Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

    Is het al mogelijk om in te loggen op de Sagemcom als deze in bridge mode staat? Ik weet dat er weinig in te stellen is maar wel handig om te weten welke firmware er draait enzo.
    jawel, ik kan gewoon inloggen.
    je kunt er niet veel doen, maar wel wat informatie terugvinden.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

      Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden. Dat het bij een paar mensen nog niet volledig werkt is inderdaad vervelend, maar het is niet zo dat je helemaal geen verbinding meer hebt.

      Reageer


      • Teurig bedrijf, maarja een monopolie op de kabel heh. Altijd goed voor de klant een monopolie, not.

        Reageer


        • Zoals verwacht, hier nog steeds niet de volle snelheid.
          Loze beloftes. Erg teleurgesteld.

          Reageer


          • Meer komt er niet kwa download net nieuwe firmware in het modem https://delta.speedtestcustom.com/re...a-5772b2074002

            Reageer


            • als men reacties leest:
              1) alleen met DOCSIS 3.1 modem wordt nieuwe snelheid gehaald
              2) next generation netwerk moet af zijn

              lijkt logisch ook.

              Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken

              heb nog geen DOCSIS 3.1 zelf. Maar, heb ik dat nodig? weet nog niet. Had iemand idee wat er mee te doen?

              Als belangrijk voor u is, misschien nieuw modem vragen?



              Reageer


              • Ook hier werd verzocht te wachten tot na het weekend, maar geen verbetering. Upload van 10Mbps naar 20Mbps gegaan, missen nog 80Mbps.
                En volgens de laatste berichten, is het netwerk hier (westkapelle) nog niet aangepast. De email over "in de nacht van...." had dus niet verzonden mogen worden.
                20Mbps is het hoogste wat nu geleverd kan worden volgen de helpdesk, wat raar is want toen ik nog combineer en profiteer had lukte de 25Mbps wel gewoon.
                Laatst bewerkt door insomniac; 30 Mar 2020, 12:21.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door BertV Bekijk bericht
                  Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken


                  ja, dat kan heel goed zijn, maar dan moet je niet iedereen een emailtje sturen, dat de snelheid verhoogd wordt.
                  en een aankondiging met veel bravour in de pers slaat dan ook nergens op.
                  geleidelijk invoeren is op zich best prima, maar communiceer dat dan ook zo.

                  Reageer


                  • De EPC3940 zou theoretisch de 100Mb upload moeten aankunnen.

                    Bron

                    Reageer


                    • Reageer


                      • Lees net (maar dat is logisch) :

                        Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                        Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                        https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                          Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                          ja, geweldig
                          maar hoe en waar kun je zien of jouw wijk reeds gereed is ??
                          het toverwoord hier is: communicatie !!

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Lees net (maar dat is logisch) :

                            Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

                            Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


                            https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
                            Tja, nogmaals, in de mail staat duidelijk dat ik na een reset een hogere upload heb. Dan moeten ze die mail niet versturen. En dat is wel gebeurd, tijdens corona, dus zou ik een hogere upload hebben. En dan nu iets op een website. Wees dan een vent en stuur je klanten een mail met excuses, maak een persbericht met excuses. Nu verschuilen achter corona vind ik een beetje zwak (en dan druk ik me zwak uit) als je in coronatijd iets beloofd.

                            Reageer


                            • Vanmorgen deze mail omdat ik naar forumbeheer had gemaild:

                              Op dit moment zijn de Next Generation werkzaamheden bij je in de wijk nog niet voltooid. Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden. Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terug vinden via de volgende link. https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                              De upload snelheid die we op dit moment kunnen doorgeven voor dit abonnement is 20 Mbps. Dit bij een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten.


                              Alleen haal ik dit ook met wifi, voor de rest zal het wel kloppen, eerder verstuurde mail over verhoging sloeg dus nergens op in mijn wijk.

                              Reageer


                              • Breeduit werden de snelheidverhogingen in de pers gepubliceerd.
                                De klanten kregen daarna een mailtje.

                                Nu een berichtje op de Website (https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/ ) , maar niet eens een mailtje naar alle klanten en een aanpassing van het bericht in de pers.

                                Ik had net Opslagruimte in de Cloud gekocht, omdat mijn gegevens nu snel te uploaden zouden zijn.

                                Bedankt Delta voor je zorgvuldigheid.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X