzo.
    jawel, ik kan gewoon inloggen.
    je kunt er niet veel doen, maar wel wat informatie terugvinden.

    Reageer


  • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden. Dat het bij een paar mensen nog niet volledig werkt is inderdaad vervelend, maar het is niet zo dat je helemaal geen verbinding meer hebt.
    Nergens zeg ik dat er moet worden doorgewerkt. Het gaat me om de communicatie van dit alles, timing van de mails en dat er zaken niet doorgaan vanwege Corona: tussen de mails en het niet doorgaan zit slechts 1,5 dag, waarin niks aan de Corona situatie is veranderd. Mails individueel of in bulk maakt dan geen klap uit. Ook die in bulk had je niet kunnen verzenden vanwege sterk verminderde arbeid gedurende de huidige situatie waarin we allemaal al langer zitten.
    Er worden berichten verzonden waardoor bij mensen de verwachting wordt gecreëerd dat er iets zal wijzigen. Hier te lezen is er bij een heel aantal mensen niks gewijzigd. Bij mij is alleen iets gewijzigd in Mijn Delta, namelijk dat bij mijn modem staat gemeld dat 250 down en 50 up staat ingesteld. Het halen van die upload is duidelijk, dat lukt niet.
    Om dan hier ook nog antwoorden te lezen “probeer morgen nog eens”, gevolgd door de volgende dag “nee, probeer morgen nog eens” en dan uiteindelijk “na het weekend moet het in orde zijn” is iets met een kluitje en riet. Schep nou gewoon eens duidelijkheid wanneer het wel in orde gaat zijn en we allemaal kunnen gebruiken waar we vorige week over gemaild zijn: een hogere uploadsnelheid.

    Reageer


    • Teurig bedrijf, maarja een monopolie op de kabel heh. Altijd goed voor de klant een monopolie, not.

      Reageer


      • Zoals verwacht, hier nog steeds niet de volle snelheid.
        Loze beloftes. Erg teleurgesteld.

        Reageer


        • Meer komt er niet kwa download net nieuwe firmware in het modem https://delta.speedtestcustom.com/re...a-5772b2074002

          Reageer


          • als men reacties leest:
            1) alleen met DOCSIS 3.1 modem wordt nieuwe snelheid gehaald
            2) next generation netwerk moet af zijn

            lijkt logisch ook.

            Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken

            heb nog geen DOCSIS 3.1 zelf. Maar, heb ik dat nodig? weet nog niet. Had iemand idee wat er mee te doen?

            Als belangrijk voor u is, misschien nieuw modem vragen?



            Reageer


            • Ook hier werd verzocht te wachten tot na het weekend, maar geen verbetering. Upload van 10Mbps naar 20Mbps gegaan, missen nog 80Mbps.
              En volgens de laatste berichten, is het netwerk hier (westkapelle) nog niet aangepast. De email over "in de nacht van...." had dus niet verzonden mogen worden.
              20Mbps is het hoogste wat nu geleverd kan worden volgen de helpdesk, wat raar is want toen ik nog combineer en profiteer had lukte de 25Mbps wel gewoon.
              Laatst bewerkt door insomniac; 30 Mar 2020, 11:21.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door BertV Bekijk bericht
                Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken


                ja, dat kan heel goed zijn, maar dan moet je niet iedereen een emailtje sturen, dat de snelheid verhoogd wordt.
                en een aankondiging met veel bravour in de pers slaat dan ook nergens op.
                geleidelijk invoeren is op zich best prima, maar communiceer dat dan ook zo.

                Reageer


                • De EPC3940 zou theoretisch de 100Mb upload moeten aankunnen.

                  Bron

                  Reageer


                  • Helaas is ook na het weekend niks veranderd. Jammer dat als je een mailtje krijgt dat (ondanks de Corona) er wel degelijk een verhoging van de upload snelheid is, er toch geen verhoging is. Ik begrijp echt wel, denk aan je gezondheid, maar verstuur dan geen mail dat er een verhoging is. Zorg dat er een webpagina is waar je zelf kan zien hoe ver het wat jullie noemen Next Generation netwerk is, met name de route die de data vanaf je modem naar de backbone gaat. Een simpel plaatje met de apparaatjes van jullie die bv groen zijn bij het NGN en rood als het nog aangepast moet worden. Klaar, niemand zeikt. Ik heb nu het idee dat als er maar één gedeelte klaar is van de bv 2000 straatkasten er een mail uit gaat dat er hosanna is! En dat is echt niet goed. Wees meer transparant, laat zien hoe het netwerk is opgebouwd en welke straatkasten, verdelers of hoe jullie het allemaal noemen, al gereed is. Zorg dat de klant weet op welk headend hij/zij zit, zodat alles zelf na te kijken is. Maar ik heb nog steeds de beloofde snelheid niet en wil dat dat toch geregeld gaat worden, gewoon, vandaag eventjes, want anders sturen jullie er geen mail uit dat ik na een reset op donderdag of vrijdag de 10Mb upload zou hebben. Want dat heeft niets met Corona te maken, die was er al een maand voordat de mail de deur uit ging. Simple as that.

                    Reageer


                    • Lees net (maar dat is logisch) :

                      Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                      Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                      https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                        Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                        ja, geweldig
                        maar hoe en waar kun je zien of jouw wijk reeds gereed is ??
                        het toverwoord hier is: communicatie !!

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Lees net (maar dat is logisch) :

                          Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                          Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                          https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
                          Tja, nogmaals, in de mail staat duidelijk dat ik na een reset een hogere upload heb. Dan moeten ze die mail niet versturen. En dat is wel gebeurd, tijdens corona, dus zou ik een hogere upload hebben. En dan nu iets op een website. Wees dan een vent en stuur je klanten een mail met excuses, maak een persbericht met excuses. Nu verschuilen achter corona vind ik een beetje zwak (en dan druk ik me zwak uit) als je in coronatijd iets beloofd.

                          Reageer


                          • Vanmorgen deze mail omdat ik naar forumbeheer had gemaild:

                            Op dit moment zijn de Next Generation werkzaamheden bij je in de wijk nog niet voltooid. Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden. Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terug vinden via de volgende link. https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                            De upload snelheid die we op dit moment kunnen doorgeven voor dit abonnement is 20 Mbps. Dit bij een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten.


                            Alleen haal ik dit ook met wifi, voor de rest zal het wel kloppen, eerder verstuurde mail over verhoging sloeg dus nergens op in mijn wijk.

                            Reageer


                            • Breeduit werden de snelheidverhogingen in de pers gepubliceerd.
                              De klanten kregen daarna een mailtje.

                              Nu een berichtje op de Website (https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/ ) , maar niet eens een mailtje naar alle klanten en een aanpassing van het bericht in de pers.

                              Ik had net Opslagruimte in de Cloud gekocht, omdat mijn gegevens nu snel te uploaden zouden zijn.

                              Bedankt Delta voor je zorgvuldigheid.

                              Reageer

                              • Om te reageren, moet je eerst inloggen.

                                verwerken...
                                X