Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Het zal vast zo zijn, dat de werkzaamheden nog niet zijn afgerond maar..
    Ik kreeg vorige week ook de mail dat van woensdag op donderdag het moment zou worden herstart en dat dan donderdag de snelheid zou zijn aangepast.
    Zoals ik eerder aangaf, was dat donderdag (en vrijdag) niet gerealiseerd, maar zaterdag had ik wel een hogere uploadsnelheid. Aan het kastje in de wijk (voor mijn deur) is in die tijd niets gewijzigd, dat is maanden geleden al gebeurt.
    Al die niet nagekomen beloftes wijten aan Corona-perikelen klopt dus niet, want dan zou het na het zelf herstarten van mijn modem op donderdag, vrijdag en zaterdag, niet pa op zaterdag wel hebben gewerkt.
    Er is dus meer aan de hand, waarover nog steeds niet wordt gecommuniceerd. De communicatie was niks, is niks en zal ook nooit wat worden als er niet drastisch wat wordt gewijzigd aan het beleid bij Delta.
    Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat het regelmatig voorkomt dat het medewerkers verboden wordt om over bepaalde zaken te communiceren. Slecht communiceren is dus klaarblijkelijk gewoon beleid!

    Reageer


    • en jawel hoor: een emailtje van Edwin, waarin staat dat de werkzaamheden in mijn wijk nog niet zijn afgerond.

      ik voel me niet goed, ik heb hoofdpijn, en moet veel hoesten.
      diaree heb ik ook en m'n toiletpapier is op.
      maar ik mag de deur niet uit, omdat ik uit een risico-gebied ben teruggekomen.

      Reageer


      • Even een update :

        Als het in mijn omgeving goed staat dan is het mogelijk op het adres , en dan moet je even vragen aan de klanten service of ze je modem opnieuw aanmelden / restarten op afstand .

        Als het goed is kun je dan gebruik maken van de nieuwe snelheid !

        Zelf je modem opnieuw opstarten gaat niet altijd goed, de server behoud dan de oude instellingen !
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
          Even een update :

          Als het in mijn omgeving goed staat dan is het mogelijk op het adres , en dan moet je even vragen aan de klanten service of ze je modem opnieuw aanmelden / restarten op afstand .

          Als het goed is kun je dan gebruik maken van de nieuwe snelheid !

          Zelf je modem opnieuw opstarten gaat niet altijd goed, de server behoud dan de oude instellingen !
          Nou klantenservice, doe maar, eens kijken of dat werkt...
          Laatst bewerkt door Quetensky; 31 Mar 2020, 17:24.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

            Nou klantenservice, doe maar, eens kijken of dat werkt, ************.
            Ik zou je IP niet publiceren als ik jou was, nu kan iedereen zien dat je een SMTP server draaiende hebt op een Raspberry Pi

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              ik voel me niet goed, ik heb hoofdpijn, en moet veel hoesten.
              diaree heb ik ook en m'n toiletpapier is op.
              maar ik mag de deur niet uit, omdat ik uit een risico-gebied ben teruggekomen.
              Laatst bewerkt door _onbekend_; 31 Mar 2020, 10:19.

              Reageer


              • Wij hebben uw e-mail ontvangen


                Beste meneer, mevrouw,
                Bedankt voor uw e-mail. Wij streven er naar uw e-mail binnen vijf werkdagen te beantwoorden.

                Ik mag toch hopen dat dit eerder kan, mail verzonden naar forumbeheer.

                Reageer


                • Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: C4335A6D-CFF5-4C36-B00F-98E8BEC104A2.jpeg
Bekeken: 384
Grootte: 38,6 Kb
ID: 182170

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                    Maar hier Op S&D nog steeds geen verhoogde snelheid.
                    gaat nog wel even duren ook

                    mijn achternaam begint met de letter "K" en ik heb in juli 2019 een Sagemcom modem gekregen.
                    kennissen hier in het dorp, hebben een achternaam, die begint met de letter "R" en die hebben nog steeds een Cisco 3940.
                    en dit ondanks dat hun abbo gelijk is aan het mijne.
                    hoe groot is de achterstand dan ??

                    en dan blijkt dat je voor een upload-verhoging van 15 naar 50 Mb/s in pricipe niet eens een nieuw modem nodig hebt.
                    ik krijg spontaan braak-neigingen

                    Reageer


                    • Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

                      https://www.delta.nl/coronavirus/


                      Zodra het weer mogelijk is, plaatsen wij nieuwe modems.

                      Als de Next Generation werkzaamheden nog niet zijn afgerond bij je in de wijk kan je op dit moment nog niet volledig gebruik maken van de de nieuwe uploadsnelheid.

                      Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                      Reageer


                      • Dit alles wist Delta Fiber bij het versturen van de mails en het ter perse gaan, toch al, @ Edwinb?

                        Waarom dan mooi weer spelen en de klanten met een kluitje in het riet sturen van herstarten modems.

                        Echt professioneel.


                        Zoals eerder hier geplaatst vernam ik van een van de monteurs dat tijdens de afgelopen werkzaamheden in het kader van de Next Generation, dat Delta Fiber bij lange na nog niet zo ver is.
                        Dat is dus al maanden geleden!
                        Wel de overlast van bepaalde werkzaamheden, maar niet de voordelen.

                        Die worden duidelijk eerst aangebracht in de steden.

                        Maar wel het volle pond moeten betalen!
                        Dit kan je niet maken Delta Fiber!

                        Te meer daar er niet aangegeven kan worden wanneer dan wel.

                        En dit is buiten het Coronavirus om een vaststaand gegeven.
                        Laatst bewerkt door Ptrol; 31 Mar 2020, 14:34.

                        Reageer


                        • [QUOTE=Edwinb;n182184]Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

                          [URL]https://www.delta.nl/coronavirus/[/

                          Foutieve link naar: Stel uw Flexpakket samen

                          Reageer


                          • En wat nog wel het meest rare is, vorig jaar kon ik overstappen naar 1Gbit down.Want het nextGen was klaar. En nu opeens is het niet meer klaar.
                            Ook het bestellen van het FiberSpeed 1000Mbps is geen enkel probleem. Dus mensen van Delta, is het nu wel of niet klaar.
                            Ik kan namelijk m'n abbo aanpassen naar FiberSpeed 1000Mbps, wat dus eigenlijjk niet beschikbaar zou moeten zijn op m'n adres (volgens de laatste info), want max 20Mbps down is hier haalbaar, terwijl met het oude FiberSpeed 1000Mbps wel 40Mbps beschikbaar was.

                            @EdwinB:
                            Eerst was er iets misgegaan en moest ik later het modem maar resetten (na het weekend). Want administratief was alles in orde.
                            Dat werkte niet, toen bleek het netwerk hier nog niet klaar te zijn.
                            nu ligt het aan het oude modem.
                            Wat is het nu?
                            Laatst bewerkt door insomniac; 31 Mar 2020, 16:10.

                            Reageer


                            • [QUOTE=Jeep;n182188]
                              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                              Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

                              [URL]https://www.delta.nl/coronavirus/[/

                              Foutieve link naar: Stel uw Flexpakket samen
                              De oplossing :

                              Ik wil geen adres invoeren > Kies je provincie > Zeeland > Kies

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht

                                Ik zou je IP niet publiceren als ik jou was, nu kan iedereen zien dat je een SMTP server draaiende hebt op een Raspberry Pi
                                Ha, was ik helemaal vergeten ja. Dank je!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X