Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
    er werd wel geadviseerd om bij de meting de modem uit bridge mode te halen en opnieuw op te starten
    opnieuw opstarten kan ik me wel voorstellen, maar uit bridge halen ??
    en als de upload-snelheid dan goed, is mag je dan weer naar bridge ??

    Reageer


    • Dat advies kreeg ik ook, maar had geen enkel effect.

      Er is maar 1 oplossing: nieuw modem ( welk de upload snelheid wel aan kan ).

      En wanneer gaan die komen?

      En dan maar in de Nieuwsbrief trots zijn dat Delta Fiber als beste bij de Consumentenbond getest is.

      Nu vast de klanten niet geraadpleegd die de vereiste snelheid niet halen en problemen met tv hebben.

      Reageer


      • Tsja.. klantentevredenheid van 8.8 klinkt als een wceend onderzoek....

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
          Tsja.. klantentevredenheid van 8.8 klinkt als een wceend onderzoek....
          Consumentenbond kan nog panelleden gebruiken..
          https://panel.consumentenbond.nl/i6.html

          Reageer


          • Ik kan hier niet citeren dus we doen het maar zo, links en plaatjes werken ook niet trouwens maar dit terzijde.

            Test gedaan, modem uit bridge mode gehaald 3x getest met 3 verschillende computers direct op het modem en alles blijft steken op de 30 Mbps, telefoon en ipad ook nog geprobeerd ook die komen niet boven de 30 Mbps, dus het ligt niet aan mij.

            Maandag nog maar eens een chat doen

            Reageer


            • Het blijft een vaag verhaal waarbij volgens mij (steeds) om de waarheid wordt heen gedraaid.

              Men zou op zijn minst kunnen zeggen welke modems wel of niet geschikt zijn (moeten worden vervangen)

              epc3212 haalt die wel 50 Mbps upload ?
              epc3925 haalt die wel 50 Mbps upload ?
              epc3940 haalt die wel 50 Mbps upload ?

              Ongeacht of men zich vastpint op een planning zou gewoon eerlijk het stappenplan kunnen worden bekend gemaakt.

              Bijvoorbeeld :

              stap 1 Docsis 3.1 (wijk) geschikt gemaakt
              stap 2 Modem omruilen
              stap 3 Upload snelheid aanpassen ?

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Het blijft een vaag verhaal waarbij volgens mij (steeds) om de waarheid wordt heen gedraaid.
                typisch gevalletje communicatie
                en we weten hoe dat werkt bij Delta.

                Reageer


                • Wie weet misschien krijgen wel korting als het eenmaal werkt ? Of zou maart nog een keer langskomen dit jaar, gaan we weer met die corona toestand aan de gang.

                  Maar die epc3940 zou toch wel de 100Mbps upload moeten halen ? Toch ?

                  Reageer


                  • https://www.normann-engineering.com/...or/EPC3940.pdf
                    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                    Reageer


                    • Roof

                      Maar die epc3940 zou toch wel de 100Mbps upload moeten halen ? Toch ?
                      Ik denk dat het omslagpunt ligt bij 100Mbps dan is er een nieuw wit modem nodig.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Ik denk dat het omslagpunt ligt bij 100Mbps dan is er een nieuw wit modem nodig.
                        Volgens de dame waar ik vanmorgen een chat mee had zou het modem modem het moeten kunnen doen, ik heb vorig weekend alles een beetje getest 3 computer en een telefoon met bridge zonder bridge, draadloos, cat5 kabel, cat6 kabel, met router, zonder router, nog met een oude linksys 4200 router, maar ik kwam tot 30Mbps. de dame aan de chat zou het doorzetten naar haar collega's en eventueel dat er een montuer komt kijken. Dus krijg ik de indruk dat het gewoon zou moeten werken. maar voorlopig nog niet. Heb ook verteld dat er hier op het forum veel mensen zijn die de snelheid niet halen. Dus ik wacht met spanning af.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                          Volgens de dame waar ik vanmorgen een chat mee had zou het modem modem het moeten kunnen doen
                          als ik het goed heb begrepen haal je met een EPC3940, met aangepaste apparatuur in de wijk, een upload van 30 Mb/s
                          met een Sagemcom modem, zonder dat de apparatuur in de wijk is aangepast, haal je 20 Mb/s

                          Reageer


                          • Als ik dit verhaal dan goed begrijp is een (Sagemcom) modem wissel helemaal niet zo belangrijk, want die is
                            dan blijkbaar alleen noodzakelijk bij een 1 Gbps abo.

                            En die groep is natuurlijk klein.

                            Reageer


                            • En dan blijf ik me afvragen waarom Delta hier geen duidelijkheid in geeft. Er wordt van alles geroepen en verondersteld maar hoe het nu werkelijk zit zou Delta nu eens moeten verduidelijken. Wanneer heb je welk modem nodig en welke plaatsen/wijken zijn wel/niet aangepast....

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Als ik dit verhaal dan goed begrijp is een (Sagemcom) modem wissel helemaal niet zo belangrijk
                                zonder modem wissel ga je geen 50 Mb/s upload halen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X